Dan vind ik;quote:de vijftig belangrijkste ontwikkelingen in de gamesindustrie
nogal getuigen van een flinke dosis zelfoverschatting.quote:48 FOK!games
Nee, pokemon was niet vernieuwend en het waren ook geen geweldige games. Dus wat doet die daar?quote:Op zondag 23 november 2008 18:18 schreef Morthill het volgende:
ik neem aan dat je over dat eerste een grapje maakt het existenz
In de plaats van 44 Fusie Square en Enix. De fusie zelf heeft geen super bijzonderheden gebracht. Of 37 Counter-Strike aanvullen met meer info over mods (en geschiedenis) aangezien het een van eerste grote mods was die aansloegen bij het publiek.quote:Op zondag 23 november 2008 18:24 schreef lennartb.nl het volgende:
Eerste level editors en de opkomst van mods?
Er was niet één thuiscomputer waarop je kon gamen en welke voor de massa beschikbaar kwam, maar wel een paar. Wellicht het begrip thuiscomputer uitlichten?quote:14 commordore 64
Eensquote:Op maandag 24 november 2008 19:13 schreef Sharkdoggie het volgende:
^Hoe dan ook (welke mod of game dat mag zijn) opkomst van de mods moet erin vermeld worden.
Zie punt 36quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:15 schreef Niek. het volgende:
47 kan er toch wel uit? Voeg dan ergens de eerste gameboy toe. Ultima Online zou er ook wel bij kunnen, langslopende MMO.
neogeo? Volgens mij hebben maar heel weinig mensen met zo'n apparaat gespeeld hier in Nederland. Pong wordt deels meegenomen in het punt over de 1e game, net als dat FF wordt meegenomen in het stuk over de fusie tussen Square en Enix.quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:20 schreef zquing het volgende:
geen street fighter, geen FF, geen neogeo, geen sonic, geen pong?
Ik ben gewoon publiek en het zegt mij geen fuck.quote:Op woensdag 26 november 2008 01:13 schreef koei het volgende:
World of Warcraft is bijvoorbeeld wel opgenomen omdat deze game het MMORPG-genre echt op de kaart heeft gezet, ook voor het gewone publiek.
Ik geloof er helemaal niks van dat je nog nooit van World of Warcraft hebt gehoordquote:Op woensdag 26 november 2008 01:15 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik ben gewoon publiek en het zegt mij geen fuck.
MMORPG heb ik nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 26 november 2008 01:18 schreef koei het volgende:
[..]
Ik geloof er helemaal niks van dat je nog nooit van World of Warcraft hebt gehoordZeker in dit forum. En anders moet je toch echt eens onder je steen vandaan komen
quote:Op woensdag 26 november 2008 01:21 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
MMORPG heb ik nog nooit van gehoord
bijnaquote:Op woensdag 26 november 2008 01:26 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Multi-Media Online Role-Playing Game?
SNK omdat het de arcade developer was, dat mensen 't niet kennen betekend niet dat 't bedrijf veel betekend heeft. Het eerste bedrijf dat je thuis de echte arcade ervaring gaf, legendarische games heeft gemaakt, genres heeft geperfectioneerd.quote:Op woensdag 26 november 2008 01:13 schreef koei het volgende:
[..]
neogeo? Volgens mij hebben maar heel weinig mensen met zo'n apparaat gespeeld hier in Nederland. Pong wordt deels meegenomen in het punt over de 1e game, net als dat FF wordt meegenomen in het stuk over de fusie tussen Square en Enix.
Wat betreft streetfighter en Sonic missen die wat mij betreft unieke punten waarom ze in de lijst thuis horen. Beide zijn erg goede games, zeker in hun genre, maar bieden niets speciaals dat andere spellen niet ook al bieden. Als je alle goede games in de lijst op wil nemen dan heb je een paar honderd punten nodig in plaats van 50. World of Warcraft is bijvoorbeeld wel opgenomen omdat deze game het MMORPG-genre echt op de kaart heeft gezet, ook voor het gewone publiek.
Ditzelfde zeggen mensen ook over Mortal Kombat.quote:Op woensdag 26 november 2008 10:59 schreef zquing het volgende:
[..]
knip
Street Fighter2 omdat het de meest legendarische beat'm up is die er bestaat, een van de eerste games die competatief gespeeld werd, tot op de dag van vandaag nog gespeeld wordt, het een van de slechtste verfilmingen ooit heeft. Je kan ook de hele streetfighter serie opnemen
mortal kombat is voor zover ik weet nooit echt competatief gespeeld, is ook een stuk minder gebalanceerd dan SF. In de mortal kombat stijl heb je nog killer instinct(en vast nog wel een paar), maar vrijwel alle andere fighters volgen het SF principequote:Op woensdag 26 november 2008 12:02 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
Ditzelfde zeggen mensen ook over Mortal Kombat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |