Idd, daar hebben we wel genoeg over gehoord.quote:Op zondag 23 november 2008 23:12 schreef TC03 het volgende:
Gaat het weer over het vorige seizoen van AZ.![]()
![]()
![]()
Dat geeft alleen maar aan dat analisten niet meer zijn dan voetballiefhebbers met een overhemd aan.quote:Op zondag 23 november 2008 23:14 schreef DJ_Ryow het volgende:
geinig hoe alle analytici het een discutabele penalty vinden terwijl alle anti-Ajax Fokkers hier het een 100% penalty vinden.
Dat zegt genoeg denk ik.quote:Op zondag 23 november 2008 23:14 schreef xFriendx het volgende:
Ik ben voor AZ maar ik wil verdomme gewoon gelul over de competitie in het algemeen, met misschien wat specifieks over mooie doelpunten ofzow, maar dit is toch wel oersaai zeg![]()
De Eredivisie is tenslotte groter dan dat eeuwige ophemelen van AZ.
Zometeen gaan zequote:Op zondag 23 november 2008 23:15 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Dat zegt genoeg denk ik.
Damn, dacht ik Jack gaat het onderwerp eindelijk verleggen, gaat het weer over scheidsrechters
Ik voel een elleboog van de week opkomenquote:Op zondag 23 november 2008 23:15 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Dat zegt genoeg denk ik.
Damn, dacht ik Jack gaat het onderwerp eindelijk verleggen, gaat het weer over scheidsrechters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |