quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
Maor das eng meng.quote:
Hoe pak jij toch altijd de fipo's gekquote:
Dude dan spreken we toch ergens afquote:Op maandag 24 november 2008 00:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maor das eng meng.![]()
Ik denk dat ik dan pas rond kwart voor 9 op centraal zou zijn. Moet rijden.
quote:Op maandag 24 november 2008 00:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe pak jij toch altijd de fipo's gek?
Als 't nieuwe topic bij mij verschijnt zijn we meestal al op pagina 2 ofzo.
Goed idee.quote:Op maandag 24 november 2008 00:07 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dude dan spreken we toch ergens af![]()
Dan hoef ik ook niet alleen
Neen ..quote:Op maandag 24 november 2008 00:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Goed idee.
Maar hoelaat gaan we weg? 03:00? Dan rijden de treinen niet meer.
Jup dan staan NG en ik er ookquote:Op maandag 24 november 2008 00:07 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dude dan spreken we toch ergens af![]()
Dan hoef ik ook niet alleen
Slaap jij wel eens?quote:
ik al die shit opzoeken in OPquote:Op maandag 24 november 2008 00:08 schreef Broekpaling het volgende:
Flikker Juicyhil trouwens die OP uit
Haha, ouders in shock.quote:Op maandag 24 november 2008 00:09 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Neen ..
We gingen toch de hele nacht door ?
En anders crash ik maar bij jou
Nacht doorhalen duuuhquote:Op maandag 24 november 2008 00:09 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Neen ..
We gingen toch de hele nacht door ?
En anders crash ik maar bij jou
Ja, zo'n 5 uur per nacht.quote:
Dealquote:
Maakt toch niet uitquote:Op maandag 24 november 2008 00:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Haha, ouders in shock.![]()
Verwacht van mij trouwens geen grote drinkert, ben überhaupt nog nooit dronken geweest.
quote:
Niet doen, deste eerder hebbie een ban.quote:Op maandag 24 november 2008 00:11 schreef Devvie het volgende:
IKHEB EEN NOTE
soldaten, op naar de feedback
quote:Op maandag 24 november 2008 00:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Niet doen, deste eerder hebbie een ban.
Jullie hebben allemaal een te grote bek. Jullie zijn niet "smooth".
Kunnen alleen mods dat regelen?quote:Op maandag 24 november 2008 00:12 schreef The_Terminator het volgende:
Ik heb de OP wederom aangepast. Ook de Wiki weer hersteld. Mocht iemand de Wiki nogmaals aanpassen (strafbankje terugzetten) , dan is een ban op de Wiki heel goed mogelijk.
hoezo? ik vind het belachelijkquote:Op maandag 24 november 2008 00:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Niet doen, deste eerder hebbie een ban.
Jullie hebben allemaal een te grote bek. Jullie zijn niet "smooth".
Staan er al langer idd.quote:Op maandag 24 november 2008 00:14 schreef Devvie het volgende:
[..]
hoezo? ik vind het belachelijkik heb die drollen niet geplaatst
dadelijk ben ik een altoquote:Op maandag 24 november 2008 00:12 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Deal
[..]
Maakt toch niet uit
Als je maar lol hebt
[..]![]()
GERSKE GOES METAL !!
JE krijgt er dan ook geen note voor omdat jij het niet hebt gedaan. Haarbal uit den aarsch!quote:Op maandag 24 november 2008 00:14 schreef Devvie het volgende:
[..]
614quote:Op maandag 24 november 2008 00:15 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Staan er al langer idd.
Hoeveel notes heb ik?
We houden het in de gaten. Dat gekloot op de Wiki moet maar eens afgelopen zijn.quote:Op maandag 24 november 2008 00:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kunnen alleen mods dat regelen?
Want de Wiki is al vaker verkankert door iemand.
Graagquote:Op maandag 24 november 2008 00:16 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
We houden het in de gaten. Dat gekloot op de Wiki moet maar eens afgelopen zijn.
Je kan ook eerst je bericht previewen voordat je het daadwerkelijk plaatst. Zeker gezien de Wiki wel vaker verneukt is.quote:Op maandag 24 november 2008 00:14 schreef Devvie het volgende:
[..]
Die 2de note is om de voorgaande recht te zetten?quote:Op maandag 24 november 2008 00:16 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
We houden het in de gaten. Dat gekloot op de Wiki moet maar eens afgelopen zijn.
quote:Op maandag 24 november 2008 00:14 schreef Skaff-a het volgende:
Willen alle smaatjes, bazen, lekkertjes, baggeraars en elk ander klb-sc usert zijn/haar mail naar mijn pm sturen zodat ik me niet verveel op msn?
Hij geeft geen reactie op mijn post.quote:
quote:Op zondag 23 november 2008 23:58 schreef Broekpaling het volgende:
Zo schitterend ook dat een paar autisten iets hebben van "He, een paar Fokkers willen elkaar voor de gezelligheid eens ontmoeten ergens, WAT EEN FUCKING NIET SOCIALE NOOBS"
Kanker man, laat ze lekker, waarschijnlijk komen ze vaker buiten dan de gemiddelde Fokker.Maar dat mag ik niet zeggen want ik generaliseer dan en ik luister naar metal.
quote:Op maandag 24 november 2008 00:16 schreef gers het volgende:
maar als ik een alto ben misschien krijg ik dan wel een noorse
quote:
Mischien welquote:Op maandag 24 november 2008 00:16 schreef gers het volgende:
Ik ben ook alto, heb ik een Noorse?quote:Op maandag 24 november 2008 00:16 schreef gers het volgende:
dat is 800/900 postsquote:Op maandag 24 november 2008 00:19 schreef Broekpaling het volgende:
Mijn gemiddelde is vandaag van 30 naar 32 posts per dag gegaan.![]()
mijn gemiddelde is maar 25quote:Op maandag 24 november 2008 00:19 schreef Broekpaling het volgende:
Mijn gemiddelde is vandaag van 30 naar 32 posts per dag gegaan.![]()
DAN GAAT HET NOG SPANNEND WORDEN WIE 2DE IS !!!quote:Op maandag 24 november 2008 00:21 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
mijn gemiddelde is maar 25
ow en vandaag ongeveer 350 posts
Ik?quote:Op maandag 24 november 2008 00:22 schreef Devvie het volgende:
[..]
DAN GAAT HET NOG SPANNEND WORDEN WIE 2DE IS !!!
Het zal me een rotzorg zijnquote:Op maandag 24 november 2008 00:22 schreef Devvie het volgende:
[..]
DAN GAAT HET NOG SPANNEND WORDEN WIE 2DE IS !!!
Ik een lustobject? Secks? Hmmm!quote:Op maandag 24 november 2008 00:22 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Dat gegeil van jou op BP begint een fetish te worden?
quote:Op maandag 24 november 2008 00:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik een lustobject? Secks? Hmmm!
gewoon heul erg baas zijnquote:Op maandag 24 november 2008 00:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
KANKER, hoe reken je dat uit?
ik geil niet op dr, we zijn de 2 grootste bazen zonder ban hierquote:Op maandag 24 november 2008 00:22 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Dat gegeil van jou op BP begint een fetish te worden?
in de komende ja..quote:Op maandag 24 november 2008 00:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je loopt wel heul hard van stapel, sta je in de kaste?
je vergat wat?quote:Op maandag 24 november 2008 00:25 schreef Devvie het volgende:
[..]
ik geil niet op dr, we zijn de 2 grootste bazen zonder ban hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkeerd verbonden
Ik zei het tochquote:Op maandag 24 november 2008 00:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat je op me geilt ok, maar dat je mijn dingen gaat afnemen....
een relatie bestaat uit geven en nemen lieve schatquote:Op maandag 24 november 2008 00:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat je op me geilt ok, maar dat je mijn dingen gaat afnemen....
Net als naar de hoeren gaanquote:Op maandag 24 november 2008 00:28 schreef Devvie het volgende:
[..]
een relatie bestaat uit geven en nemen lieve schat
quote:Op maandag 24 november 2008 00:26 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
je vergat wat?hhahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij hebt Pretty Woman zeker nog nooit gezienquote:Op maandag 24 november 2008 00:29 schreef Devvie het volgende:
[..]
daar is dan ook geen sprake van enige verbintenis met elkaar
quote:Op maandag 24 november 2008 00:28 schreef Devvie het volgende:
[..]
hhahahamijn gemiddelde aantal posts per dag ligt 21 posts hoger dan die van jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verkeerd verbonden
Whehehe ..quote:Op maandag 24 november 2008 00:29 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
ik wou pmen dat je op msn moet komen ik verveel me
klinkt als een halfzachte romantische comedy.. klopt dat?quote:Op maandag 24 november 2008 00:30 schreef padlarf het volgende:
[..]
Jij hebt Pretty Woman zeker nog nooit gezien
jie ook niet lielekertquote:Op maandag 24 november 2008 00:30 schreef padlarf het volgende:
[..]
Jij hebt Pretty Woman zeker nog nooit gezien
dus?quote:Op maandag 24 november 2008 00:30 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
mijn gemiddelde aantal posts per dag ligt 21 posts hoger dan die van jou
quote:Op maandag 24 november 2008 00:31 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Whehehe ..
is het zo erg ja ?![]()
Wel lief dat je het vraagt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkeerd verbonden
mijn aantal posts ligt ruim 2keer hoger dan die van jouquote:Op maandag 24 november 2008 00:30 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
mijn gemiddelde aantal posts per dag ligt 21 posts hoger dan die van jou
quote:Op maandag 24 november 2008 00:32 schreef Skaff-a het volgende:
[..]vragen?
Oeh ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nouja .. ik wou eigenlijk gaan slapen![]()
Ben best moe
Vikingen zijn niet dood !
Noorsbloed officiële Fok! Vikingsnelkookpan !
quote:Op maandag 24 november 2008 00:33 schreef Devvie het volgende:
[..]
ik denk het wel, want ik ben een baas
van dat toffe wat je me had gestuurdquote:
Je bent pas net actief en al vanaf 2006 lidquote:Op maandag 24 november 2008 00:33 schreef Devvie het volgende:
[..]
ik denk het wel, want ik ben een baas
quote:Op maandag 24 november 2008 00:36 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Je bent pas net actief en al vanaf 2006 lid![]()
schande dat je dan pas 2x zoveel heb ik ben pas 2 maanden lid
en je bent geen baasbp, nb, km1 e.d. zijn de bazen....
ok, ik had toch een nieuw account aan moeten maken voordat ik de SC ingingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Slaap lekker skaffa !quote:Op maandag 24 november 2008 00:36 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Zou ik bijna geen welterusten zeggen
welterusten
quote:Op maandag 24 november 2008 00:38 schreef Skaff-a het volgende:
ik meur een partij uit m`n smoelwerk
Kip masala van m`n moeder doordrenkt van heerlijke kruiden
Maar een aanslag op je adem de rest van de avond
BESTE POST VAN HET TOPICquote:
Dan was je ook geen baas geweestquote:Op maandag 24 november 2008 00:37 schreef Devvie het volgende:
[..]
ok, ik had toch een nieuw account aan moeten maken voordat ik de SC inging![]()
Ik meur ook uit mn smoelwerkquote:Op maandag 24 november 2008 00:38 schreef Skaff-a het volgende:
ik meur een partij uit m`n smoelwerk
Kip masala van m`n moeder doordrenkt van heerlijke kruiden
Maar een aanslag op je adem de rest van de avond
trustequote:Op maandag 24 november 2008 00:39 schreef Noorsbloed het volgende:
Gers ik zal je morgen wat meer metal voeren.
Ik gaat nu echt naar mijn kribbe toe.
Ben kankermoe van al dat neuken enzo
Slaap lekker Broekpaling, Gers en andere nog wakkere leuke mensen.
Dag hoor!quote:Op maandag 24 november 2008 00:39 schreef Noorsbloed het volgende:
Gers ik zal je morgen wat meer metal voeren.
Ik gaat nu echt naar mijn kribbe toe.
Ben kankermoe van al dat neuken enzo
Slaap lekker Broekpaling, Gers en andere nog wakkere leuke mensen.
quote:Op maandag 24 november 2008 00:43 schreef Skaff-a het volgende:
Sodekanker morgen draai ik zodra ik wakker word een kankerdikke baap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif
Vieze cum slikkert!quote:Op maandag 24 november 2008 00:40 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik meur ook uit mn smoelwerk
maar dat is niet van het eten
Ben je toch ook?quote:Op maandag 24 november 2008 00:47 schreef Noorsbloed het volgende:
Bwhehehe
Crane beweerd dat ik nog maagd ben
quote:
Emimich !quote:
Ja sorry ik weet het wel.quote:Op maandag 24 november 2008 00:49 schreef Emimich het volgende:
Waarom hap je nou eigenlijk iedere keer op Crane NB?
Haha.quote:Op maandag 24 november 2008 00:50 schreef Devvie het volgende:
[..]
ja, maar jij ging slapen
en ik mag niet op je geilen voordat ik weet of je echt een vrouw bent
Ik vind fokken met ipwn/ipod maar vervelendquote:Op maandag 24 november 2008 00:52 schreef Broekpaling het volgende:
Kenners weten dat ik altijd tot rond 1 uur met m'n ipwn lurk.
Aanhoren, accepteren en naast je liggen.quote:Op maandag 24 november 2008 00:51 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ja sorry ik weet het wel.
Maar die gast haalt gewoon het bloed onder mijn nagels vandaan ..
Het gaat echt nergens over elke keer.
En hij blijft maar debiel praten.
En of het allemaal serieus is weet ik niet.
Ik hoop het niet want dan is hij een echte kanker debiel ..
Sorry hoor.
Maar dat is gewoon zo.
Pwnend is het niet, maar ik heb geen eeepc.quote:Op maandag 24 november 2008 00:53 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik vind fokken met ipwn/ipod maar vervelend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yeah I know.quote:Op maandag 24 november 2008 00:54 schreef McFearless het volgende:
[..]
Aanhoren, accepteren en naast je liggen.
Man, zonder trollen zou er niets aan zijn op FOK en in KLB!quote:Op maandag 24 november 2008 00:50 schreef Noorsbloed het volgende:
Emimich !![]()
Je weet dat je mij diep in je hart best wel mag![]()
Vieze vuige trol !
quote:Op maandag 24 november 2008 00:56 schreef Devvie het volgende:
stomme eend !1!111Gast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif
Inderdaad, ik denk dat het een combi is. Deels bedoelt hij het serieus, maar hij zet het wat steviger aan om reacties te krijgen van bepaalde personen die op FOK oververtegenwoordigd worden!quote:Op maandag 24 november 2008 00:51 schreef Noorsbloed het volgende:
Ja sorry ik weet het wel.
Maar die gast haalt gewoon het bloed onder mijn nagels vandaan ..
Het gaat echt nergens over elke keer.
En hij blijft maar debiel praten.
En of het allemaal serieus is weet ik niet.
Ik hoop het niet want dan is hij een echte kanker debiel ..
Sorry hoor.
Maar dat is gewoon zo.
Dat is dan wel weer waar ..quote:Op maandag 24 november 2008 00:57 schreef Emimich het volgende:
[..]
Man, zonder trollen zou er niets aan zijn op FOK en in KLB!
Het enige wat hij telkens terug krijgt zijn een hoop valide reacties.quote:Op maandag 24 november 2008 00:58 schreef Emimich het volgende:
[..]
Inderdaad, ik denk dat het een combi is. Deels bedoelt hij het serieus, maar hij zet het wat steviger aan om reacties te krijgen van bepaalde personen die op FOK oververtegenwoordigd worden!
ah lievvquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik houd de stemmen bij.quote:Op maandag 24 november 2008 01:31 schreef Agiath het volgende:
Aan wie moet ik die awards pm'en?
vertel. Ik ben het hele weekend niet online geweest want ik ben bij mn vriendin en ben morgenochtend pas weer thuis. Ik ga weer. Kusjequote:Op maandag 24 november 2008 01:29 schreef Devvie het volgende:
[..]
Nope alleen een kleine 'rel' rond remlof/andere mods en het strafbankje
ik zat net idd ook te lezenquote:Op maandag 24 november 2008 01:32 schreef Emimich het volgende:
Mensen die Fok te serieus nemen...
Humor om te lachen!
Zoek je nog steeds coke?quote:Op maandag 24 november 2008 01:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
vertel. Ik ben het hele weekend niet online geweest want ik ben bij mn vriendin en ben morgenochtend pas weer thuis. Ik ga weer. Kusje
Gewoon, ik was benieuwd.quote:Op maandag 24 november 2008 01:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik vroeg niet of ik het van die lui daar kon kopen, al beweerden zij van wel. Hoezo?
Mooie lul ben ik hè? Vermaak me wel met die lage discussies hier op FOK!quote:Op maandag 24 november 2008 01:57 schreef Emimich het volgende:
Stigma lul, ik hapte op die eerste post van je met die 4 punten!
Inderdaad.quote:Op maandag 24 november 2008 02:02 schreef Stigma het volgende:
[..]
Mooie lul ben ik hè? Vermaak me wel met die lage discussies hier op FOK!
Lekker om om 2:02AM nog bezig te zijn met dit soort droevige dingen![]()
Nog wat van deze posts, eventueel een leuk topicje erbij en je kan mij weldra in kaste 1 der KLB plaatsen!
zijn huisdieren daar toegestaan?quote:Op maandag 24 november 2008 02:02 schreef Stigma het volgende:
[..]
........en je kan mij weldra in kaste 1 der KLB plaatsen!
Die ene thread die nu volzit niet gevolgd?quote:Op maandag 24 november 2008 02:25 schreef Devvie het volgende:
boh wat een saaiheid deze nacht
nopequote:Op maandag 24 november 2008 02:26 schreef Emimich het volgende:
[..]
Die ene thread die nu volzit niet gevolgd?
Goedemorgen!quote:Op maandag 24 november 2008 08:26 schreef jitzzzze het volgende:
Zo, goedemorgen.
Ik ben weer veilig met mijn huurkoekblikje aangekomen op mijn werkNu maar hopen dat mijn eigen koektrommel weer snel gemaakt is
Heb ik berichtje dan?quote:Op maandag 24 november 2008 08:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom heb jij godverdomme trouwens nog steeds niet gereageerd op mn lastfm berichtje!
Ik ben de keizer van de paintquote:Op maandag 24 november 2008 09:38 schreef jitzzzze het volgende:
Wie is er heel goed met paint of photoshop?
heel goed nietquote:Op maandag 24 november 2008 09:38 schreef jitzzzze het volgende:
Wie is er heel goed met paint of photoshop?
ja of die kutsneeuw?quote:
inderdaaadquote:
fail @ Goeimrogen.quote:Op maandag 24 november 2008 09:50 schreef padlarf het volgende:
Goeimrogen bazen!(ja, ik weet dat ik daar niet bij hoor
)
Ik draag alleen vesten dus heb niet eens een warmte jasquote:Op maandag 24 november 2008 09:53 schreef Florian_ het volgende:
Mijn nieuwe bazenjas is niet zo warm
Geen enkele jas is bestendig tegen dit weer dus vat het niet te persoonlijk op.quote:Op maandag 24 november 2008 09:53 schreef Florian_ het volgende:
Mijn nieuwe bazenjas is niet zo warm
In die van mij zit ook geen rits, alleen 3 knopenquote:Op maandag 24 november 2008 09:55 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Geen enkele jas is bestendig tegen dit weer dus vat het niet te persoonlijk op.
Tot Zoquote:Op maandag 24 november 2008 09:59 schreef Skaff-a het volgende:
Whehe Gupje en ik doen een doordeweekse zwolle meet
Baas
Wel genoeg glijmiddel gebruken, een uitgescheurde anus voelt best kutquote:Op maandag 24 november 2008 09:59 schreef Skaff-a het volgende:
Whehe Gupje en ik doen een doordeweekse zwolle meet
Baas
Newsflash: jij bent ook geen baasquote:Op maandag 24 november 2008 09:52 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
fail @ Goeimrogen.
En goedemorgen onderdanige padlarf
zit al op school schoonheidquote:
Ng is onbereikbaarquote:Op maandag 24 november 2008 10:08 schreef jitzzzze het volgende:
Waar is NoelGallager? En Kali-Mist1?
Je dacht aan me hequote:Op maandag 24 november 2008 10:08 schreef jitzzzze het volgende:
Waar is NoelGallager? En Kali-Mist1?
Te harde seks gehad?quote:
awwh wat heb je gedaanquote:
1 woord:quote:
Beetje als bij de ontmaagding van bobby dus?quote:Op maandag 24 november 2008 10:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
1 woord:
Ikea-meubelen
(ja das 1 woord)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |