abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63472811
Wat zonde van Argentinie, maar enorm knap dat het Spanje zonder Nadal gewoon gelukt is....

Maar volgend jaar gaat Argentinie nog meer voor de titel meedoen denk ik, dan hebben ze hopelijk een Delpotro die wel weer goed bezig is, en hopelijk zijn die andere argentijnen dan ook wat meer in vorm....Tenzij ze van Nederland verliezen natuurlijk
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_63472961
Knap werk van Lopez en Verdasco uiteraard, maar met een fitte Del Potro was het wellicht een ander verhaal.

Maar goed, dat kan natuurlijk ook gezegd worden over het forfait van Nadal.

Feit is gewoon dat deze spelers op de baan stonden en dat Spanje het goed deed.
pi_63473158
quote:
Op maandag 24 november 2008 11:06 schreef Norrage het volgende:
Wat zonde van Argentinie, maar enorm knap dat het Spanje zonder Nadal gewoon gelukt is....

Maar volgend jaar gaat Argentinie nog meer voor de titel meedoen denk ik, dan hebben ze hopelijk een Delpotro die wel weer goed bezig is, en hopelijk zijn die andere argentijnen dan ook wat meer in vorm....Tenzij ze van Nederland verliezen natuurlijk
Nopez, volgend jaar gaat Federer gewoon meedoen met zwitserland en dan gaan ze winnen
pi_63477665
quote:
Op maandag 24 november 2008 01:53 schreef Tim86 het volgende:
wie had er voor de dubbel moeten worden opgeroepen volgens jou trouwens?
In ieder geval die enigszins iets kan het net. Ker was bijvoorbeeld een optie geweest, die dubbelt ook regelmatig met Nalby. Canas zou ook wel bereid zijn geweest om er nog eens een kuurtje tegenaan te gooien denk ik. De Argentijnen gingen er natuurlijk vanuit dat ze met gemak 3 van de 4 singles zouden winnen.
quote:
Op maandag 24 november 2008 09:52 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Nou ja, op de Spelen eindigden 'wij' nog boven Spanje met 7 goud, dus dat is op zich nog niet eens zo bijzonder.

Ze hebben nu een goede generatie, maar dat Contador, Sastre, Nadal en de voetballers allemaal in hetzelfde jaar op hun absolute top presteren is misschien wel enigszins toeval.

Hoewel zij natuurlijk in voorgaande jaren ook successen boekten.
Volgens mevrouw Fuentes was dat geen toeval
pi_63477712
quote:
Op maandag 24 november 2008 14:14 schreef wimderon het volgende:

[..]

[..]

Nou, dat ze haar bek dan opendoet en met concrete bewijzen komt.
pi_63478557
Las net dat er een aanvaring was tussen Nalby en JMDP. Nalbandian zou hem in de kleedkamer hebben toegebeten dat hij zo stom was geweest om naar Shanghai te gaan (iets waar ik het mee eens ben).
pi_63478695
quote:
Op maandag 24 november 2008 14:51 schreef LaTiNo het volgende:
Las net dat er een aanvaring was tussen Nalby en JMDP. Nalbandian zou hem in de kleedkamer hebben toegebeten dat hij zo stom was geweest om naar Shanghai te gaan (iets waar ik het mee eens ben).
Ben het er ook wel mee eens, maar die nieuwe blessure staat los van de blessure aan z'n teen. Of die blessure niet was voorgevallen als hij zich rustig had voorbereid kun je niet zeggen denk ik.
pi_63479114
quote:
Op maandag 24 november 2008 14:14 schreef wimderon het volgende:

Nja ze had het vooral over de OS in Barcelona. En 2008 lijkt me sowieso een onlogisch jaar om bij Fuentes klant te worden.

Áls je zo nodig een dopingverklaring voor het goede presteren van Spanje wil hebben, moet dat zijn dat andere sporters dit jaar massaal gestopt zijn met gebruiken, en de Spanjaarden niet. Geloof ik niet in btw.
pi_63505844
quote:
Op maandag 24 november 2008 14:51 schreef LaTiNo het volgende:
Wat een verschikkelijk onsympatieke vent is die Nalbandian eigenlijk. Oke, hij kan mooi tennissen, maar hij heeft totaal geen instelling en dan dit soort dingen ook nog. Dat hij nou Shanghai over zou slaan ( ), maar dat dan ook nog Del Potro verwijten.
quote:
Op maandag 24 november 2008 11:20 schreef LaTiNo het volgende:

[..]

Nopez, volgend jaar gaat Federer gewoon meedoen met zwitserland en dan gaan ze winnen
  dinsdag 25 november 2008 @ 16:31:50 #60
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_63510448
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 13:58 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:

[..]

Wat een verschikkelijk onsympatieke vent is die Nalbandian eigenlijk. Oke, hij kan mooi tennissen, maar hij heeft totaal geen instelling en dan dit soort dingen ook nog. Dat hij nou Shanghai over zou slaan ( ), maar dat dan ook nog Del Potro verwijten.
[..]

Kan me wel iets voorstellen bij de kritiek van Nalby. Mooi dat JMDP zo'n topjaar draait dat hij ook naar Sjanghai mag, maar als je echt voor de Davis Cup was gegaan, had ie zn rust gepakt na zo'n vermoeiend jaar om zo de kans op blessures te verminderen.

O, en Zwitserland met Federer, Wawrinka en good old Georg Bastl ernaast in de dubbel is gewoon een zware topfavoriet hoor
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_63510841
Ach Delpo moet gewoon niet zeuren, hij heeft zijn hele leven alleen maar opgegeven (staat #2 wat betreft aantal keren opgegeven achter djoko) dus volgens mij stelde hij zich nu ook gewoon maar aan...Ok, hij was minder in vorm, maar dat was Ferrer ook. Gewoon terecht geveegd door Lopez
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_63521494
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 16:31 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

Kan me wel iets voorstellen bij de kritiek van Nalby. Mooi dat JMDP zo'n topjaar draait dat hij ook naar Sjanghai mag, maar als je echt voor de Davis Cup was gegaan, had ie zn rust gepakt na zo'n vermoeiend jaar om zo de kans op blessures te verminderen.

O, en Zwitserland met Federer, Wawrinka en good old Georg Bastl ernaast in de dubbel is gewoon een zware topfavoriet hoor
Kijk 100% eens met beide punten
pi_63524410

pi_63524658
Haha die stond in de krant
pi_64095131
quote:
Davis Cup: Oranje tegen Argentinië op gravel

Het Nederlands Davis Cup-team wacht in maart 2009 een loodzware klus als de tennissers het in de Wereldgroep moeten opnemen tegen Argentinië, de finalist van 2008 (1-3 verlies tegen Spanje). Woensdag is bekend geworden dat de duels in Buenos Aires op gravel worden gespeeld.

De wedstrijden worden afgewerkt in het Estadio Mary Teran Weiss in Buenos Aires. Het stadion biedt plaats aan liefst 14.000 toeschouwers.

All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_64100109
quote:
Op woensdag 17 december 2008 18:16 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Zonder Martin gaat dit niet lukken
pi_64102457
Daar wil ik zo graag heen gaan, maar dat kost ook zo ontzettend veel geld ...
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_66016660
quote:
Davis Cup: Del Potro meldt zich af voor Nederland

De Argentijnse tennisser Juan Martin del Potro heeft zich afgemeld voor de Davis Cup-wedstrijd tussen Argentinië en Nederland, begin maart in Zuid-Amerika. Op een internetsite in Argentinië vertelt Del Potro dat hij moeite heeft met een wisseling van de ondergrond waar hij op speelt. ‘Op dit moment speel ik veel wedstrijden op hardcourt. De ontmoeting in de Daviscup is op gravel, dus dat zal lastig worden voor mij. Maar na de eerste ronde, als we die winnen, ben ik er zeker weer bij.’

De wedstrijden tussen Argentinie en Nederland zal worden gespeeld in Argentinië, op de Estadio Mary Teran Weiss in Buenos Aires. Donderdag maakte de bondscoach van het Nederlandse Davis Cup-team, Jan Siemerink, zijn selectie bekend. Jessa Huta Galung, Thiemo de Bakker, Matwé Middelkoop en Rogier Wassen spelen tussen 6 en 8 maart tegen de verliezende Davis Cup-finalist van vorig jaar.
pi_66016971
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:23 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Lood om oud ijzer lijkt me voor Nederland

Monaco is weer wat terug aan het komen en Acasuso is in prima vorm.
pi_66017121
Zelfs als iedereen afzegt en de Argentijnen hun #12 t/m 16 gebruiken winnen ze de match op hun sloffen
pi_66017748
Don't underestimate the Power Of the Loser Side!
pi_66281381
quote:
Davis Cup: Verdasco niet bij Spaanse selectie

Fernando Verdasco is niet opgenomen in de Davis Cup-selectie van Spanje. Verdasco, die onlangs nog de halve finales op de Australien Open bereikte, kampt met een blessure. Ook Rafael Nadal heeft momenteel te kampen met een blessure, maar staat vooralsnog wel op de lijst van de Spaanse selectie. Nadal moest zich eerder deze week afmelden voor het ATP-toernooi in Dubai.

Spanje speelt van 6 tot 8 maart voor het eerst in de Davis Cup onder leiding van de nieuwe coach Albert Costa. De eerste ronde tegen Servië wordt gespeeld in Benidorm en wordt afgewerkt op gravel.
pi_66284276
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 16:05 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Als zowel Verdasco als Nadal niet kunnen, moet Spanje gaan spelen met Robredo en... uh, Almagro (uit vorm), of uh, Montanes? Of Lopez, op gravel? En wat is dan de dubbel? Lopez-Robredo? Robredo lijkt dan wel weer in prima vorm, maar toch.

Lijkt me de kans heel groot dat de titelverdediger er in de eerste ronde uit ligt, tenzij Djokovic ook niet meedoet...
pi_66286581
Ze hebben ook nog ene David Ferrer lopen in Spanje. En Nadal is voorlopig gewoon opgenomen in de selectie.
pi_66412434
Argentinië: Fatty, Monaco, Chela en Arnold Ker.

Zweden-Israël wordt trouwens achter gesloten deuren gespeeld

Frankrijk-Tsjechië en Spanje-Servië springen er duidelijk uit deze ronde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')