iddquote:Op maandag 24 november 2008 21:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Van mij mogen ze eigenlijk wel zoet, groot en losser. Anders kan ik net zo goed limoentjes eten.
Brisingr, het derde deel, is gewoon in twee stukken gehakt omdat het te veel zou zijn toch?quote:Op maandag 24 november 2008 21:51 schreef Etcetera het volgende:
Oh ja da's wel handigeen boek
derde deel van een trilogie (alhoel Brisingr het einde van Eragon zou moeten zijn, maar daar komt een vierde deel bij dus dat zegt niks)
Mijn vader jaquote:Op maandag 24 november 2008 20:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Balen, en vooral kinderachtig. Zeker een groenlinks/sp stemmer? Alles zullen we eerlijk delen, ik een beetje meer dan jij...
zoetzurig, heerlijkquote:Op maandag 24 november 2008 21:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mandarijnen
Ieder jaar weer een feest. Een slechte mandarijn kan me ook in een slecht humeur brengen
Denk je een mandje lekkere te hebben liggen, zijn het van die oude waarvan de schil los zit en die uitgedroogd zijn. Of vol me pitten.
Lekker zuur, klein en vast in de schil
aaah okay. Heb toen Eragon gezien. Was niet zo'n geweldige film en ik geloof dat de fans er ook niet echt over te spreken warenquote:Op maandag 24 november 2008 21:51 schreef Etcetera het volgende:
Oh ja da's wel handigeen boek
derde deel van een trilogie (alhoel Brisingr het einde van Eragon zou moeten zijn, maar daar komt een vierde deel bij dus dat zegt niks)
quote:Op maandag 24 november 2008 21:59 schreef wyccie het volgende:
Klinkt goed, maar slagroom opwarmen...gaat dat wel goed?
Eensquote:
quote:Lekker zuur, klein en vast in de schil
geen idee, ik kwam er pas achter dat er een vierde deel kwam toen ik het boek kochtquote:Op maandag 24 november 2008 21:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Brisingr, het derde deel, is gewoon in twee stukken gehakt omdat het te veel zou zijn toch?
Ik ging op mandarijntjesjacht, maar helaas pindakaas.
Ik heb wel brownie met ijs, mango en ananas.![]()
ik heb de film nooit gezien omdat ik hoorde dat het slecht verfilmd wasquote:Op maandag 24 november 2008 21:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
aaah okay. Heb toen Eragon gezien. Was niet zo'n geweldige film en ik geloof dat de fans er ook niet echt over te spreken waren
Ik wel, zussie waarschijnlijk niet. Mijn cadeau voor je broer is binnen, denk dat het wel een succes wordtquote:Op maandag 24 november 2008 17:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Arme spin...
Hee, tim, ben jij er nou zaterdag of niet?
quote:Per telefoon heeft hij de zender na het vraaggesprek laten weten dat het verhaal is verzonnen.
ja hoe help je verzinsels de wereld inquote:Op dinsdag 25 november 2008 10:09 schreef Nembrionic het volgende:
Ik snap geen flikker van Nu.NL
"Holloway verkocht aan man uit Venezuela"
http://www.nu.nl/news/185(...)ezuela'_(video).html
Heel verhaal van Joran. Ik denk nog: ik geloof niets meer, die gast is één grote duim en er wordt flink aan gezogen.
En dan HELEMAAL onderaan staat 1 zin:
[..]
Dus eerst schrijven ze een heel artikel en doen ze alsof het echt is om het vervolgens te ontkrachten met een klein zinnetje op het laatst wat misschien door de helft niet eens gelezen wordt.
truequote:Op dinsdag 25 november 2008 11:05 schreef iamredleader het volgende:
Ik vind heel de aandacht voor dit soort mensen overbodig.
Net als die Gucci-luier, Paris Hilton. Of alcoholfabriek Amy Winehouse.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |