met 1ste kerstdag met hele gezin(+aanhang van zussen) eten bij mijn ouders thuis... gourmetten(hoe origineelquote:Op maandag 15 december 2008 13:17 schreef Mr.Noodle het volgende:
Eén van de 2 kerstdagen wordt het gewoon de hele dag door werken, wat extra toeslag cashen is ook niet verkeerd..![]()
Ach ja paar dagen later vieren we pas met familie kerst..
Ja die zijn er zeker, google eens op Yule-cardquote:Op maandag 15 december 2008 11:08 schreef qltel het volgende:
[..]
Hm, best een aardig idee. ZIjn er ook Yule-kaarten, waarop je mensen een vrolijk Yule wenst? Yule-boom erbij. Yule-maaltijd..
dan ben je toch niet alleen? als je een 'vriendlief' hebt?quote:Op maandag 15 december 2008 16:20 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb nog geen idee wat vriendlief en ik gaan doen... dagje familie dagje samen het liefst
in dat opzicht niet neequote:Op maandag 15 december 2008 16:40 schreef PhoenixNLx het volgende:
[..]
dan ben je toch niet alleen? als je een 'vriendlief' hebt?
alles is veranderd, toch ook wel weer leuk. de kinderen komen kerstavond hier eten, kleindochtertje kan dan in haar eigen bedje slapen(we hebben een tussendeur tussen onze woningen) en ik kreeg net bericht dat mijn man zaterdag aankomt op schiphol en in ieder geval tot na de kerst thuis is.quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:56 schreef lies1947 het volgende:
getrouwd met een zeeman, dus meestal met de kerst alleen. ik heb er geen enkel probleem mee. mijn zoon(overigens ook zeevarend, maar deze feestdagen thuis) brengt kerstavond door met zijn schoonmoeder en vriend. 1ste kerstdag met schoonvader en vriendin en 2de kerstdag willen ze graag met hun gezinnetje doorbrengen. oud en nieuw pas ik op kleindochtertje, zodat zij met hun vrienden kunnen gaan stappen en zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |