Mijn buurman is een oud mannetje, ben jij dat toevallig?quote:Op zondag 23 november 2008 14:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zuid-Enschede![]()
Misschien zijn we wel buren zonder dat we het weten
Ik denk dat ik een kop bouillon maak, doet me altijd wel goed.quote:Op zondag 23 november 2008 14:48 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Aaahh beterschap![]()
Straks lekker op de bank met een warme chocomelk en een hond in je knieholte.
Sshtquote:Op zondag 23 november 2008 14:52 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Mijn buurman is een oud mannetje, ben jij dat toevallig?
Vijfhonderd meter hemelsbreed schat ik. Ik ga niet mijn straat vertellen, maar ik woon dicht bij die rotonde voordat je de brug over de A35 overgaat.quote:Op zondag 23 november 2008 14:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ssht
Haha, nee
Woon je dicht bij de AH?
Dan zou je verdorie nog wel eens in mijn straat kunnen wonen ookquote:Op zondag 23 november 2008 15:04 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Vijfhonderd meter hemelsbreed schat ik. Ik ga niet mijn straat vertellen, maar ik woon dicht bij die rotonde voordat je de brug over de A35 overgaat.
quote:Op zondag 23 november 2008 15:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan zou je verdorie nog wel eens in mijn straat kunnen wonen ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Taart!quote:
quote:Op zondag 23 november 2008 15:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hey Wouter!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nathalie
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op zondag 23 november 2008 15:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hey Wouter!!LaateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
Ja, moest eigenlijk nog meer a's zijn. Zo van,.. shit heey, laaaaaaaaate reactie. Jeweet.quote:
Ik woon bij de Reerinklanden in de buurt. Of eigenlijk de Snakenborglanden. Ik denk dat jij bij de Suzegroeneweglanden in de buurt woont?quote:Op zondag 23 november 2008 15:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan zou je verdorie nog wel eens in mijn straat kunnen wonen ook
quote:Op zondag 23 november 2008 15:21 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Taart!![]()
Wij gaan straks tompouces eten met oma. Oma, die altijd zegt dat ze niet snoept want ze heeft 'sukker' maar er ondertussen rustig een paar pakken koekjes door draait in een week.
ja, goed. en hoe is het daar?quote:
quote:Op zondag 23 november 2008 15:29 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik woon bij de Reerinklanden in de buurt. Of eigenlijk de Snakenborglanden. Ik denk dat jij bij de Suzegroeneweglanden in de buurt woont?
Hehe, je was al bang?quote:Op zondag 23 november 2008 15:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oooh, dan woon jij aan de andere kant. Pffft
ik heb ze niet meerquote:
Ja, hier gaat goed hequote:Op zondag 23 november 2008 15:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, goed. en hoe is het daar?
ben om half 2 m'n nest uit getrapt
Nee, ik zou het juist wel geinig vinden als je zo dicht bij mij woondequote:
Ik nog eentje.quote:
Dan was je wel letterlijk The Girl Next Door geweest.quote:Op zondag 23 november 2008 15:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, ik zou het juist wel geinig vinden als je zo dicht bij mij woonde
Preciesquote:Op zondag 23 november 2008 15:49 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Dan was je wel letterlijk The Girl Next Door geweest.
quote:Op zondag 23 november 2008 16:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
In Hulst sneeuwt het flink
Ik kwam vannacht om 4 uur thuis, zette de tv aan, ging naar teletekst pag. 818 en schreeuwde van blijdschap toen ik zag dat Twente met 6-0 had gewonnen![]()
Zoek dan een baantje wat je ECHT leuk vindt!!!quote:
Oh, ik vind het wel leuk hoor.quote:Op zondag 23 november 2008 16:16 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Zoek dan een baantje wat je ECHT leuk vindt!!!
Dat vond ik nooit wat aanquote:
quote:
Ik heb nog een opa en een stiefoma en de oma vanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |