En zo ken ik er nog eentje, zodra hij maar een geil wijf ziet laat ie echt weten wat ie er mee wil gaan doen, en alles wat er qua mening door em in et hoofd gaatquote:mocht de trouwerij op niks zijn uitgelopen, dan mag ze best bij mij uit komen huilen hoor...
Die kende ik nog nietquote:Op zondag 23 november 2008 01:13 schreef Herald het volgende:
of eh, "ze mag mijn piemel best eens als zetpil gebruiken!"
quote:Op zondag 23 november 2008 01:02 schreef Sjibble het volgende:
ik dr zou doen,
quote:Echt fout, FOUT!!! [ afbeelding ]
Nog een geweldigequote:Op zondag 23 november 2008 01:37 schreef Neleos het volgende:
Ofzo van "die schoot mag best op m'n gezicht komen zitten"
"...oh, dat zal ze vast leuk vinden om te horen.quote:Op zondag 23 november 2008 01:02 schreef Sjibble het volgende:
...zinnen als "Zo, die mag bij mij op schoot komen zitten" Of "Die kont wil ik best in mn gezicht om dr poesje te kunnen likken".
Echt fout, FOUT!!! [ afbeelding ]
Collega gepwnd door de nieuwe secretaressequote:Op zondag 23 november 2008 01:44 schreef HenryHill het volgende:
"...oh, dat zal ze vast leuk vinden om te horen."
- Ja, nou, ehhh...
"Hey Marlies, hij wil graag dat je bij 'm op schoot komt zitten!'"
Amusement verzekerd. En de volgende keer dat hij zulke opmerkingen maakt, zorgt hij in ieder geval dat jij er niet bij bent. Of jullie dan uberhaupt nog vrienden zijn is vers twee, maar toch
Dude, dat je dat nog weetquote:Op zondag 23 november 2008 01:49 schreef Herald het volgende:
[..]
Collega gepwnd door de nieuwe secretaresse
quote:Op zondag 23 november 2008 01:56 schreef Herald het volgende:
ook sneu om te zeggen: "ik zou willen applaudisseren voor haar schoonheid, ware het niet dat ik beide handen nodig heb om me eens keihard af te trekken"
En toen kreeg ze alleen maar zonen.quote:Op zondag 23 november 2008 01:54 schreef Herald het volgende:
ook fout:"zij is zo godsgruwelijk lekker dat het niet uitmaakt van wie ze zwanger wordt, haar dochter zal ook gewoon kei lekker zijn en die mag dan ook op mijn schoot komen zitten!"
Meesterlijk maar de gedachte an sich is ontzettend goor!quote:Op zondag 23 november 2008 01:18 schreef Herald het volgende:
"als zij mijn buurvrouw was en een kopje suiker kwam lenen zou ik er stiekem in ejaculeren"
meesterlijk
Hoe denk je anders dat ze suikerklonten maken dan?quote:Op zondag 23 november 2008 03:56 schreef Emimich het volgende:
[..]
Meesterlijk maar de gedachte an sich is ontzettend goor!
Waar haalt-ie ze toch vandaan?quote:Op zondag 23 november 2008 01:56 schreef Herald het volgende:
ook sneu om te zeggen: "ik zou willen applaudisseren voor haar schoonheid, ware het niet dat ik beide handen nodig heb om me eens keihard af te trekken"
Ga je nu jouw opperkaste PM'en hierover? Over die vunzige Herald.quote:Op zondag 23 november 2008 03:56 schreef Emimich het volgende:
[..]
Meesterlijk maar de gedachte an sich is ontzettend goor!
Hoeveel klonen gebruik je nou op zo'n gemiddelde zaterdagavond?quote:Op zondag 23 november 2008 03:57 schreef Samen.Werken.Samen.Leven het volgende:
Ga je nu jouw opperkaste PM'en hierover? Over die vunzige Herald.
Ik ben wat ziekjes. Ik weet het niet.quote:Op zondag 23 november 2008 03:59 schreef Emimich het volgende:
[..]
Hoeveel klonen gebruik je nou op zo'n gemiddelde zaterdagavond?
Waar scheelt het aan?quote:Op zondag 23 november 2008 04:01 schreef Samen.Werken.Samen.Leven het volgende:
Ik ben wat ziekjes. Ik weet het niet.![]()
Ik weet het niet. Ik voel mij echt bagger, niet optimaal. Vervelend.quote:Op zondag 23 november 2008 04:05 schreef Emimich het volgende:
[..]
Waar scheelt het aan?![]()
Kom anders maar naar het SC-topic, als je durft!
Gedrag nerds hier bij vrouwelijke usersquote:Op zondag 23 november 2008 04:16 schreef Maki-maki. het volgende:
Beterschap en een kusje, eh.
Ik begon je net een beetje aardig te vinden.quote:Op zondag 23 november 2008 04:20 schreef Emimich het volgende:
[..]
Gedrag nerds hier bij vrouwelijke users
Dat is eigenlijk de grootste belediging die je me kan geven, dat je me aardig begint te vinden.quote:Op zondag 23 november 2008 04:22 schreef Samen.Werken.Samen.Leven het volgende:
Ik begon je net een beetje aardig te vinden.
zarGon is bijna altijd lief tegen mij geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik support gevallen topclubs!
quote:Op zondag 23 november 2008 01:56 schreef Herald het volgende:
Lijkt me wel een beetje onwerkelijk.quote:Op zondag 23 november 2008 01:10 schreef Herald het volgende:
haha ik doe dat ook altijd, zovan "ik zou best eens willen struikelen terwijl ik naakt met een erectie door haar slaapkamer wandel waar zij wijdbeens op bed ligt zodat mijn fallus recht in haar poesje glijdt"
pas wel als desbetreffende persoon al lang uit het gezichtsveld is verdwenen en mij niet kan horen
Je mag wel op mijn schouder uithuilen hoor, Kahuna.quote:Op zondag 23 november 2008 01:03 schreef BigKahuna het volgende:
Nu is het wachten op mensen die juist dit gaan doen in dit topic.
Is dit een hint?quote:Op zondag 23 november 2008 14:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je mag wel op mijn schouder uithuilen hoor, Kahuna.
Briljantquote:Op zondag 23 november 2008 21:32 schreef Herald het volgende:
zoeen heel knappe secretaresse bij ons op de zaak is nu zwanger, zei ik zo laatst tegen mijn andere ICT medewerkers "ik ben lactose intolerant, maar ik zou maar wat graag een anafylactische shock krijgen van het zuigen aan haar melktietjes"
Alleen als ik je dan kankerhard mag neukenquote:Op zondag 23 november 2008 14:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je mag wel op mijn schouder uithuilen hoor, Kahuna.
Maar daar zit nog een schrijntje verstand in. Om een hele lulzin uit te spreken kom je toch gestoord overquote:Op zondag 23 november 2008 22:17 schreef Smart_ass het volgende:
Dat klinkt in ieder geval beter dan "ik zou haar wel doen".
gestoord?quote:Op zondag 23 november 2008 23:48 schreef Sjibble het volgende:
Maar daar zit nog een schrijntje verstand in. Om een hele lulzin uit te spreken kom je toch gestoord over
ICT-baasjes!quote:Op zondag 23 november 2008 21:32 schreef Herald het volgende:
zoeen heel knappe secretaresse bij ons op de zaak is nu zwanger, zei ik zo laatst tegen mijn andere ICT medewerkers "ik ben lactose intolerant, maar ik zou maar wat graag een anafylactische shock krijgen van het zuigen aan haar melktietjes"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |