Oe, lekkerquote:Op zondag 23 november 2008 17:49 schreef MinderMutsig het volgende:
Is het bij jullie ook zo lekker koud?![]()
* MinderMutsig gaat gluhwein maken![]()
Gefeliciteeeeeerd!!quote:Op zondag 23 november 2008 19:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb net twee cadeau's gekregen omdat ik geslaagd benDVD-speler en een fles Goldstrike
![]()
Leuk!quote:Op zondag 23 november 2008 19:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb net twee cadeau's gekregen omdat ik geslaagd benDVD-speler en een fles Goldstrike
![]()
gefeliciteerd. en dat wordt mooi zuipen dusquote:Op zondag 23 november 2008 19:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
![]()
Goldstrike ftw!quote:
net op je bek gegaan ofzo?quote:
heb ik geen last van.quote:Op zondag 23 november 2008 23:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, ik moest door die kutsneeuw fietsen. Daar word je niet blij van.
ik ben verslaafd aan tribalwarsquote:Op zondag 23 november 2008 23:53 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Iedereen speelt buiten in de sneeuw. Wat doe jij nog hier alleen?
quote:Op maandag 24 november 2008 08:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ziek thuis vandaag. Lekker in bed en proberen te slapen.
Dankjewel lieve Kirstenquote:Op maandag 24 november 2008 08:23 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
* MinderMutsig maakt een kopje thee voor Nathalie![]()
Beterschap.
Onder mijn deken is het wel lekker warmquote:Op maandag 24 november 2008 08:39 schreef MinderMutsig het volgende:
Brrrr ik heb het koud. De kachel doet het niet goed.
Dat is kutquote:Op maandag 24 november 2008 09:17 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ben de Energiewacht aan het bellen. 'Er zijn 19 wachtenden voor u.'
Gisteren viel me al op dat het niet zo warm werd in huis dus gekeken naar de waterdruk e.d. maar dat was allemaal goed. Nu staat de kachel al sinds 6 uur vanmorgen op 21 graden maar hij krijg het maar 17,5.
equi shine.quote:Op maandag 24 november 2008 12:34 schreef Samzz het volgende:
Ik heb net vijf oliebollen gehad (L)
En ik heb een singel gekocht, drie borstels en equi shine. Nu ben ik blut. Of ja... minder rijk
Dankjewelquote:Op maandag 24 november 2008 10:42 schreef Rikketik het volgende:
MorgenDe hond vond het in elk geval heerlijk om door de sneeuw te ploegen.
En beterschap Nathalie.
Ik moet straks wel werken bij de Appie, maar daar verkopen ze geen kant en klare fruitmanden helaas.quote:Op maandag 24 november 2008 13:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dankjewel
Aangezien je toch dichtbij woont he, kom jij mij een fruitmand brengen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |