Ik weet niet hoe dat met vitaminen zit. Maar als je bang bent voor een gebrek kun je altijd 1 a 2 keer in de week een duurdere creme met vitaminen gebruikenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:17 schreef Nikkie88 het volgende:
Nu dit topic toch weer een 'trap' heeft gekregen wil ook ik mijn ervaring graag delen. Ik ben 33 jaar en heb tot aan een jaar geleden altijd de duurste cremes gebruikt die ik maar kon vinden. Was altijd van mening dat cremes van bv Lancaster of La Mer DE cremes zouden zijn die een huid nodig heeft. Nou heb ik een vochtarme maar vette huid en altijd wel iets last van pukkeltjes gehad. Juist door het proberen van verschillende cremes werd mijn huid onrustiger en waren de rode vlekjes zichtbaar.
Toen ik las over de Aldi dagcreme ben ik gelijk een potje gaan halen. Heb gekozen voor degene met de lichtgroene deksel en de donkerblauwe voor de nacht. Al na een week was mijn huid helemaal rustig en zag ik zelfs mijn lichte rimpeltjes minder worden. De creme is wel ietwat vettig maar zeker in de winterperiode is dat goed voor je huid. De creme houdt het vocht in je huid vast en maakt je huid heel zacht en elastisch.
Waar ik wel aan twijfel is of er voldoende voedingsstoffen in de creme zitten?! Is er bewezen dat er een factor in zit?? Kan me bijna niet voorstellen dat in een creme van EUR 2,25 dezelfde vitaminen zitten als in een duurdere creme. Mijn enige angst is dus dat ik na 20 jaar smeren met Aldi creme alsnog een oude huid heb omdat er te weinig voedingsstoffen in zaten. Het enige wat ik kan zeggen is dat deze creme gevoelsmatig de fijnste creme is die ik ooit heb gehad en ik wil ook echt niet anders meer.
Dussss..... na een jaar smeren nog MEER dan tevreden en voor het verre toekomstresultaat zal iedereen een aantal jaren geduld moeten hebben
Die nachtcreme met teunisbloemolie was van de tijdelijke natuurlijn. Echt met BDIH keurmerk enzo. Heb de dagcreme, nachtcreme en oogcreme. Was afgelopen jaar in mei ofzo tijdelijk in het assortiment, ik zit te hopen dat het weer komt en van mij mag het ook gewoon vast in het assortiment komen.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:11 schreef Gwywen het volgende:
Ha, leuk, nog meer fans van de Aldi crèmes.
Ik gebruik 't al heel lang. Ik heb het donkerblauwe potje, en voor de dag (alleen met dit schrale weer overigens) het lichtgroene potje.
Ik heb in het verleden ook clinique en Garnier en Nivea en Biodermal weet ik wat geprobeerd, maar die goedkope crème van de Aldi vind ik het fijnst![]()
Echt enthousiast ben ik over de Biocura nachtcrème met teunisbloemolie (die ruikt ook zo heerlijk!), maar die is helaas niet meer te krijgen (bij onze Aldi althans - misschien nog wel bij andere, grotere filialen?)
Lieverd, over 20 jaar ben je 53 en heb je sowieso een oude huidquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:17 schreef Nikkie88 het volgende: Mijn enige angst is dus dat ik na 20 jaar smeren met Aldi creme alsnog een oude huid heb omdat er te weinig voedingsstoffen in zaten. Het enige wat ik kan zeggen is dat deze creme gevoelsmatig de fijnste creme is die ik ooit heb gehad en ik wil ook echt niet anders meer.
Dussss..... na een jaar smeren nog MEER dan tevreden en voor het verre toekomstresultaat zal iedereen een aantal jaren geduld moeten hebben
SPF 4 is nog altijd 50% van de UV straling die schade kan veroorzaken buitengehouden.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:34 schreef Gwywen het volgende:
De lichtgroene potjes hebben SPF 4, dat vind ik idd best weinig.
Maar als dat nou het enige nadeel is dat we kunnen bedenken over deze crèmes, blijf ik gewoon wel een beetje uit de zon
QFT.quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:54 schreef cinnamongirl het volgende:
Vind alleen de geur overweldigend, waarom kunnen cremes niet gewoon geur-neutraal zijn?
Ik heb wel een oogcreme met rode dop, die hadden ze ook een keer en die ruikt ookquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:16 schreef pinquit het volgende:
Aqua depot vond ik ook niet lekker. echt zo'n laagje raar op je huid. en daarna trekkerig en stinkie idd
die rodedop ruikt bijna naar nivea
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |