DE OP IS HIER TE VINDEN! 
Het wordt tijd dat Aisatti eens aan spelen toe kan komen. Overigens onbegrijpelijk dat een van de weinige middenvelders met aanvallende capaciteiten (De Jong) thuis wordt gelaten.quote:Op zondag 23 november 2008 15:19 schreef Cheiron het volgende:
..en als het vriest doen wij verliezen. Ofzo. Snel afschudden en op naar de volgende wedstrijd.
Al maak ik mij wel echt zorgen over het gebrek aan aanvallend vermogen vanaf het middenveld.
Kennedy ook niet, dus wat dat betreft zou ik dan jong talent een kans geven.quote:Op zondag 23 november 2008 15:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
De Jong overtuigd nou niet bepaald dit seizoen
Beste advies.quote:Op zondag 23 november 2008 @ 15:19 schreef Cheiron het volgende:
Snel afschudden en op naar de volgende wedstrijd.
Laat hem Hamburg maar lekker skippen zodat ie er zondag tegen Utrecht gewoon bij kan zijn.quote:Op zondag 23 november 2008 15:24 schreef VoreG het volgende:
Zeker nog geen nieuws over de blessure van Suarez?
Kennedy speelde rechts geen 10, liever Leo erbij.quote:Op zondag 23 november 2008 15:22 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Kennedy ook niet, dus wat dat betreft zou ik dan jong talent een kans geven.
Precies, ik had ook niet verwacht dat we zouden winnen.quote:Op zondag 23 november 2008 15:28 schreef denthemen het volgende:
Gewoon doorgaan, dit is geen ramp
Ik heb geen idee waar hij speelde, maar het zag er in ieder geval niet goed uit...quote:Op zondag 23 november 2008 15:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Kennedy speelde rechts geen 10, liever Leo erbij.
quote:Louis van Gaal heeft laten weten dat Ajax definitief 'zijn' club niet meer is. Dat vertelde Wilfred Genee op Radio 538. Volgens de presentator is de liefde wat Van Gaal betreft helemaal over. Genee baseert dat op een interview van Van Gaal met Het Parool.
Ajax Netwerk
Daarin zegt hij: "Mijn leven is voetbal en privé. In voetbal participeert Ajax nog wel, maar ook Barcelona, Sparta en andere clubs. Ajax is mijn club niet meer. Er zijn zoveel dingen voorgevallen waarvan ik denk dat het niet had gemoeten. Ik vind de sfeer bij AZ leuker. Maar om wat te winnen kun je nu nog beter bij Ajax zitten." [reageer]
2e helft speelde Kennedy op 10 hoor.quote:Op zondag 23 november 2008 15:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Kennedy speelde rechts geen 10, liever Leo erbij.
Nope was huilen met de pet op iddquote:Op zondag 23 november 2008 15:30 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar hij speelde, maar het zal er in ieder geval niet goed uit...
Lekker boeiendquote:
Wat erg zegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |