Nopez, volgend jaar gaat Federer gewoon meedoen met zwitserland en dan gaan ze winnenquote:Op maandag 24 november 2008 11:06 schreef Norrage het volgende:
Wat zonde van Argentinie, maar enorm knap dat het Spanje zonder Nadal gewoon gelukt is....
Maar volgend jaar gaat Argentinie nog meer voor de titel meedoen denk ik, dan hebben ze hopelijk een Delpotro die wel weer goed bezig is, en hopelijk zijn die andere argentijnen dan ook wat meer in vorm....Tenzij ze van Nederland verliezen natuurlijk
In ieder geval die enigszins iets kan het net. Ker was bijvoorbeeld een optie geweest, die dubbelt ook regelmatig met Nalby. Canas zou ook wel bereid zijn geweest om er nog eens een kuurtje tegenaan te gooien denk ik. De Argentijnen gingen er natuurlijk vanuit dat ze met gemak 3 van de 4 singles zouden winnen.quote:Op maandag 24 november 2008 01:53 schreef Tim86 het volgende:
wie had er voor de dubbel moeten worden opgeroepen volgens jou trouwens?
Volgens mevrouw Fuentes was dat geen toevalquote:Op maandag 24 november 2008 09:52 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Nou ja, op de Spelen eindigden 'wij' nog boven Spanje met 7 goud, dus dat is op zich nog niet eens zo bijzonder.
Ze hebben nu een goede generatie, maar dat Contador, Sastre, Nadal en de voetballers allemaal in hetzelfde jaar op hun absolute top presteren is misschien wel enigszins toeval.
Hoewel zij natuurlijk in voorgaande jaren ook successen boekten.
Nou, dat ze haar bek dan opendoet en met concrete bewijzen komt.quote:Op maandag 24 november 2008 14:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
Volgens mevrouw Fuentes was dat geen toeval
Ben het er ook wel mee eens, maar die nieuwe blessure staat los van de blessure aan z'n teen. Of die blessure niet was voorgevallen als hij zich rustig had voorbereid kun je niet zeggen denk ik.quote:Op maandag 24 november 2008 14:51 schreef LaTiNo het volgende:
Las net dat er een aanvaring was tussen Nalby en JMDP. Nalbandian zou hem in de kleedkamer hebben toegebeten dat hij zo stom was geweest om naar Shanghai te gaan (iets waar ik het mee eens ben).
Nja ze had het vooral over de OS in Barcelona. En 2008 lijkt me sowieso een onlogisch jaar om bij Fuentes klant te worden.quote:Op maandag 24 november 2008 14:14 schreef wimderon het volgende:
Volgens mevrouw Fuentes was dat geen toeval
Wat een verschikkelijk onsympatieke vent is die Nalbandian eigenlijk. Oke, hij kan mooi tennissen, maar hij heeft totaal geen instelling en dan dit soort dingen ook nog. Dat hij nou Shanghai over zou slaan (quote:Op maandag 24 november 2008 14:51 schreef LaTiNo het volgende:
Las net dat er een aanvaring was tussen Nalby en JMDP. Nalbandian zou hem in de kleedkamer hebben toegebeten dat hij zo stom was geweest om naar Shanghai te gaan (iets waar ik het mee eens ben).
quote:Op maandag 24 november 2008 11:20 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Nopez, volgend jaar gaat Federer gewoon meedoen met zwitserland en dan gaan ze winnen
Kan me wel iets voorstellen bij de kritiek van Nalby. Mooi dat JMDP zo'n topjaar draait dat hij ook naar Sjanghai mag, maar als je echt voor de Davis Cup was gegaan, had ie zn rust gepakt na zo'n vermoeiend jaar om zo de kans op blessures te verminderen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:58 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Wat een verschikkelijk onsympatieke vent is die Nalbandian eigenlijk. Oke, hij kan mooi tennissen, maar hij heeft totaal geen instelling en dan dit soort dingen ook nog. Dat hij nou Shanghai over zou slaan (), maar dat dan ook nog Del Potro verwijten.
[..]
![]()
Kijk 100% eens met beide puntenquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:31 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Kan me wel iets voorstellen bij de kritiek van Nalby. Mooi dat JMDP zo'n topjaar draait dat hij ook naar Sjanghai mag, maar als je echt voor de Davis Cup was gegaan, had ie zn rust gepakt na zo'n vermoeiend jaar om zo de kans op blessures te verminderen.
O, en Zwitserland met Federer, Wawrinka en good old Georg Bastl ernaast in de dubbel is gewoon een zware topfavoriet hoor
quote:Davis Cup: Oranje tegen Argentinië op gravel
Het Nederlands Davis Cup-team wacht in maart 2009 een loodzware klus als de tennissers het in de Wereldgroep moeten opnemen tegen Argentinië, de finalist van 2008 (1-3 verlies tegen Spanje). Woensdag is bekend geworden dat de duels in Buenos Aires op gravel worden gespeeld.
De wedstrijden worden afgewerkt in het Estadio Mary Teran Weiss in Buenos Aires. Het stadion biedt plaats aan liefst 14.000 toeschouwers.
quote:Davis Cup: Del Potro meldt zich af voor Nederland
De Argentijnse tennisser Juan Martin del Potro heeft zich afgemeld voor de Davis Cup-wedstrijd tussen Argentinië en Nederland, begin maart in Zuid-Amerika. Op een internetsite in Argentinië vertelt Del Potro dat hij moeite heeft met een wisseling van de ondergrond waar hij op speelt. ‘Op dit moment speel ik veel wedstrijden op hardcourt. De ontmoeting in de Daviscup is op gravel, dus dat zal lastig worden voor mij. Maar na de eerste ronde, als we die winnen, ben ik er zeker weer bij.’
De wedstrijden tussen Argentinie en Nederland zal worden gespeeld in Argentinië, op de Estadio Mary Teran Weiss in Buenos Aires. Donderdag maakte de bondscoach van het Nederlandse Davis Cup-team, Jan Siemerink, zijn selectie bekend. Jessa Huta Galung, Thiemo de Bakker, Matwé Middelkoop en Rogier Wassen spelen tussen 6 en 8 maart tegen de verliezende Davis Cup-finalist van vorig jaar.
Lood om oud ijzer lijkt me voor Nederlandquote:
quote:Davis Cup: Verdasco niet bij Spaanse selectie
Fernando Verdasco is niet opgenomen in de Davis Cup-selectie van Spanje. Verdasco, die onlangs nog de halve finales op de Australien Open bereikte, kampt met een blessure. Ook Rafael Nadal heeft momenteel te kampen met een blessure, maar staat vooralsnog wel op de lijst van de Spaanse selectie. Nadal moest zich eerder deze week afmelden voor het ATP-toernooi in Dubai.
Spanje speelt van 6 tot 8 maart voor het eerst in de Davis Cup onder leiding van de nieuwe coach Albert Costa. De eerste ronde tegen Servië wordt gespeeld in Benidorm en wordt afgewerkt op gravel.
Als zowel Verdasco als Nadal niet kunnen, moet Spanje gaan spelen met Robredo en... uh, Almagro (uit vorm), of uh, Montanes? Of Lopez, op gravel? En wat is dan de dubbel? Lopez-Robredo? Robredo lijkt dan wel weer in prima vorm, maar toch.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |