vaste bezoekers:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
MinderMutsig = Kirsten
drumstickNL = Matthijs
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
TheGirlNextDoor = Nathalie
quote:Op zondag 23 november 2008 11:12 schreef Bob-B het volgende:echt hé, de mensheid heeft zich ook iets meer dan een maandje vergist
Ik of Bob?quote:Op zondag 23 november 2008 11:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wat ga je doen op deze mooie dag?
Ik had het tegen Bob, maar dat geeft nietquote:Op zondag 23 november 2008 12:19 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik of Bob?![]()
Ik ga was doen want ik ontdekte net dat ik geen sokken meer in de kast had, op bezoek bij oma en met de honden naar het bos
en dan vanavond zelf pizza maken met gegrilde groente, pancetta, salami en ham.
![]()
Maar nu eerst een soepje.
Bijna elke dag voor de lunch.quote:
Werkze.quote:Op zondag 23 november 2008 12:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik had het tegen Bob, maar dat geeft niet![]()
Klinkt goed. Ik moet werken vandaag
Hoi!quote:Op zondag 23 november 2008 12:42 schreef daanski82 het volgende:
Goede middag, hier een import tukker sinds 2000
Ik werk bij de McDonald'squote:Op zondag 23 november 2008 12:54 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Werkze.Wat voor werk doe je?
Lekker stinken.quote:Op zondag 23 november 2008 12:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik werk bij de McDonald'sVanavond om 5 uur tot sluit aan de beurt
Valt heel erg mee, gelukkig. Ik sta niet in de keuken namelijk.quote:
Maar achter de toonbank moet je toch ook altijd de frietjes er in doen en uithalen? Dat stinkt het hardst lijkt me.quote:Op zondag 23 november 2008 13:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Valt heel erg mee, gelukkig. Ik sta niet in de keuken namelijk.
Ik sta meestal Drive. Dan wordt alles voor mij gepaktquote:Op zondag 23 november 2008 13:21 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Maar achter de toonbank moet je toch ook altijd de frietjes er in doen en uithalen? Dat stinkt het hardst lijkt me.
Drive dus, meestal.quote:Op zondag 23 november 2008 13:22 schreef Fems het volgende:
Waar sta je dan Nath?
En MM, dat klinkt heerlijk!
Zuid-Enschedequote:Op zondag 23 november 2008 14:41 schreef Rikketik het volgende:
Hier (Zuid-Enschede) nog niet. Ik ga er maar wel eens met de hond uit nu, voor je het weet is dat beest weer kleddernat.
Wel kut trouwens, want ik voel me best grieperig nu. Net wanneer ik een paar dagen de tent voor mezelf heb.
Aaahh beterschapquote:Op zondag 23 november 2008 14:41 schreef Rikketik het volgende:
Hier (Zuid-Enschede) nog niet. Ik ga er maar wel eens met de hond uit nu, voor je het weet is dat beest weer kleddernat.
Wel kut trouwens, want ik voel me best grieperig nu. Net wanneer ik een paar dagen de tent voor mezelf heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |