Goh, ik ga eten en krijg een doorverwensing als toetjequote:
Je bedoelt die paar users die je kontje kussen?quote:Op zondag 23 november 2008 22:10 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja, want als alle kwaliteitsusers waarvan ik weet dat ze sociaal relevant zijn mijn topic goed vinden, en wanneer de domste users, die waarschijnlijk nog nooit een kut hebben aangeraakt mij proberen te flamen, wat ook nog eens jammerlijk mislukt dan ben ik het pispaaltje. Try again, loser.
Zijn reactie is inmiddels weggemodereerd. Ik zou het banmeldtopic maar in de gaten houden....quote:Op zondag 23 november 2008 22:12 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Goh, ik ga eten en krijg een doorverwensing als toetje.
Beste Kraakhelder, was je maar een stofzuiger dan zou je minder zuigen dan je nu doet...
PC staat in mijn slaapkamer, en roken is misschien welquote:Op zondag 23 november 2008 22:12 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Waarom rook je niet gewoon achter je PC? Heb je een stevige vrouw of een nieuw huis.
Wat een faler. Zo tegen vrouwen spreken.quote:Op zondag 23 november 2008 22:10 schreef kraakhelder het volgende:
[..]
daar staat hij om bekend lul, voorbeeld kan je in je pisbuis steken
Het kunnen relateren aan mijn verhaal, of gewoon een goed verhaal vinden staat niet gelijk aan kontje kussen hoor. Maar jij als simpele jongen zal het verschil vast niet snappen. Net zoals je niet snapt waarom je nog steeds maagd bent. Hint: je bent een kankersukkel.quote:Op zondag 23 november 2008 22:13 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Je bedoelt die paar users die je kontje kussen?
Zelf een grote bek hebben en als er dan iets teruggezegd wordt dan is het gelijk van "zo tegen vrouwen spreken"quote:Op zondag 23 november 2008 22:15 schreef Samen.Werken.Samen.Leven het volgende:
[..]
Wat een faler. Zo tegen vrouwen spreken.![]()
Hey D-nog wat. Ben jij een satanist? Ik vond het wel grappig dat je aan mij vroeg of Lucifer mijn leider is.
Dat je dat onthoudt allemaal. Onbegrijpelijk.quote:Op zondag 23 november 2008 22:12 schreef ...Dandelion... het volgende:
[..]
De vraag stellen is 'm beantwoorden.
Je likt kont van Chris2nogwat, Servus Universitas, Salvador, Nicolaus Maxnogwat... Jammer dat je niet zelf iets kan verzinnen.
Too bad.quote:Op zondag 23 november 2008 22:16 schreef Jajong het volgende:
[..]
Het kunnen relateren aan mijn verhaal, of gewoon een goed verhaal vinden staat niet gelijk aan kontje kussen hoor. Maar jij als simpele jongen zal het verschil vast niet snappen. Net zoals je niet snapt waarom je nog steeds maagd bent. Hint: je bent een kankersukkel.
Nee vriend, jij bent zo ongelofelijk dom. Ik word er moe van.quote:Op zondag 23 november 2008 22:16 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Zelf een grote bek hebben en als er dan iets teruggezegd wordt dan is het gelijk van "zo tegen vrouwen spreken"
Wat ik dus..... ach laat ook maar.quote:Op zondag 23 november 2008 21:39 schreef Samen.Werken.Samen.Leven het volgende:
[..]
[i]*Boehoehoe, ik doe MBO.
Dat was een vergipsing! Ik bedoelde het hartje maar ik wist de code niet meer.quote:
Lekker selectief quoten en het gedeelte waarin ik je opmerking onderuit haal compleet negeren. Hoe tekenend. Je bent echt met afstand de domste user in dit topic. En dat zegt vrij veel aangezien er vrij veel achterlijken hebben gepost hier.quote:Op zondag 23 november 2008 22:17 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Too bad.
Die vlieger gaat niet op
Mijn lieve heer, heb ik hier te maken met een kleuter?quote:Op zondag 23 november 2008 22:13 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Je bedoelt die paar users die je kontje kussen?
hopelijk word jij gebanned voor die kankerslechte topics van jequote:Op zondag 23 november 2008 22:16 schreef Jajong het volgende:
[..]
Het kunnen relateren aan mijn verhaal, of gewoon een goed verhaal vinden staat niet gelijk aan kontje kussen hoor. Maar jij als simpele jongen zal het verschil vast niet snappen. Net zoals je niet snapt waarom je nog steeds maagd bent. Hint: je bent een kankersukkel.
quote:Op zondag 23 november 2008 22:21 schreef Jajong het volgende:
[..]
Lekker selectief quoten en het gedeelte waarin ik je opmerking compleet negeren. Hoe tekenend. Je bent echt met afstand de domste user in dit topic. En dat zegt vrij veel aangezien er vrij veel achterlijken hebben gepost hier.
Je ontroert mij. De medemenselijkheid. Nu nog in real life, en ik vind je tof.quote:Op zondag 23 november 2008 22:19 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Wat ik dus..... ach laat ook maar.Zwakzinnigen moeten ook eens 'hun gelijk' krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |