Op hoeveel echt verschillende manieren kun je een kubus inkleuren (die kubus kun je dus vrij draaien) als je twee kleuren (neem rood en geel) mag gebruiken? Elk vlak moet natuurlijk helemaal in hetzelfde kleur.
[ Bericht 14% gewijzigd door Beregd op 24-11-2008 16:13:10 ]
is een stad en gemeente in de Nederlandse provincie Zuid-Holland. De gemeente telt 12.064 inwoners (30 juni 2008, bron: CBS) en heeft een oppervlakte van 6,96 km² (waarvan 0,67 km² water). Binnen de gemeentegrenzen liggen ook de dorpskern van de voormalige gemeente Willige Langerak en een deel van de buurtschap Bovenberg.
Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me
Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.