Volgens mij heb ik die weggegeven, maar dat weet ik niet zeker. Mocht ik ze ooit tegenkomen dan zal ik even aan je denken.quote:Op zondag 23 november 2008 14:48 schreef The_Dean het volgende:
Jongens, ik zoek van die Jack Daniels zweetbandjes [deelden ze uit op Pinkpop]. Heeft iemand die, en zo ja, wil je ze kwijt?
Dezen:
[ afbeelding ]
Zo eens kijken ;pquote:Op zondag 23 november 2008 15:40 schreef Aresdreams het volgende:
Radar love natuurlijk
dat vind ik 1van de leuskte nummers om op bas te spelen eigenlijk
Linkje en tijd heb ik nog niet... maar vanaf morgen op uitzendinggemist... en vanavond vanaf 18.00 elk heel uur op Omrop Fryslânquote:Op zondag 23 november 2008 16:08 schreef Jorikjet het volgende:
vet! staat het op uitzendinggemist? zoja, linkje + tijd wanneer
Yeah, we gotta take the power backquote:Op zondag 23 november 2008 16:22 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zo eens kijken ;p
Doenu Take The Power Back van RATM
Dat had ik toen gedaanquote:Op zondag 23 november 2008 15:32 schreef The_Dean het volgende:
Ja, dit is het Gitaristentopic, geen Gitaar SC
Moet toegeven, sommige dagen lijkt het er wel op...
Wel eens een aparte SC gestart door iemand, maar was geloof ik geen groot succes [onder de mods]...
Waarom slotje?quote:Op zondag 23 november 2008 17:17 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Dat had ik toen gedaanVoor Brian....
Slowchattopic voor Guitarist.nl
Nee, sneeuw ftw!quote:
Het houdt hier maar niet op, ik voorspel weer zo'n complete chaos morgenvroegquote:Op zondag 23 november 2008 18:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, sneeuw ftw!![]()
Lag al wel een klein laagje hooguit cm, op mijn auto's![]()
Meer! MEER!
Dan had je gisteravond rond een uur of 7 even richting Harderwijk moeten gaan. Ik kwam in een heftige sneeuwbui terecht en ben maar weer omgedraaid. Ik gleed alle kanten op en kon niet harder dan 40 rijden.quote:Op zondag 23 november 2008 19:37 schreef Daantke het volgende:
Hier sneeuwt het al twee dagen maar sinds een uurtje geleden blijft het eindelijk op straat enzo liggenop auto's lag sowieso al een laagje
Ik ging gisteravond naar Emmeloord met de bus, die ging idd ook niet al te hardquote:Op zondag 23 november 2008 19:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan had je gisteravond rond een uur of 7 even richting Harderwijk moeten gaan. Ik kwam in een heftige sneeuwbui terecht en ben maar weer omgedraaid. Ik gleed alle kanten op en kon niet harder dan 40 rijden.
Ongelofelijk vind ik dan altijd dat er toch mensen voorbij komen vliegen dan met 100 alsof ze onsterfelijk zijn...quote:Op zondag 23 november 2008 19:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan had je gisteravond rond een uur of 7 even richting Harderwijk moeten gaan. Ik kwam in een heftige sneeuwbui terecht en ben maar weer omgedraaid. Ik gleed alle kanten op en kon niet harder dan 40 rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |