Have fun danquote:
En nu? Junkies op Utrecht CS? Inbreken bij Smullers, frituur aanslingeren en onbeperkt frikandellen eten.quote:
Hadden wij ook niet, maar toch nieuwsgierig en elke dag zo'n 2 afleveringen. Het is echt erg goed!!quote:Op zondag 23 november 2008 02:02 schreef marcb1974 het volgende:
Have fun dan
Ken het van naam, maar nog nooit gezien eigenlijk
quote:
Nee, teenzooi, kutzooi komt ergens anders vandaanquote:Op zondag 23 november 2008 03:39 schreef Memento-Mori het volgende:
Mn teennagel was blauw en nu stootte ik t net en nu komt er vocht uit en doet het pijhijn:'( kutzooi
Insgelijks hier.quote:Op zondag 23 november 2008 06:13 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, ik ook maar. Hopelijk net op tijd wakker voor de voetbal wedstrijd AZ - Ajax 020
Inderdaad, terwijl we zelf half omvallen van het gebrek aan slaapquote:Op zondag 23 november 2008 06:18 schreef Stereotomy het volgende:
Wij bikkels. En morgen maar schelden op spelers die 'nog niet eens een bal over 5 meter goed kunnen passen'
Retteketet AZzzzzzzzzzzzzzzzzzquote:Op zondag 23 november 2008 06:19 schreef Emimich het volgende:
[..]
Inderdaad, terwijl we zelf half omvallen van het gebrek aan slaap
Ik kon de bal op een gegeven moment niet meer zien op mijn scherm.quote:
Waar kunnen we dat moois aanschouwen????quote:Op zondag 23 november 2008 14:58 schreef Stereotomy het volgende:
Moblo, fraai nieuw kapsel. Beste tot nu toe.
quote:Gevulde paddestoelen
250 g paddestoelen (het liefst een wat grotere soort zoals grotchampinons)
30 g rucola, fijngesneden
een paar takjes peterselie, fijngesneden
5 zongedroogde tomaten op olie, kleingesneden
Wrijf of borstel de paddestoelen schoon en verwijder het steeltje zo ver mogelijk, zodat de paddestoelen uitgehold zijn. Meng de overige ingrediënten door elkaar en vul hiermee de paddestoelen. De vulling goed aandrukken. Bak de paddestoelen op het gourmetstel. Als de vulling goed is aangedrukt, kun je de paddestoelen omdraaien om zo ook de kant waar de vulling zichtbaar is te bakken.
Gepaneerde aubergines en champignons
± 1,5 dl magere kwark of yofu naturel
± 150 g bloem
1 aubergine
1 bakje champignons
paneermeel
zout
Maak van de kwark of yofu en de bloem een dik papje. Was de aubergine en wrijf of borstel de champignons schoon. Snij van de champignons een stukje van de onderkant van de steeltjes af en snij de aubergine in plakken van ongeveer een halve centimeter dik. Smeer de groenten in met het papje en wentel ze daarna door het paneermeel. Dit gaat het makkelijkst als je het paneermeel uitspreidt op bijvoorbeeld een groot plat bord. Laat de gepaneerde groenten minstens een uur rusten in de koelkast. Bak ze op het gourmetstel in een klein beetje olie of boter. Na het bakken bestrooien met wat zout.
Ik vroeg me al af waarom iedereen je ineens Mo noemt in plaats van Moblo. Ik dacht, ik doe gewoon mee.quote:Op zondag 23 november 2008 15:20 schreef motorbloempje het volgende:
dank!
Heb dat Mo ook maar in mn ondertitel opgenomen![]()
Dat dacht ik af te leiden uit je sig.quote:Op zondag 23 november 2008 15:29 schreef motorbloempje het volgende:
Is Vork verantwoordelijk?
ik weet niet eens wie met MoBlo kwam, maar na MoBlo is de Blo ook gevlogen en was 't ineens alleen nog maar Mo
Golfer heeft er wel eens beroerder uitgezien!quote:Op zondag 23 november 2008 14:21 schreef Bluezz het volgende:
Ik vul deze ook nog even in dan.
Met een ploatje![]()
[ afbeelding ]
een kouwe kikker, dat is 'tquote:Op zondag 23 november 2008 15:35 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Golfer heeft er wel eens beroerder uitgezien!
Nee die zijn 'lief'.quote:Op zondag 23 november 2008 15:35 schreef motorbloempje het volgende:
'gezellige wangen'
dat klinkt als 'ja, nou ja, je bent gewoon gezellig' als in --> je bent dik![]()
net als met lelijke babies die 'schattig' zijn enzo
er worden hier druk sneeuwpoppen gebouwd en het zijn echt flinke ookquote:
quote:Op zondag 23 november 2008 15:35 schreef Duderinnetje het volgende:
Golfer heeft er wel eens beroerder uitgezien!
Ouderen of ouders?quote:Op zondag 23 november 2008 16:50 schreef DarkElf het volgende:
oh en er rennen ook wat ouderen door de straat met hun kind op een slee erachter
aan de overkant een opa net dus die valt onder ouderequote:
Hier ook, dinsdag bellen en woensdag knippen dusquote:Op zondag 23 november 2008 15:23 schreef octopussy het volgende:
kapsel@Moblo![]()
ik ben m'n kapsel zathet hangt stom.
Leukquote:gisteren een kookworkshop en champagneproeverij gehadLekkerste bubbels waren van de chiraz (rode bubbels
) vond ik. Het koken was wel gaaf in zo'n profi keuken, alleen jammer dat je maar 1 gang mocht maken. Ik werd met nog een paar anderen op het dessert gezet, wat veel te zoet was
Gelukkig waren de andere gerechten erg lekker
![]()
Lijkt mij zwaar irritant.quote:Op zondag 23 november 2008 17:13 schreef SiGNe het volgende:
Ik ga zo maar weer eens een witlof-ovenschotel maken, hopen dat het een beetje smaakt.
Sinds die schedelbasisfractuur smaakt en ruikt echt alles anders, recepten die ik al jaren maak en super lekker zijn smaken me opeens niet meer![]()
zwaar irritant.., ik moet echt alles opnieuw leren eten lijkt wel.
Zo bedoel ik het niet.quote:Op zondag 23 november 2008 15:35 schreef motorbloempje het volgende:
'gezellige wangen'
dat klinkt als 'ja, nou ja, je bent gewoon gezellig' als in --> je bent dik![]()
net als met lelijke babies die 'schattig' zijn enzo
Nah, ik maak me niet druk. Ik vermaak me wel in de file.quote:Op zondag 23 november 2008 20:19 schreef golfer het volgende:
Klein beetje (natte) sneeuw en het hele land ligt plat.![]()
Spitsalarm.Gewoon op tijd van huis gaan en rustig aansluiten in de file en je niet zo druk maken.
ik rij lekker binnendoor over de dijkweggetjes als er veel file staat.quote:Op zondag 23 november 2008 20:19 schreef golfer het volgende:
Spitsalarm.Gewoon op tijd van huis gaan en rustig aansluiten in de file en je niet zo druk maken.
er ligt nu al erg mooie sneeuw en er gaat de aankomende week veel vallenquote:Op zondag 23 november 2008 20:16 schreef octopussy het volgende:
leuk DH![]()
wij gaan ook skiën in de krokusvakantie (). Dit jaar weer naar Les Deux Alps. Hopen dat er meer sneeuw ligt dan de vorige keer dat we daar waren. De enige dalafdaling die open was, was een zwarte pist. En met een gebrek aan sneeuw heb ik daar heel wat ongelukken zien gebeuren.
* borisz blij is dat hij met de boot naar de VU kan ipv over de wegquote:Op zondag 23 november 2008 20:19 schreef golfer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |