quote:Je hebt JavaScript uitgeschakeld of je hebt een oude versie van Adobe Flash Player. Download de nieuwste versie van Flash Player.
quote:Op zondag 23 november 2008 19:52 schreef Fascination het volgende:
Godverdomme jordy, sterf af!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Mij een beetje uit je msnlijst gooien wie denk je godverdomme dat je bent?
Ik ben 18 inmiddels...quote:Op zondag 23 november 2008 19:54 schreef Hyman het volgende:
Mja, ik ken ook een meisje, en die beweert dat ze op dr 17 nog nooit gesopt had.
of ik dat nu moet geloven?
jaquote:Op zondag 23 november 2008 19:54 schreef Hyman het volgende:
Mja, ik ken ook een meisje, en die beweert dat ze op dr 17 nog nooit gesopt had.
of ik dat nu moet geloven?
Seks is kut. Eigenlijk is er geen zak aan. Ik kijk net zo lief Shownieuws of RTL Boulevard.quote:Op zondag 23 november 2008 19:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik leef met je meemweh, seks is toch vaak overrated hoor
!
quote:Op zondag 23 november 2008 19:55 schreef postmortum het volgende:
wie heeft remlof toegevoegd in de pm reeks ?
Mijn fantasie, wat doe je!quote:Op zondag 23 november 2008 19:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Seks is kut. Eigenlijk is er geen zak aan. Ik kijk net zo lief Shownieuws of RTL Boulevard.
Ik heb geen idee. Ik heb ze ook.quote:Op zondag 23 november 2008 19:57 schreef IQM het volgende:
Iemand een samenvatting van de 107 PM's die ik zo dadelijk wegflikker?
Baggerzooiquote:Op zondag 23 november 2008 19:57 schreef IQM het volgende:
Ik verklaar hierbij dubbel maagd te zijn gezien mijn sterrenbeeld.quote:Op zondag 23 november 2008 19:56 schreef Devvie het volgende:
[..]
Hierbij verklaar je weer een vrouwtje te zijn of niet soms?
"Bagger". Is dat samenvattend genoeg voor je?quote:Op zondag 23 november 2008 19:57 schreef IQM het volgende:
quote:
ik denk dat die oneindige pm box heeft , een echte baas voegt danny toequote:
quote:Op zondag 23 november 2008 19:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]! En met deze wijze les verlaat ik het topic even om te gaan douchen en chillen.
Fijne avond mensen en wie weet tot straks!
Het is niet samen te vatten want het gaat allemaal nergens overquote:Op zondag 23 november 2008 19:57 schreef IQM het volgende:
Ciaos!quote:Op zondag 23 november 2008 19:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]! En met deze wijze les verlaat ik het topic even om te gaan douchen en chillen.
Fijne avond mensen en wie weet tot straks!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |