Werelde omschrijving, maakt mijn hele dag weer goedquote:Op zondag 23 november 2008 22:29 schreef Silenus het volgende:
Wat me verbaasde is dat zoveel mensen meeklapperen, echt ongelofelijk. Ik zou me toch wel een beetje beschaamd voelen, alsof je op een verjaardagsfeestje bij je oom komt en dan zo'n blij hoedje op moet. Voel je je toch een beetje bleu bij.
Maar echt, dat fanatisme met die klappers zeg. Gewoon kerels, zo oud als ik, die met de tong uit de mond echt heel hard met hun klappertje in hun hand slaan. Geen speler nog op het veld, alleen die kwijlerige SBS6-stem van de stadionspeaker die door het stadion galmt maar dan toch...15.000 man...KLAP KLAP KLAP KLAP!!
Ik irriteer me zo enorm en ik voel echt plaatsvervangende schaamte voor dat klapvee.quote:Op zondag 23 november 2008 22:44 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Werelde omschrijving, maakt mijn hele dag weer goed
Waarschijnlijk was er geen neerslagquote:Op zondag 23 november 2008 22:50 schreef Aanvoerder het volgende:
Slavia vanavond met 3-1 gewonnen na een achterstand van 0-1 in de rust. Waarom kan Ajax dat niet.Godverdomme...
quote:Op zondag 23 november 2008 22:29 schreef Silenus het volgende:
Wat me verbaasde is dat zoveel mensen meeklapperen, echt ongelofelijk. Ik zou me toch wel een beetje beschaamd voelen, alsof je op een verjaardagsfeestje bij je oom komt en dan zo'n blij hoedje op moet. Voel je je toch een beetje bleu bij.
Maar echt, dat fanatisme met die klappers zeg. Gewoon kerels, zo oud als ik, die met de tong uit de mond echt heel hard met hun klappertje in hun hand slaan. Geen speler nog op het veld, alleen die kwijlerige SBS6-stem van de stadionspeaker die door het stadion galmt maar dan toch...15.000 man...KLAP KLAP KLAP KLAP!!
Het heeft een paar dagen licht gesneeuwd in Praag en het was echt verschrikkelijk koud vanavond, maar het was idd. zo droog als een malle.quote:Op zondag 23 november 2008 22:52 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was er geen neerslag
quote:Op zondag 23 november 2008 22:54 schreef golfer het volgende:
[..]
En daarmee heb je het provinciepubliek weer even prima samengevat.
Hooguit hetzelfde als de generaliserende term "Ajaxpubliek" die zo vaak gebruik wordt..quote:
Hoezo? Hij heeft gelijk. Ken jij iemand daar die voor AZ is? Of iemand uit Utrecht die voor AZ is?quote:
Mensen die de term provinciepubliek gebruiken verdienen sowieso een:quote:Op zondag 23 november 2008 23:13 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hoezo? Hij heeft gelijk. Ken jij iemand daar die voor AZ is? Of iemand uit Utrecht die voor AZ is?
Lekkere onderbouwing weer hoor.quote:Op zondag 23 november 2008 23:20 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Mensen die de term provinciepubliek gebruiken verdienen sowieso een:
quote:
Hij onderbouwd vaak zat dingen die hij post. Jij komt hier alleen als Ajax verliest om ramptoerist te spelen.quote:Op zondag 23 november 2008 23:23 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Oh. Sinds wanneer moeten we posts in VBL onderbouwen? Ik zie Golfer alltijd alleen maar nietszeggende oneliners maken.
Waar heeft hij gelijk mee??? Met provinicepubliek? Ik hoop dat je het niet serieus meent want anders is hier een mandquote:Op zondag 23 november 2008 23:13 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hoezo? Hij heeft gelijk. Ken jij iemand daar die voor AZ is? Of iemand uit Utrecht die voor AZ is?
Nee, gek hé. Ajax is wereldwijd bekend en AZ niet. Dat ik jou dat nog moet uitleggen.quote:Op zondag 23 november 2008 23:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Moet dat onderbouwd worden dan? Alsof die pipo's in de Arena allemaal uit de stad komen?
Bron?quote:Op zondag 23 november 2008 23:25 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hij onderbouwd vaak zat dingen die hij post.
Wauw, wat kan jij slecht tegen je verliesquote:Jij komt hier alleen als Ajax verliest om ramptoerist te spelen.
Leuk dat ik hier ook lekker aandacht aan besteed.
Wat heeft dat er nou weer mee te makenquote:Op zondag 23 november 2008 23:25 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee, gek hé. Ajax is wereldwijd bekend en AZ niet. Dat ik jou dat nog moet uitleggen.
Hm dan ken je mij niet.quote:
En uit Kudelstaart.quote:Op zondag 23 november 2008 23:24 schreef SCH het volgende:
Moet dat onderbouwd worden dan? Alsof die pipo's in de Arena allemaal uit de stad komen?
Reageer dan niet zo raar hier. De term provinciepubliek is dom en denigrerend en bovendien woont golfer zelf in de provincie dus het slaat ook nog een keer nergens op.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |