Beetje herkenbaar voor mij. Doordat 1 collega onlangs weg is gegaan en de andere vanwege ziekte thuiszit, zijn er nog maar een paar directe collega's over. "Vroeger" werd er altijd een cadeautje gegeven aan degene die met verlof ging en werd samen koffie/thee gedronken, maar nu niets van dat alles... maar het was helemaal een rare dag. Mijn leidinggevende kwam er om 13:00 uur "achter" dat ik vandaag voor het laatst was, was ze volgens mij vergeten... maar ach het is vast niet kwaad bedoeld.... en ik zie ze vrijdag alweer, dan hebben we nog een groot personeelsfeest.quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:44 schreef Estrys het volgende:
Zo, ik ben ook 16 weken vrij![]()
Overigens was mijn laatste dag wel een beetje een deceptie, van de 35 collega's heb ik er denk ik 5 gesproken die me veel plezier en succes wensteEn het laatste uur heb ik helemaal niemand meer gezien of gesproken (ik dacht eerst dat ze nog wel ergens uit een kast zouden springen ofzo met " surprise!") . Bij mijn andere collega hadden ze in mei allemaal dingen opgehangen en gegeven en zo en koffie gedronken ter afscheid. Maar goed de komende 16 weken:
zoeken ze het maar uit!
Raissa, bij de VK vanmiddag goede afspraken gemaakt. Mijn bloeddruk was aan de hoge kant. Baby doet het goed, ligt nu helemaal tot aan mijn ribben!quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:20 schreef Raissa het volgende:
Hoe is jouw bezoek bij de vk gegaan reinhilde?
mja maar de baby kan ook zo besluiten te draaien, of in mijn geval, t hoofdje weer uit de bekkeningang te trekken terwijl ze al vast lagquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:49 schreef cattie het volgende:
DJMO, ik zou even de gyn afwachten, die heeft er toch meer ervaring mee en bij twijfel maken ze wel een echo. Soms zitten artsen er nogal naast qua ligging.
Cattie, ik had de rust weer gevonden, nadat ik vorige week een aantal dingen heb afgehandeld/opgelost/verwerkt die me erg dwars zaten, waar ik me heel erg zorgen over maakte. En nu met de goede afspraken erbij, gaat het gewoon goed met me.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:48 schreef cattie het volgende:
Reinhilde, fijn dat je goede afspraken hebt kunnen maken, dat geeft ten minste wat rust voor jou. Echt, jouw zwangerschap lijkt zo op mijn eerste. De onrust, de angst voor vroeggeboorte enz en vervolgens over tijd lopen. Dat is niet leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |