abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64026478
Ik ga niks doen met kerst.

Alleen thuis met lekker eten, drank en ander vertier. Ik kom die 2 dagen wel door alleen
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
  maandag 15 december 2008 @ 11:23:33 #127
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64026585
2e kerstdag ga ik nu naar m'n moeder en der vriend. M'n broer zal er zijn, en hopelijk ook de zoons van die vriend, want dan leer ik die ook eens kennen. Achja we zullen zien of het leuk wordt.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_64029018
Kerstavond naar de ouders, waar de rest van de familie ook verzameld is. Er is mij vriendelijk verzocht mijn wii mee te nemen zodat al mijn neefjes en nichtjes zich ook vermaken. 1e kerstdag gamen en 's avonds uit met al mijn vrijgezelle vrienden. 2e kerstdag uitkateren, gamen en 's avonds uit met al mijn vrijgezelle vrienden. En de dag daarna naar Praag om daar met al mijn vrijgezelle vrienden uit te gaan en nieuwjaar te vieren.

Kerst is niet zo'n vervelende tijd als single...
Ja, ik generaliseer.
  Redactie Games maandag 15 december 2008 @ 13:17:00 #129
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_64029266
Eén van de 2 kerstdagen wordt het gewoon de hele dag door werken, wat extra toeslag cashen is ook niet verkeerd..
Ach ja paar dagen later vieren we pas met familie kerst..

[ Bericht 13% gewijzigd door Mr.Noodle op 15-12-2008 13:31:53 ]
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  maandag 15 december 2008 @ 13:45:18 #130
194743 PhoenixNLx
Rise from the Ashes
pi_64029912
quote:
Op maandag 15 december 2008 13:17 schreef Mr.Noodle het volgende:
Eén van de 2 kerstdagen wordt het gewoon de hele dag door werken, wat extra toeslag cashen is ook niet verkeerd..
Ach ja paar dagen later vieren we pas met familie kerst..
met 1ste kerstdag met hele gezin(+aanhang van zussen) eten bij mijn ouders thuis... gourmetten(hoe origineel wel lekker overigens ) en 2de kerstdag weet ik nog niet... met vrienden wat doen denk ik, uit???
kroegtijger: 'Vrouwen zijn in staat om van een mug een olifant te maken (moet je niet doen...die kunnen namelijk niet vliegen)'
  maandag 15 december 2008 @ 14:58:53 #131
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_64031676
quote:
Op maandag 15 december 2008 11:08 schreef qltel het volgende:

[..]

Hm, best een aardig idee. ZIjn er ook Yule-kaarten, waarop je mensen een vrolijk Yule wenst? Yule-boom erbij. Yule-maaltijd..
Ja die zijn er zeker, google eens op Yule-card
pi_64033676
ik heb nog geen idee wat vriendlief en ik gaan doen... dagje familie dagje samen het liefst
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  maandag 15 december 2008 @ 16:40:10 #133
194743 PhoenixNLx
Rise from the Ashes
pi_64034177
quote:
Op maandag 15 december 2008 16:20 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb nog geen idee wat vriendlief en ik gaan doen... dagje familie dagje samen het liefst
dan ben je toch niet alleen? als je een 'vriendlief' hebt?
kroegtijger: 'Vrouwen zijn in staat om van een mug een olifant te maken (moet je niet doen...die kunnen namelijk niet vliegen)'
pi_64034527
quote:
Op maandag 15 december 2008 16:40 schreef PhoenixNLx het volgende:

[..]

dan ben je toch niet alleen? als je een 'vriendlief' hebt?
in dat opzicht niet nee ik zat meer te denken aan " zonder andere mensen erbij" dus alleen met zn tweetjes
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  dinsdag 16 december 2008 @ 15:37:24 #135
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_64059138
Ik zit alleen met kerst mijn vriendin is gids en werkt zit ook alleen met nieuwjaar. Dat is dan wel wat lastiger maar denk dat ik dan wel Bangkok inga. Kerst is wat minder erg ben toch niet in de stemming ervoor met zon 25 graden en veel zon.
mai pen rai
  dinsdag 16 december 2008 @ 21:41:36 #136
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_64070509
Zou mij juist heerlijk lijken. Al die verplichtingen en gemaakte "gezelligheid", bah.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_64070611
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 17:56 schreef lies1947 het volgende:
getrouwd met een zeeman, dus meestal met de kerst alleen. ik heb er geen enkel probleem mee. mijn zoon(overigens ook zeevarend, maar deze feestdagen thuis) brengt kerstavond door met zijn schoonmoeder en vriend. 1ste kerstdag met schoonvader en vriendin en 2de kerstdag willen ze graag met hun gezinnetje doorbrengen. oud en nieuw pas ik op kleindochtertje, zodat zij met hun vrienden kunnen gaan stappen en zo.
alles is veranderd, toch ook wel weer leuk. de kinderen komen kerstavond hier eten, kleindochtertje kan dan in haar eigen bedje slapen(we hebben een tussendeur tussen onze woningen) en ik kreeg net bericht dat mijn man zaterdag aankomt op schiphol en in ieder geval tot na de kerst thuis is.
dus niet alleen met de kerst.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')