Oh ja, ik gebruik ook de scrub van Iseree... maar 1-2 keer per week in plaats van elke dag. Prima combinatie dus:)quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:41 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ik ben nog steeds dik tevreden met Iseree van de Lidl... Het lijkt ook alsof mijn huid nu zuiverder is geworden? Kan meerdere redenen hebben natuurlijk.
Ik las laatst dat als je echt de beschermingsfactor wilt halen die op het potje staat, je ongeveer een eetlepel crême voor je gezicht moet rekenen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:58 schreef Stereotomy het volgende:
Klopt, de SPF factor is berekend op basis van in vitro onderzoek met 2 mg per cm^2. Wat fokking veel is en je echt nooit haalt, zeker niet op je gezicht.
Ik gebruik em sinds 2 weken,voorheen Biotherm (heb ik nu ook nog wel van staan) maar vind em erg fijnquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:54 schreef Nieners het volgende:
Ik gebruik Aqua-Depot, erg fijn....
Hiervoor erg dure producten gebruikt maar ik blijf bij deze.
Heb ik ook, heb normaal al nauwelijks onzuiverheden maar als ik ongesteld ben of moet worden wel en dat is nu echt minimaal dus ik ben heeeeeeeeeeeel tevreden.quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:41 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ik ben nog steeds dik tevreden met Iseree van de Lidl... Het lijkt ook alsof mijn huid nu zuiverder is geworden? Kan meerdere redenen hebben natuurlijk.
Yay, nog een liefhebber!quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:57 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ik gebruik em sinds 2 weken,voorheen Biotherm (heb ik nu ook nog wel van staan) maar vind em erg fijn
Hydraterende crem v/h Etos-merk!quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:56 schreef MissHobje het volgende:
[..]
die dag creme daarvan sucks idd.. maar de gewone hydraterende ( of hoe je dat ook mag schrijven) die si wel lekker.
Ik ga die van de aldi ook eens proberen, ben wel nieuwsgierig geworden.
Het is voornamelijk bedoeld voor de wat drogere huid. Er zit vrij veel olie in.quote:Op zondag 7 februari 2010 13:28 schreef brunette82 het volgende:
is het wel goed om het erop te smeren, als je last hebt van een vette huid??
ik ben bang dat mn huid dan alleen nog vetter word, zeg maar...
Ik heb de lichtgroene staan en die vind ik juist te droog.quote:Op zondag 7 februari 2010 13:28 schreef brunette82 het volgende:
Dan zou ik die lichtblauwe nemen, Aqua Depot heet die geloof ik.quote:Op zondag 7 februari 2010 13:28 schreef brunette82 het volgende:
Wat een kickquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:44 schreef 3Dino het volgende:
Toch een kickje: vandaag heeft mijn moeder 2 potjes van de Aldi gehaald: lichtgroene dop en een donkerroze dop (nachtcrème). Blijkbaar was de blauwe uitverkocht/er niet. Heb net de lichtgroene ff mogen testen en hij smeert geweldig. Hij voelt nog wel vettig aan op de huid, maar dat trekt al een beetje weg. Ik gooi maandag mijn stinkende Zarqua potje (ook nog eens over datum) weg en stap over op de Aldi dagcrème.
Ben benieuwd of er nog steeds enthousiaste mensen met deze crèmes zijn.
Ja er zit wel een kern van waarheid in. Al die crèmes van Aldi maar ook van andere merken (Nivea, Boidermal, Vichy, etc) gaven bij mij op de een of andere manier irritaties. Ongelofelijk wat ze allemaal in sommige crèmes stoppen (alcohol denat, etc). Dat zou gewoon niet mogen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:44 schreef Bombshell het volgende:
Smeer gewoon niks nog beter. Je huid went er alleenmaar aan waardoor je blijft smeren. Ik zie het bij al die vrouwen op mn werk die blijven hun handen maar in smeren met creme.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |