bestaat niet. Troost me.
Zo begon dit topic, het leek een nutteloos baggertopic te worden. Maar onzer aller top-user Masd wist het interessant te maken.
Het begon met dit:
quote:
Op zondag 23 november 2008 02:49 schreef MASD het volgende:[
afbeelding ]
HIERBIJ EEN OPROEP [
afbeelding ]
Wegens mijn triestheid zoek ik een fulltime vriendin. Heb niet zoveel eisen, ze moet:
- niet al te lelijk zijn
- mij de illusie geven dat ze om mij geeft
- minimaal eenmaal weeks de liefde bedrijven (of noem het neuken)Ik wil je best betalen in de vorm van juwelen en kleding, ik wil je uiteraard niet het gevoel geven dat je een hoer bent. PM me.
Hier kwam wat ontevredenheid met zijn huidige relatie naar voren. Waarna dit drama zich ontvouwde:
quote:
Op zondag 23 november 2008 04:13 schreef MASD het volgende:[
afbeelding ]
UPDATE [
afbeelding ]
De persoon die mij een leuk meisje levert krijgt de tietenfoto's van pluisignijntje. Uiteraard gaan de eisen nu omhoog. Ze moet aantrekkelijk moet en aan mijn aanwezigheid alleen genoeg hebben.
quote:
Op zondag 23 november 2008 04:21 schreef MASD het volgende:Mogen jullie nou denken van: "Maar MASD, hoe weten we nou dat die tieten van haar zijn?

".
Nou, er staat best wel kankergroot M A S D op die tieten. Daarom.
quote:
Op zondag 23 november 2008 04:25 schreef MASD het volgende:[..]
Die foto stuurde ze mij
ik zo "zet eens MASD op je tieten en stuur hem op", zij zo "ik heb hier geen gevoel over", ik zo "Geeft niks schatje". Ik wil best een klein voorbeeld posten maar dan moet je even toestemming aan haar vragen. De grote versie komt er in ieder geval.
Moge de beste baas winnen.
Wie gaat Masd een dame bezorgen. Wie zorgt ervoor dat Masd z'n zaad weer kwijt kan en wie zorgt er vooral voor dat PluisigNijntje d'r tieten een .rar hoogtepunt bezorgen die sinds jailbait-ijsmeis niet meer gezien is. Blijf het volgen!
[ Bericht 98% gewijzigd door Paramnesia op 23-11-2008 12:59:20 ]
Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.