abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63468602
quote:
Op maandag 24 november 2008 03:22 schreef Emimich het volgende:

[..]

Oh ok, wat wil je dan in 's hemelsnaam dat ik daar op zeg wat relevant voor een inhoudelijke discussie op enigerlei niveau kan zijn?
'Ik ontken dat ik een te grote laffe internetbek heb'. Of 'ik erken dat ik een te grote laffe internetbek heb'.

Nou, Emimich... Erken of ontken jij?
pi_63468604
quote:
Op maandag 24 november 2008 03:21 schreef Emimich het volgende:

[..]

Leuk en aardig dit soort 'scherpe' analyses maar ga er dan een keer inhoudelijk op in, bijvoorbeeld op 'het stukje tekst met veel moeilijke woorden'.
Dat vind je mooi he? Als mensen jou beschuldigen van iets om het dan om te draaien en precies hetzelfde terug te kaatsen, shit man je lijkt wel een wijf.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_63468606
pi_63468609
quote:
Op maandag 24 november 2008 03:24 schreef Jajong het volgende:
Dat vind je mooi he? Als mensen jou beschuldigen van iets om het dan om te draaien en precies hetzelfde terug te kaatsen, shit man je lijkt wel een wijf.
Waar is de inhoud?
pi_63468612
Dandelion als je grappig probeert te zijn faal dan aub niet en plaats gewoon pics die het daadwerkelijk doen. Fucking failer.
pi_63468614
quote:
Op maandag 24 november 2008 03:23 schreef zarGon het volgende:

[..]

'Ik ontken dat ik een te grote laffe internetbek heb'. Of 'ik erken dat ik een te grote laffe internetbek heb'.

Als ik nu een lap tekst krijg met deftige woorden op zo een makkelijke vraag, weet ik het ook niet meer.
pi_63468616
pi_63468619
quote:
Op maandag 24 november 2008 03:23 schreef zarGon het volgende:

Ik erken dat er mods bestaan die nutteloze stellingen poneren. Met andere woorden, in deze onzin heb ik geen zin.

Vanzelfsprekend natuurlijk want dit ligt weer mijlenver van de discussie. Kom toch eens met argumenten in plaats van wat matige bedachte stellingen op het niveau van klas 2 op de middelbare school!
pi_63468621
pi_63468622
quote:
Op maandag 24 november 2008 03:25 schreef Emimich het volgende:

[..]

Waar is de inhoud?
In tig posts van mij, of andere users waar jij compleet aan voorbij gaat. Maar je doet het erom dat is niet erg, het geeft blijk van je minderwaardigheid en bevestigt alleen maar dat ik boven je sta, in zo goed als alle opzichten. Misschien heb je betere Magic-kaarten dan ik en kan je beter php coden ofzo, maar daar houdt 't ook op.
pi_63468624
quote:
Op maandag 24 november 2008 03:20 schreef Emimich het volgende:

[..]

Voel ik me ook niet, ik probeer ze gewoon op basis van mijn superieure ratio te overtuigen maar men is schijnbaar nogal koppig. Gelukkig wint de aanhouder.
Dat jullie in mening tegenover elkaar staan kan voorkomen, maar om dan allemaal irrelevante onderwerpen vervolgens aan te snijden om de andere partij de mond te snoeren, bewijst naar mijn idee van kinderachtig gedrag en het ontwijken van een fatsoenlijke discussie. Daarnaast accepteer je niet de mening van anderen omdat deze toevallig tegenover jouw mening staat en je ego lichtelijk wordt gekrenkt. Waarom trek je je het zo aan? Als zij daar zo over denken moeten ze dat toch zelf weten, maar om zo'n belachelijke discussie te voeren slaat echt nergens op..
pi_63468625
quote:
Op maandag 24 november 2008 03:26 schreef Emimich het volgende:

[..]

Ik erken dat er mods bestaan die nutteloze stellingen poneren. Met andere woorden, in deze onzin heb ik geen zin.

Vanzelfsprekend natuurlijk want dit ligt weer mijlenver van de discussie. Kom toch eens met argumenten in plaats van wat matige bedachte stellingen op het niveau van klas 2 op de middelbare school!
quote:
Op maandag 24 november 2008 03:25 schreef zarGon het volgende:

[..]

Als ik nu een lap tekst krijg met deftige woorden op zo een makkelijke vraag, weet ik het ook niet meer.
Mijn vraag is heel simpel, jung. Je durft geen antwoord te geven. Wijf.
pi_63468626
quote:
Op maandag 24 november 2008 03:25 schreef zarGon het volgende:
Ik hoef niet slaafs antwoord te geven op tendentieuze stellingen van verdwaalde mods hoor.
pi_63468627
quote:
Op maandag 24 november 2008 03:27 schreef Jajong het volgende:

[..]

In tig posts van mij, of andere users waar jij compleet aan voorbij gaat. Maar je doet het erom dat is niet erg, het geeft blijk van je minderwaardigheid en bevestigt alleen maar dat ik boven je sta, in zo goed als alle opzichten. Misschien heb je betere Magic-kaarten dan ik en kan je beter php coden ofzo, maar daar houdt 't ook op.
Ik verdien meer geld.
Fas est et ab hoste doceri.
pi_63468628
pi_63468630
TVP.

pi_63468633
pi_63468637
quote:
Op maandag 24 november 2008 03:27 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:

[..]

Ik verdien meer geld.
Zonet was je nog een maagd in 5VWO, en in die hoedanigheid dus 15/16 en nu verdien je ineens meer geld dan ik? Blijf consequent in je kloonheid please.
pi_63468640
quote:
Op maandag 24 november 2008 03:29 schreef Jajong het volgende:

[..]

Zonet was je nog een maagd in 5VWO, en in die hoedanigheid dus 15/16 en nu verdien je ineens meer geld dan ik? Blijf consequent in je kloonheid please.
Ik ben een maagd in 5VWO én ik verdien meer geld.
pi_63468642
pi_63468643
quote:
Op maandag 24 november 2008 03:27 schreef Jajong het volgende:
Het doet me pijn in mijn hart om te moeten constateren dat je geen enkel argument hebt gebruikt in bovenstaande post. Geen enkel.
pi_63468645
Wat heeft mijn maagdelijkheid er eigenlijk mee te maken?
pi_63468648
quote:
Op maandag 24 november 2008 03:29 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:

[..]

Gelukkig weet jij hoeveel geld ik heb.
pi_63468651
pi_63468653
quote:
Op maandag 24 november 2008 03:30 schreef Emimich het volgende:

[..]

Het doet me pijn in mijn hart om te moeten constateren dat je geen enkel argument hebt gebruikt in bovenstaande post. Geen enkel.
En wie ben jij om iets als "argumenten" te eisen?

Niemand. Flikker op naar waar je vandaan kwam, lafaard.
pi_63468654
quote:
Op maandag 24 november 2008 03:27 schreef Wezzel het volgende:
Dat jullie in mening tegenover elkaar staan kan voorkomen, maar om dan allemaal irrelevante onderwerpen vervolgens aan te snijden om de andere partij de mond te snoeren, bewijst naar mijn idee van kinderachtig gedrag en het ontwijken van een fatsoenlijke discussie. Daarnaast accepteer je niet de mening van anderen omdat deze toevallig tegenover jouw mening staat en je ego lichtelijk wordt gekrenkt. Waarom trek je je het zo aan? Als zij daar zo over denken moeten ze dat toch zelf weten, maar om zo'n belachelijke discussie te voeren slaat echt nergens op..
Waar accepteer ik de mening van een ander niet?
pi_63468657
quote:
Op maandag 24 november 2008 03:31 schreef Salvad0R het volgende:
En wie ben jij om iets als "argumenten" te eisen?

Niemand. Flikker op naar waar je vandaan kwam, lafaard.
Ah ok.

Props voor zulks een intellectueel hoogstaande post.
  maandag 24 november 2008 @ 03:31:56 #128
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_63468658
quote:
Op maandag 24 november 2008 03:29 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:

[..]

Je klust bij als HIV manhoer op gay-cumbucket feesten!?
pi_63468660
quote:
Op maandag 24 november 2008 03:30 schreef Jajong het volgende:

[..]

Gelukkig weet jij hoeveel geld ik heb.
Gelukkig weet jij in welke mate vrouwen mij aantrekkelijk vinden.

pi_63468662
quote:
Op maandag 24 november 2008 03:27 schreef Emimich het volgende:

[..]

Ik hoef niet slaafs antwoord te geven op tendentieuze stellingen van verdwaalde mods hoor.
HIJ NOEMT MIJ TENDENTIEUS. .

Ik vraag jou iets en je geeft maar geen antwoord. Je verdraait zelfs mijn vraag, om er maar geen antwoord op te geven.

Verdwaalde mod? Waar zie jij mij modereren? Durf eens te antwoorden en verder te kijken dan mijn kleur. Posten met een kloon kan ik anders ook, als mijn kleur jou niet bevalt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-11-2008 03:32:38 ]
pi_63468663
pi_63468665
quote:
Op maandag 24 november 2008 03:30 schreef Emimich het volgende:

[..]

Ik heb al eerder gezegd dat mijn enige argument jouw postgeschiedenis is. En dat is ook alles wat ik kan aandragen als argument aangezien jij veilig en anoniem achter je PCtje zit met je kankerlelijke hoofd.

Maargoed, ik ga slapen. Van e-fighten met nerds word je moe, en ik heb een zwaar weekend achter de rug. Toedels kneuzen.
pi_63468667
Ik veins intellect en ben daarin succesvol. Jij daarentegen... Mijn moeder doet het beter!
pi_63468670
quote:
Op maandag 24 november 2008 03:32 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:

[ afbeelding ]
Post dan op z'n minst een plaatje van Hyde!
pi_63468673
pi_63468674
pi_63468675
quote:
Op maandag 24 november 2008 03:32 schreef Jajong het volgende:

[..]

Ik heb al eerder gezegd dat mijn enige argument jouw postgeschiedenis is. En dat is ook alles wat ik kan aandragen als argument aangezien jij veilig en anoniem achter je PCtje zit met je kankerlelijke hoofd.

Maargoed, ik ga slapen. Van e-fighten met nerds word je moe, en ik heb een zwaar weekend achter de rug. Toedels kneuzen.
Billetjes branden handen thuis, zwart met rode vlek-ken.
pi_63468677
quote:
Op maandag 24 november 2008 03:32 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Weet ik niet, ik kan alleen wel een inschatting maken aan de hand van je postgedrag. Jij daarentegen kan uit niks van wat ik post opmaken hoeveel geld ik verdien .
pi_63468678
quote:
Op maandag 24 november 2008 03:32 schreef Jajong het volgende:
Ik heb al eerder gezegd dat mijn enige argument jouw postgeschiedenis is.
En dat is ook alles wat ik kan aandragen als argument aangezien jij veilig en anoniem achter je PCtje zit met je kankerlelijke hoofd.

Ok, dus dat was je enige argument gedurende een discussie die 1,5 uur lang duurde?

Alle verwijten die ik op me af kreeg geslingerd worden opeens een stuk ironischer!
pi_63468679
pi_63468682
quote:
Op maandag 24 november 2008 03:34 schreef Jajong het volgende:
Weet ik niet, ik kan alleen wel een inschatting maken aan de hand van je postgedrag. Jij daarentegen kan uit niks van wat ik post opmaken hoeveel geld ik verdien .
Tuurlijk wel, intellect is een belangrijke indicator van hoeveel een persoon verdient.
pi_63468683
pi_63468685
quote:
Op maandag 24 november 2008 03:34 schreef Emimich het volgende:

[..]

Ok, dus dat was je enige argument gedurende een discussie die 1,5 uur lang duurde?

Alle verwijten die ik op me af kreeg geslingerd worden opeens een stuk ironischer!
Nog even dan, waar zijn jouw argumenten?
pi_63468687
Volgens mij zijn jullie gewoon een stelletje onzeker jongens die hun eigen richting allemaal nog niet hebben gevonden en zo mensen die anders zijn/denken meteen de grond in proberen te boren om aan proberen te tonen dat de richting die jullie nu bevaren de beste is. Bang om erachter te komen dat andere mensen misschien wel is gelijk kunnen hebben en dat je van andere mensen kan leren..

"Een mens dat nooit van mening is veranderd, heeft blijkbaar ook nooit iets geleerd"
pi_63468689
quote:
Op maandag 24 november 2008 03:35 schreef Emimich het volgende:

[..]

Tuurlijk wel, intellect is een belangrijke indicator van hoeveel een persoon verdient.
Afterburn!
pi_63468690
pi_63468691
quote:
Op maandag 24 november 2008 03:35 schreef Emimich het volgende:

[..]

Right, spreid je onwetetendheid maar weer tentoon. Wereldvreemde klapjosti.
pi_63468692
pi_63468694
quote:
Op maandag 24 november 2008 03:35 schreef Jajong het volgende:
Nog even dan, waar zijn jouw argumenten?
De onderbouwing van de beoordeling van jullie foto's, het 'lange verhaal met allemaal ingewikkelde woorden' en de algehele teneur die af valt te lezen uit mijn gehele repertoire gecombineerd met de intellectuele hoogstandjes van mijn posts. Je hebt je kranig verweerd Jajong, maar toch, er is nog zeer zeker ruimte voor verbetering!
pi_63468695
quote:
Op maandag 24 november 2008 03:34 schreef Emimich het volgende:

[..]

Je zou je eigen postgedrag eens moeten proberen te analyseren.
Jajong spreekt zijn hart, valt weinig aan uit te leggen, hij vindt je gewoon een triesteling.
Vervolgens ga je huilen als een wijf om "argumenten".
Dat is als smeken om een condoom als iemand je verkracht.
pi_63468697
quote:
Op maandag 24 november 2008 03:36 schreef Jajong het volgende:
Right, spreid je onwetetendheid maar weer tentoon. Wereldvreemde klapjosti.
Elaboreer eens over die onwetetendheid met betrekking tot dit subject.
pi_63468698
quote:
Op maandag 24 november 2008 03:35 schreef Wezzel het volgende:
Volgens mij zijn jullie gewoon een stelletje onzeker jongens die hun eigen richting allemaal nog niet hebben gevonden en zo mensen die anders zijn/denken meteen de grond in proberen te boren om aan proberen te tonen dat de richting die jullie nu bevaren de beste is. Bang om erachter te komen dat andere mensen misschien wel is gelijk kunnen hebben en dat je van andere mensen kan leren..

"Een mens dat nooit van mening is veranderd, heeft blijkbaar ook nooit iets geleerd"
Ik leer hier heel erg veel van hoor. Dat er achter elke sociale incapabele loser een nog grotere loser schuilt . Zie Emimich > Nickolaus. ( Dit in de veronderstelling dat het niet een en dezelfde persoon is hoor, waar ik nogal aan twijfel. )
pi_63468699
quote:
Op maandag 24 november 2008 03:32 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik vraag jou iets en je geeft maar geen antwoord. Je verdraait zelfs mijn vraag, om er maar geen antwoord op te geven.

Verdwaalde mod? Waar zie jij mij modereren? Durf eens te antwoorden en verder te kijken dan mijn kleur. Posten met een kloon kan ik anders ook, als mijn kleur jou niet bevalt.
Je negeert mij, Emimich.
pi_63468700
pi_63468703
Haha, wat ben ik toch een puisterige, autistische loser. Gelukkig ben ik nog maagd, dat is wel weer positief!
pi_63468705
quote:
Op maandag 24 november 2008 03:38 schreef Emimich het volgende:

[..]

Elaboreer eens over die onwetetendheid met betrekking tot dit subject.
Er zijn heel veel domme rijke mensen, en heel veel arme slimme mensen.
pi_63468706
quote:
Op maandag 24 november 2008 03:37 schreef Emimich het volgende:

[..]

De onderbouwing van de beoordeling van jullie foto's,
\O/.
pi_63468708
quote:
Op maandag 24 november 2008 03:35 schreef Wezzel het volgende:

Ok, bedankt voor de 10 clichés.

Ga je ook nog een keer inhoudelijk op mijn vraag in?
  maandag 24 november 2008 @ 03:39:42 #159
204660 JanusAnus
Zitten te rieleksen
pi_63468710
Oh man, hoe heb ik dit topic kunnen missen ?

Mag ik nog meedoen?
pi_63468711
quote:
Op maandag 24 november 2008 03:39 schreef Jajong het volgende:
Er zijn heel veel domme rijke mensen, en heel veel arme slimme mensen.

Dit meen je toch niet hè..?
pi_63468712
quote:
Op maandag 24 november 2008 03:39 schreef JanusAnus het volgende:

Mag ik nog meedoen?
Ik geniet in stilte..
Make my day!
pi_63468713
quote:
Op maandag 24 november 2008 03:39 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
Haha, wat ben ik toch een puisterige, autistische loser. Gelukkig ben ik nog maagd, dat is wel weer positief!
hehe, je liet me grijnzen
pi_63468715
quote:
Op maandag 24 november 2008 03:39 schreef JanusAnus het volgende:

Mag ik nog meedoen?
Nee, te laat, the show is over.
pi_63468717
wat een ranzig kankertopic dit , alleen dandelion maakt een beetje fatsoenlijk gebruik van internet. KK nerds ga wowen ofso
pi_63468719
Wat een kankergeile pics, ik ga nu gelijk aftrekken man man man.
pi_63468720
quote:
Op maandag 24 november 2008 03:38 schreef Jajong het volgende:

[..]

Ik leer hier heel erg veel van hoor. Dat er achter elke sociale incapabele loser een nog grotere loser schuilt . Zie Emimich > Nickolaus. ( Dit in de veronderstelling dat het niet een en dezelfde persoon is hoor, waar ik nogal aan twijfel. )
Terwijl je nu weer laat zien dat je het probleem naar de andere kant schuift en niet in staat bent om is naar jezelf te kijken en te beseffen dat ook jij met dingen aan bent komen zetten die totaal irrelevant voor dit gesprek zijn..

Kinderachtig naar mijn idee..

Slaap lekker
pi_63468721
quote:
Op maandag 24 november 2008 03:37 schreef Emimich het volgende:

[..]

De onderbouwing van de beoordeling van jullie foto's, het 'lange verhaal met allemaal ingewikkelde woorden' en de algehele teneur die af valt te lezen uit mijn gehele repertoire gecombineerd met de intellectuele hoogstandjes van mijn posts. Je hebt je kranig verweerd Jajong, maar toch, er is nog zeer zeker ruimte voor verbetering!
Uit onze foto's kan je alleen opmaken dat wij sociaal succesvol zijn dus ik snap niet wat je hiermee probeert te bereiken. Verder zijn jouw posts lang niet zo intellectueel als je predendeert. Toegegeven je vocabulair is waarschijnlijk uitgebreider dan de mijne maar het is veel geschreeuw en weinig wol.
pi_63468722
quote:
Op maandag 24 november 2008 03:41 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
Wat een kankergeile pics, ik ga nu gelijk aftrekken man man man.
Ok gekomen, dat was best langzaam nog voor de nerd dat ik ben.
  maandag 24 november 2008 @ 03:42:07 #169
204660 JanusAnus
Zitten te rieleksen
pi_63468725
quote:
Op maandag 24 november 2008 03:40 schreef Emimich het volgende:

[..]

Nee, te laat, the show is over.
Het begint wel een beetje in te zakken Het probleem met Jajong is dat hij niet genoeg variatie in zijn beledigingen en claims van stoerheid gebruikt.
pi_63468727
quote:
Op maandag 24 november 2008 03:41 schreef Wezzel het volgende:
Terwijl je nu weer laat zien dat je het probleem naar de andere kant schuift en niet in staat bent om is naar jezelf te kijken en te beseffen dat ook jij met dingen aan bent komen zetten die totaal irrelevant voor dit gesprek zijn..

Slaap lekker
Geef nou eens concrete voorbeelden.

Is dat nou zo lastig met die honderden posts waaruit je kan kiezen?
pi_63468728
quote:
Op maandag 24 november 2008 03:42 schreef JanusAnus het volgende:
Het begint wel een beetje in te zakken Het probleem met Jajong is dat hij niet genoeg variatie in zijn beledigingen en claims van stoerheid gebruikt.
Inderdaad en Salvad0R is een slap aftreksel van hem.

Gelukkig kunnen Nickolaus en ik elkaar in intellectueel opzicht wel aan en versterken we elkaar.
pi_63468730
quote:
Op maandag 24 november 2008 03:40 schreef Emimich het volgende:

[..]

Dit meen je toch niet hè..?
Ja, dat meen ik wel. Jij meent dat de manier waarop iemand post op een fucking forum een indicatie is van zijn of haar intelligentie, waar daarop weer in een indicator is van zijn of haar verwachtte inkomen? Get the fuck outta here. Like i said, wereldvreemde stakker.
pi_63468731
quote:
Op maandag 24 november 2008 03:41 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
Ok gekomen, dat was best langzaam nog voor de nerd dat ik ben.
  maandag 24 november 2008 @ 03:43:54 #174
204660 JanusAnus
Zitten te rieleksen
pi_63468733
quote:
Op maandag 24 november 2008 03:43 schreef Emimich het volgende:

[..]

Inderdaad en Salvad0R is een slap aftreksel van hem.

Gelukkig kunnen Nickolaus en ik elkaar in intellectueel opzicht wel aan en versterken we elkaar.
Het zou dan leuker zijn als jullie met elkaar gingen ruziën.
pi_63468735
quote:
Op maandag 24 november 2008 03:41 schreef Jajong het volgende:
Uit onze foto's kan je alleen opmaken dat wij sociaal succesvol zijn dus ik snap niet wat je hiermee probeert te bereiken. Verder zijn jouw posts lang niet zo intellectueel als je predendeert. Toegegeven je vocabulair is waarschijnlijk uitgebreider dan de mijne maar het is veel geschreeuw en weinig wol.
Leg dan eens de vinger op de zere plek, waar lag de fout in mijn denkwijze in dat 'lange verhaal' bijvoorbeeld?
pi_63468736
quote:
Op maandag 24 november 2008 03:38 schreef zarGon het volgende:

[..]

Je negeert mij, Emimich.
  maandag 24 november 2008 @ 03:44:31 #177
204660 JanusAnus
Zitten te rieleksen
pi_63468738
quote:
Op maandag 24 november 2008 03:41 schreef Wezzel het volgende:

[..]

Slaap lekker
Mensen die fok te serieus nemen
pi_63468739
quote:
Op maandag 24 november 2008 03:43 schreef Jajong het volgende:

[..]

Ja, dat meen ik wel. Jij meent dat de manier waarop iemand post op een fucking forum een indicatie is van zijn of haar intelligentie, waar daarop weer in een indicator is van zijn of haar verwachtte inkomen? Get the fuck outta here. Like i said, wereldvreemde stakker.
oP DIT PUNT BEN IK HET MET jAJONG EENS!
pi_63468740
quote:
Op maandag 24 november 2008 03:44 schreef zarGon het volgende:

[]
pi_63468741
quote:
Op maandag 24 november 2008 03:42 schreef JanusAnus het volgende:

[..]

Het doet me echt pijn dat een willekeurige internetbatman mijn e-style niet goedkeurt.
pi_63468742
quote:
Op maandag 24 november 2008 03:43 schreef JanusAnus het volgende:
Eigenlijk wel, al zou het hoogst onwaarschijnlijk zijn om ooit publiekelijk twee vertegenwoordigers der hoogste kaste over de straat te zien rollebollen.
pi_63468743
quote:
Op maandag 24 november 2008 03:31 schreef Emimich het volgende:

[..]

Waar accepteer ik de mening van een ander niet?
Jongen dit hele gesprek gaat er praktisch over dat er van twee kanten naar een onderwerp wordt gekeken en dat beide kanten niet in staat zijn om het ook is van een andere kant te bekijken.. Het erge is dat jullie elkaar proberen te overtreffen met allemaal bullshit..
pi_63468744
quote:
Op maandag 24 november 2008 03:43 schreef JanusAnus het volgende:

[..]

Met jezelf ruzieen staat een beetje dom, vind je niet?
  maandag 24 november 2008 @ 03:45:46 #184
204660 JanusAnus
Zitten te rieleksen
pi_63468745
quote:
Op maandag 24 november 2008 03:44 schreef Jajong het volgende:

[..]

Het doet me echt pijn dat een willekeurige internetbatman mijn e-style niet goedkeurt.
Pijn aan je mannelijkheid? Aan je internetbalzak???
  maandag 24 november 2008 @ 03:46:39 #185
204660 JanusAnus
Zitten te rieleksen
pi_63468748
quote:
Op maandag 24 november 2008 03:45 schreef Wezzel het volgende:

[..]

Jongen dit hele gesprek gaat er praktisch over dat er van twee kanten naar een onderwerp wordt gekeken en dat beide kanten niet in staat zijn om het ook is van een andere kant te bekijken.. Het erge is dat jullie elkaar proberen te overtreffen met allemaal bullshit..
pi_63468751
quote:
Op maandag 24 november 2008 03:44 schreef JanusAnus het volgende:

[..]

Ik neem Fok! helemaal niet serieus, maar als ik dit soort gesprekken zie heb ik soms behoefte daar op te reageren..
pi_63468753
quote:
Op maandag 24 november 2008 03:32 schreef zarGon het volgende:

Ik verdraaide de vraag niet, zulke gesloten vragen zijn gewoon tendentieus, hoe hypocriet dat in jouw ogen ook moge klinken. En ook al zou dat hypocriet zijn dan is dat irrelevant daar er niets mis is met hypocrisie an sich.

Verdwaalde mod hoeft toch niet te impliceren dat je daadwerkelijk ook mod in dit topic?
Het kleurtje an sich is me irrelevant, het ging meer om het 'gezag' dat eraan samenhangt.
  maandag 24 november 2008 @ 03:47:19 #188
232775 AngerManagement
Nergens voor nodig.
pi_63468754
wtf
Whatever one can conceive, one can achieve.
pi_63468760
quote:
Op maandag 24 november 2008 03:44 schreef Emimich het volgende:

[..]

Leg dan eens de vinger op de zere plek, waar lag de fout in mijn denkwijze in dat 'lange verhaal' bijvoorbeeld?
Het is niet dat je het een keer hebt gedaan, je doet het wel vaker. Dan called iemand je op je bullshit en dan reageer je me zo'n verhaal. En als je dat verhaal dan leest, staan er leuke dingen in maar je gaat niet in op wat er eigenlijk gezegd wordt. Daar ligt de fout. Je reageert never nooit niet inhoudelijk. Het voorbeeld met zarGon in dit topic is een mooi voorbeeld daarvan. Je bent nu zelfs vervallen in hem compleet negeren, omdat je het spoor bijster bent.

Lo-ser.
pi_63468763
quote:

[..]

Het is heel natuurlijk mensengedrag. Competitief, jezelf meten aan derden. Is heel normaal gedrag voor jong-volwassen mannen.
Helaas voor Emobitch en Nickoclown zoeken zij die competitie in de verkeerde hoek. Namelijk in de hoek dat ze op hun plaats gewezen worden door mensen als ikzelf.
pi_63468766
pi_63468767
quote:
Op maandag 24 november 2008 03:45 schreef JanusAnus het volgende:

[..]

Pijn aan je mannelijkheid? Aan je internetbalzak???
Als het me daadwerkelijk een ene fuck kon schelen dan misschien mijn e-sack ja.
pi_63468768
pi_63468773
quote:
Ah ok. En nu een concreet voorbeeld.
pi_63468776
pi_63468778
pi_63468779
Nu ga ik echt pitten, tot de volgende keer falers.
pi_63468782
quote:
Op maandag 24 november 2008 03:48 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Het is heel natuurlijk mensengedrag. Competitief, jezelf meten aan derden. Is heel normaal gedrag voor jong-volwassen mannen.
Helaas voor Emobitch en Nickoclown zoeken zij die competitie in de verkeerde hoek. Namelijk in de hoek dat ze op hun plaats gewezen worden door mensen als ikzelf.
Haha Emobitch en Nickoclown! Wacht, wacht. Hoor deze dan, JaJongentjesvindikwellekker en Salvadoraal!!!
pi_63468783
pi_63468784
quote:
Op maandag 24 november 2008 03:50 schreef Jajong het volgende:
Nu ga ik echt pitten, tot de volgende keer falers.
Check je FoBo nog mattiey, aaight..!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')