Sowieso, daarom lieten we Volendam ook winnen.quote:
Punt pakken zou toch mooi zijn!quote:Op zondag 23 november 2008 20:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Donderdag boeit me niet zoveel. Thuis tegen Slavia winnen en we zijn door.
Deze 2-0 was ook alleen maar om het een beetje spannend te houden.quote:Op zondag 23 november 2008 20:57 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Sowieso, daarom lieten we Volendam ook winnen.
Het kan dooien, het kan vriezen. Ik heb niets van de wedstrijd gezien behalve de samenvatting om 7 uur. Volgens mij hebben we terecht verloren maar één misstap maakt nog geen verloren kampioenschap. Ik heb liever dat we van een mooi voetballend AZ verliezen dan uit bij Volendam. Ondanks de concurrentie kan ik wel van een hakje van Ari wel genieten.quote:Op zondag 23 november 2008 21:10 schreef Houniet het volgende:
Verliezen tegen AZ is niet erg. Punten pakken tegen de mindere is veel belangrijker.
Het hangt vooral van het weer afquote:Op zondag 23 november 2008 21:10 schreef finsdefis het volgende:
De komende eredivisiewedstrijden moeten allemaal te winnen zijn, misschien dat NAC een probleem gaat worden. Maar ja het zal wel weer zo zijn dat er ergens geen inzet getoond wordt en we weer met lege handen naar huis gaan ofzo
Wat hebben jullie gedaan, dit weekend?quote:
Dik aan de broek gekregen maar dat wist je vast al wel lieverd.quote:Op zondag 23 november 2008 21:29 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wat hebben jullie gedaan, dit weekend?
En inzet.quote:
Ajax en winnen in December van makkelijke tegenstanders is niet zo'n logische combinatie jammer genoeg.quote:Op zondag 23 november 2008 21:10 schreef finsdefis het volgende:
De komende eredivisiewedstrijden moeten allemaal te winnen zijn, misschien dat NAC een probleem gaat worden. Maar ja het zal wel weer zo zijn dat er ergens geen inzet getoond wordt en we weer met lege handen naar huis gaan ofzo
Ajax en van PSV winnen ook niet, er is dus hoopquote:Op zondag 23 november 2008 21:32 schreef toma het volgende:
[..]
Ajax en winnen in December van makkelijke tegenstanders is niet zo'n logische combinatie jammer genoeg.
Echt hè. Wel volkomen terecht trouwens want die mascotte liep echt te etterenquote:Op zondag 23 november 2008 17:34 schreef kevin6188 het volgende:
Kan niks positiefs opnoemen na vandaag. Die Kennedy mag echt nooit meer aan Ajax-shirt aan.
Hoogtepunt van vandaag was sneeuwballen gooien tegen de ME en Urby die de mascotte een bal voor z'n hoofd schoot. Nou, als je het daar van moet hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |