Het klinkt alsof je maar het beste een relatie met jezelf kan beginnen. Mijn god wat een narcissisme.quote:Op woensdag 26 november 2008 00:29 schreef MyOnlyStupidDream het volgende:
[..]
Ik zal dan maar stoppen met hier verder op in gaan. Je begint steeds heviger te reageren op dit, en begint een beetje onbeschoft te doen. Ik geloof dat je met deze reactie alleen maar mijn assumptie versterkt. Ik respecteer je kijk anders wel hoor, persoonlijk ben ik opgevoed op een hele open manier en werd het tonen van liefde of wat je bouquetreeksgebral noemt nooit afgekeurd. Ook heb ik altijd in mijn relaties sterk getoond dat ik "van iemand hield", op manieren die van een man worden verwacht, maar ook op manieren die mannen meestal niet druven te tonen.
Oh, Narcisme?quote:Op woensdag 26 november 2008 00:31 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Het klinkt alsof je maar het beste een relatie met jezelf kan beginnen. Mijn god wat een narcissisme.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry ik kon het niet laten![]()
U wint, ik geef nu echt op.
Numbers and figures.
|Voordeel nummer 2: 200% uitbetaaldquote:Op woensdag 26 november 2008 03:05 schreef MissHobje het volgende:
2 dagen werkenheerlijk hoor
enne voordeel nummer 1! Geen gezeur !
Toen ik nog met kerst kon werken was het voor mij zelfs nog ietsje meer. En ik had collega's die graag vrij wilden met kerst. Nou, ik wilde heel graag werken. Diensten waren 10 uur dus het geld stroomde binnen..:)quote:Op woensdag 26 november 2008 07:30 schreef Elegy het volgende:
[..]
|Voordeel nummer 2: 200% uitbetaald
Oeeh dat had mij lekker gelegenquote:Op woensdag 26 november 2008 07:30 schreef Elegy het volgende:
[..]
|Voordeel nummer 2: 200% uitbetaald
Lekker makkelijk, ze komen niet naar jou met kerst (wel bij de andere ouders) en droppen wel hun kind bij je zodat ze zelf uit kunnen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:56 schreef lies1947 het volgende:
getrouwd met een zeeman, dus meestal met de kerst alleen. ik heb er geen enkel probleem mee. mijn zoon(overigens ook zeevarend, maar deze feestdagen thuis) brengt kerstavond door met zijn schoonmoeder en vriend. 1ste kerstdag met schoonvader en vriendin en 2de kerstdag willen ze graag met hun gezinnetje doorbrengen. oud en nieuw pas ik op kleindochtertje, zodat zij met hun vrienden kunnen gaan stappen en zo.
Ik zou oppassen met andermans situatie zo snel te beoordelen terwijl je er eigenlijk niets vanaf weet.quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:07 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Lekker makkelijk, ze komen niet naar jou met kerst (wel bij de andere ouders) en droppen wel hun kind bij je zodat ze zelf uit kunnen.
Het lijkt er meer op dat ze je gebruiken.
Ik ben het helemaal met je eensquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:55 schreef MyOnlyStupidDream het volgende: Die bullshit over dat het allemaal een lekkere stunt is om te gaan consumeren als "iedereen" is natuurlijk statistisch gezien waar..maar om nu kerst af te schrijven..nee, uberhaupt leven we in een consumptie maatschappij, je doet het het hele jaar door, laten we kerst nu wel dat magische laten behouden. Of juist niet, maar respecteer wel de mensen die er wel waarde aan hechten.
Idem hier, 1e kerstdag naar familie en de rest lekker lui niets doen en waarschijnlijk idd gw spelenquote:Op maandag 24 november 2008 08:03 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dat zal ik zijn, vorig jaar zat ik ook rond die tijd te gamen
OT, eerste kerstdag naar mijn ouders, voor de rest zaai ik virtueel dood en verderf
Samen Vanquishen?quote:Op zondag 14 december 2008 11:10 schreef Logician het volgende:
[..]
Idem hier, 1e kerstdag naar familie en de rest lekker lui niets doen en waarschijnlijk idd gw spelen![]()
Maar ik heb dit wel bewust zo geplanned omdat ik die drukte eigenlijk nooit zo veel aan vind
Ben vanmiddag wel online, laat maar zien danquote:Op zondag 14 december 2008 12:14 schreef Logician het volgende:
[..]
Heb jij GW nog? Kan ik je mijn moxshowen
![]()
Ben er vanavond na 19uquote:Op zondag 14 december 2008 12:28 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ben vanmiddag wel online, laat maar zien dan
Okee danquote:
Hm, best een aardig idee. ZIjn er ook Yule-kaarten, waarop je mensen een vrolijk Yule wenst? Yule-boom erbij. Yule-maaltijd..quote:Op maandag 15 december 2008 10:44 schreef Windigo het volgende:
Ik vier geen kerst, ik vier Yule, midwinterviering dus. http://en.wikipedia.org/wiki/Yule
Dat valt op 21 December en breng ik lekker door met familie, cadeautjes en lekker eten. De gewone kerstdagen vier ik niet,ik ben immers geen christen. Dat zijn dagen voor een beetje bankhangen met wat leuke films en verder niets bijzonders. Kerst heeft voor mij geen speciale waarde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |