En die zijn er dan ook nog trots opquote:Op maandag 24 november 2008 07:14 schreef S1nn3rz het volgende:
ik ben benieuwd welke kneus er dit jaar opstaat om te gaan posten om 00.00uur in het nieuwe jaar.
de kneus van 2008 die met deze dubieuze eer mag gaan strijken.quote:Op maandag 24 november 2008 07:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
En die zijn er dan ook nog trots op
quote:
Dat zal ik zijn, vorig jaar zat ik ook rond die tijd te gamenquote:Op maandag 24 november 2008 07:14 schreef S1nn3rz het volgende:
ik ben benieuwd welke kneus er dit jaar opstaat om te gaan posten om 00.00uur in het nieuwe jaar.
Er gaat niets boven de kerstgedachtequote:Op maandag 24 november 2008 08:03 schreef Elegy het volgende:
[..]
OT, eerste kerstdag naar mijn ouders, voor de rest zaai ik virtueel dood en verderf
In het bos wandelen.quote:Op maandag 24 november 2008 08:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
, tweede kerstdag weet ik nog niet wat ik doe.
Precies. Daarom zal ik er eventjes aan denken. Voordat ik mijn volledige magazijn leegschiet op de aanstormende horde zombies in L4Dquote:Op maandag 24 november 2008 08:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Er gaat niets boven de kerstgedachte
Eerste kerstdag heb ik aangeboden te gaan koken voor mijn familie, tweede kerstdag weet ik nog niet wat ik doe.
Das wel een goed idee! Of, afhankelijk van het weer op de fiets naar de Veluwe en daar ergens heerlijk warme chocomel drinkenquote:
Bordspellen zijn sowieso helemaal de shitquote:Op maandag 24 november 2008 10:40 schreef Friek_ het volgende:
Nog geen idee wat ik ga doen, maar het zal sowieso wel een avondje lekker burgerlijk gourmetten met de familie worden.Plus beide grootmoeders even een bezoekje brengen. Opzich niet zoveel problemen mee, zolang het maar daarbij blijft. Hopelijk ook nog wat gezelligs doen met vrienden (bordspelletjes spelen plus bier).
lekker een bende van de keuken maken, organiseren ze het volgend jaar maarquote:Op maandag 24 november 2008 12:02 schreef Dipkip het volgende:
I wish. Al een aantal jaar was kerst voor mij gewoon wat vrije dagen die ik doorbracht met wat films, een heleboel kerstkransjes en optioneel vrienden die ook geen familieverplichtingen hadden. Mijn ouders ging ik wel een keertje bij eten maar dan verder geen gedoe en vaak niet op de kerstdagen zelf, omdat ze dan uitgebreide diners geven met heel veel mensen waarvan ik denk:(collega's enzo).
Dit jaar heb ik schoonfamilie, en is bedacht dat het kerstdiner bij ons thuis plaatsvindt. Ik heb één keer voor die mensen gekookt en dat vonden ze schijnbaar lekker. Ik durf ze niet te vertellen dat dat wat ik gemaakt had het enige indrukwekkende gerecht is wat ik kan maken. Ik lig nu al wakker er van. Eerst, toen ze gemeldt hadden dat ik ging koken, viel het nog wel mee. Maar nu blijkt dat ze minimaal 5 gangen verwachten, een leuk aangekleed huis en erg luxe eten. Om maar even ramp op ramp te stapelen zijn we inmiddels verhuisd naar een huis met open keuken, waarbij je vanaf de eettafel álles kan zien. Dat combineert vast enorm leuk met schoonfamilie die graag alles wat beweegt van commentaar voorziet en daar graag een glaasje teveel bij drinkt.
Ik wil mijn eenzame kerst terug
quote:Op maandag 24 november 2008 12:02 schreef Dipkip het volgende:
Dit jaar heb ik schoonfamilie, en is bedacht dat het kerstdiner bij ons thuis plaatsvindt. Ik heb één keer voor die mensen gekookt en dat vonden ze schijnbaar lekker. Ik durf ze niet te vertellen dat dat wat ik gemaakt had het enige indrukwekkende gerecht is wat ik kan maken. Ik lig nu al wakker er van. Eerst, toen ze gemeldt hadden dat ik ging koken, viel het nog wel mee. Maar nu blijkt dat ze minimaal 5 gangen verwachten, een leuk aangekleed huis en erg luxe eten. Om maar even ramp op ramp te stapelen zijn we inmiddels verhuisd naar een huis met open keuken, waarbij je vanaf de eettafel álles kan zien. Dat combineert vast enorm leuk met schoonfamilie die graag alles wat beweegt van commentaar voorziet en daar graag een glaasje teveel bij drinkt.
Dat hebben ze bij Travian beter geregeld, 2 dagen verplichte kerstvrede!quote:Op maandag 24 november 2008 08:03 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dat zal ik zijn, vorig jaar zat ik ook rond die tijd te gamen
OT, eerste kerstdag naar mijn ouders, voor de rest zaai ik virtueel dood en verderf
Sommige mensen kennen wel gevoelens en zijn nog niet zo emotioneel afgestompt omdat ze 24/7 achter een beeldscherm pixels kapot lopen te knallen. Maar jouw leven klinkt top.quote:Op maandag 24 november 2008 08:56 schreef Elegy het volgende:
[..]
Voordat dit weer vervalt in een "schijt aan kerst-rant"vraag ik mijzelf af waarom sommigen het met dit soort gelegenheden zo moeilijk hebben. Of eigenlijk, waarom ze het zichzelf aanpraten. Voor mij is kerst niets meer of minder dan een (welkome) verplichte vrije dag(en). Ik vier niks, ik denk nergens speciaal aan en vriendelijk doen tegen anderen is voor mij niet echt ongebruikelijk dus ook niet speciaal.
Je vergeet te vertellen dat we de dag na kerst lekker een paar dagen met zijn tweetjes weggaanquote:Op maandag 24 november 2008 08:27 schreef qltel het volgende:
M'n vriendin en zoon gaan gezellig beide kerstdagen naar m'n schoonmoeder, en vanwege de gezelligheid blijf ik hier. Heerlijk!
Dan maar offline player killsquote:Op maandag 24 november 2008 13:52 schreef Northside het volgende:
[..]
Dat hebben ze bij Travian beter geregeld, 2 dagen verplichte kerstvrede!
Nu maak je me bedroefdquote:Op maandag 24 november 2008 13:56 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Sommige mensen kennen wel gevoelens en zijn nog niet zo emotioneel afgestompt omdat ze 24/7 achter een beeldscherm pixels kapot lopen te knallen. Maar jouw leven klinkt top.
Ja nu je het zegt iddquote:Op maandag 24 november 2008 14:09 schreef TheVotary het volgende:
Mwah ok zo klinkt het al weer iets anders. Het kwam eerst op een andere manier over.![]()
Oeps, ik ben betrapt..quote:Op maandag 24 november 2008 14:06 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Je vergeet te vertellen dat we de dag na kerst lekker een paar dagen met zijn tweetjes weggaan
Ja, dat is ook wel zo idd. Kan wel begrijpen dat diegenen die normaal gesproken redelijk onvrijwillig eenzaam zijn op dat soort dagen nog harder met de neus op de feiten worden gedrukt. Het hangt maar net van iemands karakter af hoe je daarmee omgaat.quote:Op maandag 24 november 2008 14:26 schreef TheVotary het volgende:
Dat is opzich wel duidelijk. Ik denk dat het voor die mensen ook meer een confrontatie is voor hoe hun dagelijkse leven er uit ziet (namelijk ook eenzaam). Feit is gewoon dat de meeste mensen dit slecht trekken. Ik denk dat het dan nog niet eens zozeer om die dagen zelf gaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |