abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 november 2008 @ 19:59:10 #226
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_63516859
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 17:44 schreef Estrys het volgende:
Zo, ik ben ook 16 weken vrij
Overigens was mijn laatste dag wel een beetje een deceptie, van de 35 collega's heb ik er denk ik 5 gesproken die me veel plezier en succes wenste En het laatste uur heb ik helemaal niemand meer gezien of gesproken (ik dacht eerst dat ze nog wel ergens uit een kast zouden springen ofzo met " surprise!") . Bij mijn andere collega hadden ze in mei allemaal dingen opgehangen en gegeven en zo en koffie gedronken ter afscheid. Maar goed de komende 16 weken: zoeken ze het maar uit!
Beetje herkenbaar voor mij. Doordat 1 collega onlangs weg is gegaan en de andere vanwege ziekte thuiszit, zijn er nog maar een paar directe collega's over. "Vroeger" werd er altijd een cadeautje gegeven aan degene die met verlof ging en werd samen koffie/thee gedronken, maar nu niets van dat alles... maar het was helemaal een rare dag. Mijn leidinggevende kwam er om 13:00 uur "achter" dat ik vandaag voor het laatst was, was ze volgens mij vergeten... maar ach het is vast niet kwaad bedoeld.... en ik zie ze vrijdag alweer, dan hebben we nog een groot personeelsfeest.

Igraine, wat een mooie meiden heb je zeg

Jelief, wat fijn dat onsje gedraaid is hopelijk valt het nog mee met je suiker
Make love, not war ☮
pi_63516955
Ja Lois, bij Emma ook, zij was uiteindelijk met 40 weken 4220 gram, dat gaf geen problemen. De vk wil mij niet lang door laten lopen om mij een redelijke kans te geven op een vaginale bevalling. Dit was trouwens de liefste van de 5
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  dinsdag 25 november 2008 @ 20:11:14 #228
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63517263
Fijn dat ze iig met je meedenken Jelief, en het goed in de gaten houden.
pi_63517298
Igraine wat een knapperd en grote zus ook!

Jelief fijn dat onsje goed ligt! En hopelijk geen suiker.
pi_63517439
Igraine, wat een mooie foto´s. Je hebt echt 2 prachtige dochters!

Estrys en Diaan, jammer dat jullie collega´s er niet wat bijzonders van hadden gemaakt. Maar, jullie hebben nu wel lekker verlof! Geniet er lekker van!

Ik ben nog helemaal happy door de echo van gister. Ben zo opgelucht en nu durf ik pas eigenlijk echt te geloven dat ik zwanger ben. Ik had de hele tijd in mijn achterhoofd dat die twee testen misschien het verkeerd hadden, ook al had ik last van die kwaaltjes en werd ik niet ongesteld Maar nu dus helemaal opgelucht. Had vandaag op mijn werk een super saaie cursus dag, maar ik moest toch de hele dag gelukzalig glimlachen

Ooh BE, zou jij mijn datum in de op kunnen verzetten naar 21 juni?
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  dinsdag 25 november 2008 @ 20:20:07 #231
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63517530
Gedaan Tessie!
  dinsdag 25 november 2008 @ 20:21:49 #232
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_63517590
Igraine, wat mooi! Heerlijk, geniet ervan!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_63517774
MaffeMuts; wat een schrik! Gelukkig maar dat het met de baby verder goed is.
Wat lijkt het me zwaar die flashbacks die je omschrijft... heel veel sterkte en een dikke knuffel!

Igraine van harte gefeliciteerd!!!! Wat een mooie foto's van je 2 meisjes

Raissa; wat ontzettend verwarrend moet dat zijn, iedereen die wat anders adviseert... hopelijk kunnen ze je over 2 weken wat meer wijs maken.

Diaan; heerlijk dat je verlof hebt! Geniet ervan!

Jose; wat lekker nog maar 1 dagje werken!

Estrys; jammer dat je afscheid voor je verlof niet zo uitgebreid was. Hopelijk kun je wel gewoon lekker van je 16 weken verlof gaan genieten!
pi_63518108
Igraine, wat een rijkdom!

Dames met (bijna) verlof, geniet ervan!!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 25 november 2008 @ 21:39:09 #235
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63520151
even een stomme vraag misschien, maar beeb lag steeds in dwarsstuit, toen voelde ik vooral linksboven en boven mijn navel getrappel of wat uk ook uitspookte..

volgens mij is hij gedraaid, want ik voel het nu heel duidelijk onder in mijn buik net boven het schaambeen.. hoe zou hij dan denken jullie nu moeten liggen (of kunnen liggen)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_63520246
kan t niet de hik zijn of kleine klopjes? want die voel ik ook onderin. (dat ie dus wel met het koppie naar beneden ligt..en anders heeft ie nu dus zijn hoofd bij je navel ?
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
  dinsdag 25 november 2008 @ 21:42:04 #237
108648 cattie
lieve moeder
pi_63520269
Dat zou ik zo niet weten DJMO, wat ik wel weet is dat mijn baby met het hoofd naar beneden ligt en het ruggetje rechts, ik voel rechtsboven bij mijn ribben een bolletje dat wel eens omhoog of opzij gaat, linksboven heb ik echt trapjes of een voetje dat heen en weer gaat (soms best ruw) en middenonderin voel ik wat gewriemel, de handjes neem ik dus aan.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 25 november 2008 @ 21:44:32 #238
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63520360
ik heb nu een hele grote bobbel aan de linkerkant zitten.. t lijkt alsof ie daar met zijn rug/billen ligt nu.. hoe hij dan verder ligt
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_63520398
zo ligt ze bij mij ook reinhilde..en DJMO het klinkt alsof ie nu goed ligt..
wanna rub mah puppeh?!
pi_63520415
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 11:20 schreef Raissa het volgende:
Hoe is jouw bezoek bij de vk gegaan reinhilde?
Raissa, bij de VK vanmiddag goede afspraken gemaakt. Mijn bloeddruk was aan de hoge kant. Baby doet het goed, ligt nu helemaal tot aan mijn ribben!
Wat vervelend zeg dat het zo onduidelijk is voor je hoe en wat met die tegenstrijdige artsen. Sterkte!

met de voetjes naar beneden DJMO? Ik weet het niet! Wanneer heb je weer controle?
  dinsdag 25 november 2008 @ 21:46:27 #241
108648 cattie
lieve moeder
pi_63520433
Dakota, bedoel je mij ipv Reinhilde?
Ik denk dan ook DJMO dat hij nu met zijn koppie omlaag ligt!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 25 november 2008 @ 21:46:41 #242
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63520446
hmm cattie, wat jij nu zegt klinkt mij bekend hoe uk gisteren lag, maar dat zou betekenen dat huisarts het fout had bij het voelen ernaar?? ik bedoel ze heeft niet met echoding gekeken dus zeker weten doe ik het ook niet

dinsdag 25 november 2008 @ 21:46:41 #243
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63520447
DJMO, Sasha heeft ook een tijd dwars gelegen en toen voelde ik dus vooral gefriemel aan de onderkant. Hij lag dus met zijn ruggetje omhoog bij mijn ribben en de handjes en voetjes naar beneden.
Het zou kunnen zijn dat jouw kindje om zijn as gedraaid is. Hoewel je dat volgens mij wel gevoeld zou moeten hebben.
Mss is hij idd een kwartslag gedraaid, maar hoe dan zou ik ook niet weten. Wanneer moet je weer voor controle?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 25 november 2008 @ 21:47:55 #244
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63520494
5 december BE, en ik kan nu helemaal geen wijs meer uit dat dwarsliggertje, want nu voel ik echt overal leven als papa van huis is, danst junior in mijn buik

dinsdag 25 november 2008 @ 21:48:18 #245
108648 cattie
lieve moeder
pi_63520504
Reinhilde, fijn dat je goede afspraken hebt kunnen maken, dat geeft ten minste wat rust voor jou. Echt, jouw zwangerschap lijkt zo op mijn eerste. De onrust, de angst voor vroeggeboorte enz en vervolgens over tijd lopen. Dat is niet leuk.
pi_63520542
Scherm te lang open laten staan. Doh.

Bij mij ligt baby met de rug aan de rechterkant, kont omhoog! Voetjes en handjes links. Echt getrappel voel ik niet helemaal beneden, wel als baby de hik heeft of aan het boksen is.

Voel vooral veel kont-geschuif .
  dinsdag 25 november 2008 @ 21:49:43 #247
108648 cattie
lieve moeder
pi_63520562
DJMO, ik zou even de gyn afwachten, die heeft er toch meer ervaring mee en bij twijfel maken ze wel een echo. Soms zitten artsen er nogal naast qua ligging.
pi_63520634
ik bedoelde Cattie idd

ik heb die bol ook, soms links soms rechts.
wanna rub mah puppeh?!
pi_63520671
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 21:49 schreef cattie het volgende:
DJMO, ik zou even de gyn afwachten, die heeft er toch meer ervaring mee en bij twijfel maken ze wel een echo. Soms zitten artsen er nogal naast qua ligging.
mja maar de baby kan ook zo besluiten te draaien, of in mijn geval, t hoofdje weer uit de bekkeningang te trekken terwijl ze al vast lag
wanna rub mah puppeh?!
pi_63520703
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 21:48 schreef cattie het volgende:
Reinhilde, fijn dat je goede afspraken hebt kunnen maken, dat geeft ten minste wat rust voor jou. Echt, jouw zwangerschap lijkt zo op mijn eerste. De onrust, de angst voor vroeggeboorte enz en vervolgens over tijd lopen. Dat is niet leuk.
Cattie, ik had de rust weer gevonden, nadat ik vorige week een aantal dingen heb afgehandeld/opgelost/verwerkt die me erg dwars zaten, waar ik me heel erg zorgen over maakte. En nu met de goede afspraken erbij, gaat het gewoon goed met me.
Je bent lief!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')