Nee, link?quote:Op zondag 23 november 2008 21:58 schreef Frasier het volgende:
[..]
Wel eens foto's gezien van de gemiddelde fok-meet?
Right. Jij met je onderontwikkelde lichaampje en je mislukte surferskapsel. Als jij mij in het echt zou zien zou je geen woord herhalen van wat je hier tegen mij hebt gezegdquote:
Mag dat niet thuis?quote:Op zondag 23 november 2008 21:58 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Nou ik ga peukie doenlief zijn he
het is geluktquote:Op zondag 23 november 2008 22:00 schreef Jajong het volgende:
[..]
Right. Jij met je onderontwikkelde lichaampje en je mislukte surferskapsel. Als jij mij in het echt zou zien zou je geen woord herhalen van wat je hier tegen mij hebt gezegd. Ik verkoos ervoor om je te negeren maar nu ik toch reageer zal ik 't meteen maar even goed doen.
Je bent echt het ultieme pispaaltje van dit topic, elke opmerking die je maakt wordt kansloos afgemaakt en je wordt aan de lopende band gedissed. Je noemt mij een 'indo van 1.60' terwijl ik in de OP vertel dat ik een Molukker ben, en mensen die voor de jaren '90 zijn geboren weten dat dat niet hetzelfde is. Daarnaast ben ik 1.90m en pas jij 2 keer in mij, dus waar je het nou helemaal over hebt weet ik ook niet.
Hier, ik heb 'gehapt' en nu kan jij rustig slapen, achterlijk kankerjong.
OH YEH IN HIS FACE!!!111!!11!11quote:Op zondag 23 november 2008 22:00 schreef Jajong het volgende:
[..]
Right. Jij met je onderontwikkelde lichaampje en je mislukte surferskapsel. Als jij mij in het echt zou zien zou je geen woord herhalen van wat je hier tegen mij hebt gezegd. Ik verkoos ervoor om je te negeren maar nu ik toch reageer zal ik 't meteen maar even goed doen.
Je bent echt het ultieme pispaaltje van dit topic, elke opmerking die je maakt wordt kansloos afgemaakt en je wordt aan de lopende band gedissed. Je noemt mij een 'indo van 1.60' terwijl ik in de OP vertel dat ik een Molukker ben, en mensen die voor de jaren '90 zijn geboren weten dat dat niet hetzelfde is. Daarnaast ben ik 1.90m en pas jij 2 keer in mij, dus waar je het nou helemaal over hebt weet ik ook niet.
hard, en nu opzouten kraakhelder. kutuserquote:Op zondag 23 november 2008 22:00 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jij lult ook echt met iedereen mee hè?quote:Op zondag 23 november 2008 22:03 schreef Samen.Werken.Samen.Leven het volgende:
[..]
Kraakhelder, welterusten. Genadeslag.
Ik kan mijn computer moeilijk mee naar buiten nemen ?quote:
echt iemand die bij de nsb zou zittenquote:Op zondag 23 november 2008 22:05 schreef ...Dandelion... het volgende:
[..]
Jij lult ook echt met iedereen mee hè?
Grappig, ik meende juist dat het andersom wasquote:Op zondag 23 november 2008 22:00 schreef Jajong het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 november 2008 22:05 schreef ...Dandelion... het volgende:
[..]
Jij lult ook echt met iedereen mee hè?
Waar zie jij daar een vraag?quote:Op zondag 23 november 2008 22:03 schreef Samen.Werken.Samen.Leven het volgende:
[..]
Kraakhelder, welterusten. Genadeslag.
Quote-fail.quote:Op zondag 23 november 2008 22:08 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Waar zie jij daar een vraag?
Ja, want als alle kwaliteitsusers waarvan ik weet dat ze sociaal relevant zijn mijn topic goed vinden, en wanneer de domste users, die waarschijnlijk nog nooit een kut hebben aangeraakt mij proberen te flamen, wat ook nog eens jammerlijk mislukt dan ben ik het pispaaltje. Try again, loser.quote:Op zondag 23 november 2008 22:07 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Grappig, ik meende juist dat het andersom was
1) Kraakhelder heeft zijn genadeslag mogen ontvangen.quote:Op zondag 23 november 2008 22:08 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Waar zie jij daar een vraag?
daar staat hij om bekend lul, voorbeeld kan je in je pisbuis stekenquote:Op zondag 23 november 2008 22:07 schreef Samen.Werken.Samen.Leven het volgende:
[..]
. Concrete voorbeelden graag.
En beantwoord je nog mijn vraag?
deze kakkerlak is nog niet deaudquote:Op zondag 23 november 2008 22:10 schreef Samen.Werken.Samen.Leven het volgende:
[..]
1) Kraakhelder heeft zijn genadeslag mogen ontvangen.
2) Lul niet zo achterlijk.
''quote:Op zondag 23 november 2008 22:06 schreef kraakhelder het volgende:
[..]
echt iemand die bij de nsb zou zitten
De vraag stellen is 'm beantwoorden.quote:Op zondag 23 november 2008 22:07 schreef Samen.Werken.Samen.Leven het volgende:
[..]
. Concrete voorbeelden graag.
En beantwoord je nog mijn vraag?
Waarom rook je niet gewoon achter je PC? Heb je een stevige vrouw of een nieuw huis.quote:Op zondag 23 november 2008 22:06 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik kan mijn computer moeilijk mee naar buiten nemen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |