Cvitanich en Aissati moeten eerst nog ritme opdoen in Jong Ajax en optrainen, dus dat duurt nog wel ff.quote:Op maandag 24 november 2008 15:23 schreef versteegrob het volgende:
Aisatti en Dario trainen toch al mee, kunnen we dan deze week van hun genieten? Misschien inval beurt voor zondag? En wat zijn de verwachtingen voor donderdag?
quote:Op maandag 24 november 2008 13:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoolie, nog sinterklaasjes achterna gezeten dit jaar?
Je bent wel lekker aan het " ik zei het toch'en" hoor. Ik vind Enoh nog steeds een heerlijke speler om naar te kijken. Ook tegenAZ lekkerfel en goed aan het vegen op het middenveld. Ja, er zitten nog wat jeugdige domheden in, maar daar kijk ik 10 keer liever naar dan iemand die zonder enige durf constant tikkies naar achteren geeft.quote:Op maandag 24 november 2008 13:57 schreef HeatWave het volgende:
Ach ja, Enoh, ik riep nog dat die eerst maar eens langer dan 3 potjes redelijk moet voetballen, maar dat was gelul, want je "kon de klasse er meteen vanaf zien" oid![]()
Hij speelde niet waardeloos maar zo geweldig was het allemaal niet, en die penalty was niet slim, te makkelijk gegeven, maar dat zou je moeten weten als speler.
laat hem maar eens 3 potjes waardeloos spelenquote:Op maandag 24 november 2008 13:57 schreef HeatWave het volgende:
Ach ja, Enoh, ik riep nog dat die eerst maar eens langer dan 3 potjes redelijk moet voetballen, maar dat was gelul, want je "kon de klasse er meteen vanaf zien" oid![]()
Hij speelde niet waardeloos maar zo geweldig was het allemaal niet, en die penalty was niet slim, te makkelijk gegeven, maar dat zou je moeten weten als speler.
0, De Jong is ook niet echt creatiefquote:Op maandag 24 november 2008 15:51 schreef RedGuy het volgende:
Hoeveel creatieve middenvelders heeft Ajax eigenlijk naast Aisatti?
De Jong in vorm is gewoon een goede creative middenvelder alleen heeft hij momenteel een vorm dipjequote:Op maandag 24 november 2008 15:51 schreef RedGuy het volgende:
Ik vraag me toch af waar Vertonghen blijft volhouden dat Ajax het beste team van Nederland heeft.
De aanval is (mits allemaal fit) geweldig maar de verdediging en vooral het middenveld vind ik toch te matig.
Hoeveel creatieve middenvelders heeft Ajax eigenlijk naast Aisatti?
quote:Italiaan fluit duel tussen HSV en Ajax
Paolo Tagliavento is aangesteld als scheidsrechter bij de UEFA Cup-ontmoeting tussen Hamburger SV en Ajax. De Italiaan floot nog niet eerder een wedstrijd van de Amsterdamse club.
Massimilano Grilli en Michele Giordano zijn donderdag de assistenen. Paolo Silvio Mazzoleni is aangesteld als de vierde official.
Twee seizoenen geleden floot er voor het laatst een Italiaan een wedstrijd van Ajax. Toen leidde Paolo Bertini het UEFA Cup-duel met Espanyol.
quote:Emanuelson: "Het is nog lang niet gespeeld"
In de topper van vorige week tegen PSV speelde Urby Emanuelson geweldig. Met Ajax rolde hij de regerend landskampioen op. Van die zege was tegen AZ echter niets meer te merken. Kansloos verloor Ajax, en dat is zuur volgens de linkspoot.
Aan het begin van de twaalfde competitieronde stond Ajax aan kop van de ranglijst. Door de nederlaag tegen AZ zakte de Amsterdammers terug naar plaats drie, terwijl de club volgens Emanuelson juist ruimer op kop had moeten staan. "We hadden hier een goede slag kunnen slaan. Maar het zat er helaas niet in. Het is natuurlijk nog lang niet gespeeld, maar achteraf kunnen dit wel eens hele dure punten zijn die we hier hebben verloren."
Tot aan de 1-0 vond Emanuelson dat het duel gelijk opging. Na rust was het door het slechte weer helemaal gedaan met het verzet van de recordkampioen van Nederland. "We kwamen ongelukkig op achterstand door een strafschop. Tot die tijd was het duel in evenwicht. Na rust kregen we met wind en sneeuw tegen geen kansen meer", aldus Emanuelson tegenover het gratis dagblad Spits.
Luinge leek het wel op Enoh gemunt te hebben. Die jongen speelt fel, maar zeker niet gemeen. Hij liet vergelijkbare of zwaardere 'overtredingen' van AZ-spelers wél gewoon doorgaan.quote:Op maandag 24 november 2008 15:44 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Je bent wel lekker aan het " ik zei het toch'en" hoor. Ik vind Enoh nog steeds een heerlijke speler om naar te kijken. Ook tegenAZ lekkerfel en goed aan het vegen op het middenveld. Ja, er zitten nog wat jeugdige domheden in, maar daar kijk ik 10 keer liever naar dan iemand die zonder enige durf constant tikkies naar achteren geeft.
Als Luinge fluit zoals het spelletje bedoeld is, als een mannensport, wordt voor 3 van de 4 "overtredingen" van Enoh niet gefloten.
Oftewel, lekker makkelijk om nu te zeggen dat je gelijk had over Enoh
Zo bedoelde ik het ook weer niet hoorquote:Op maandag 24 november 2008 15:44 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Je bent wel lekker aan het " ik zei het toch'en" hoor. Ik vind Enoh nog steeds een heerlijke speler om naar te kijken. Ook tegenAZ lekkerfel en goed aan het vegen op het middenveld. Ja, er zitten nog wat jeugdige domheden in, maar daar kijk ik 10 keer liever naar dan iemand die zonder enige durf constant tikkies naar achteren geeft.
Als Luinge fluit zoals het spelletje bedoeld is, als een mannensport, wordt voor 3 van de 4 "overtredingen" van Enoh niet gefloten.
Oftewel, lekker makkelijk om nu te zeggen dat je gelijk had over Enoh
Leuke brief?quote:Op maandag 24 november 2008 16:43 schreef Aanvoerder het volgende:
Nog een mailtje gestuurd naar Supp. Zaken of ze die brief van HSV ff op de mail konden zetten zodat ik de info kon lezen. Thumbs up voor SZ!Ze meldden er ook nog bij dat ik een kaart had, ook al vroeg ik daar niet om.
Er mag gerookt worden in het stadion. Hosanna! Voor de rest echt:quote:
Sinds wanneer rook jij?quote:Op maandag 24 november 2008 16:47 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Er mag gerookt worden in het stadion. Hosanna! Voor de rest echt:
Sinds niet.quote:
Luinge floot prima.quote:Op maandag 24 november 2008 16:33 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Luinge leek het wel op Enoh gemunt te hebben. Die jongen speelt fel, maar zeker niet gemeen. Hij liet vergelijkbare of zwaardere 'overtredingen' van AZ-spelers wél gewoon doorgaan.
Nou ja echt goed was het niet, maar vergeleken met wat we gewend zijn was het prima ja. Hij maakte in ieder geval geen kritieke fouten die de wedstrijd beslisten ofzo.quote:Op maandag 24 november 2008 17:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Luinge floot prima.
Verder goed nieuws van Huntelaar
Inderdaad. We hebben ook verdiend verloren, dus we moeten niet gaan janken. Slikken en weer op naar de volgende wedstrijd. Dit was wel zo'n beetje de meest lastige uitwedstrijd, dus hebben dat ook weer gehad.quote:
Dat niet nee, maar ik vond dat 'ie Enoh onevenredig hard aanpakte.quote:Op maandag 24 november 2008 17:09 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Nou ja echt goed was het niet, maar vergeleken met wat we gewend zijn was het prima ja. Hij maakte in ieder geval geen kritieke fouten die de wedstrijd beslisten ofzo.
Ik vond dat ie te lang wachtte met kaartenm nu kon het aantal overtredingen oplopen, en op het laatst was alles bijna meteen geel. Doe het in het begin en je ken het met 2 kaarten af de hele pot.quote:Op maandag 24 november 2008 17:32 schreef _Mike_ het volgende:
Hij had wat meer kaarten uit mogen delen, maar dat is dan ook het enige wat er op aan te merken viel.
Met zulke weersomstandigheden hoor je er als scheidsrechter ook veel korter op te zitten.quote:Op maandag 24 november 2008 18:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vond dat ie te lang wachtte met kaartenm nu kon het aantal overtredingen oplopen, en op het laatst was alles bijna meteen geel. Doe het in het begin en je ken het met 2 kaarten af de hele pot.
Luinge deed het prima. Die kaarten hadden vooral met de omstandigheden te maken. De grens werd door Luinge steeds een stukje lager gelegd omdat de omstandigheden ook steeds slechter werden. Kon Luinge niet veel aan doen, de spelers ook niet. Korthouden is dan de enige juiste optie en dat is precies wat hij deed.quote:Op maandag 24 november 2008 18:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vond dat ie te lang wachtte met kaartenm nu kon het aantal overtredingen oplopen, en op het laatst was alles bijna meteen geel. Doe het in het begin en je ken het met 2 kaarten af de hele pot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |