Haha, ballen.quote:Op zondag 23 november 2008 01:22 schreef Devvie het volgende:
[..]
Sneeuwpoppen
Sneeuwballen gevechten
Schaatsen
Snowboarden![]()
Kou
quote:Op zondag 23 november 2008 01:08 schreef Grulez het volgende:
Wow allemaal Klaagbaak en bijna geen SC... dat is wel ernstig.
Whehe, ik kan heulemoal niet snowboarden, maar ik ga altijd met mn matties aiit van een heuvel af op een skateboard waar de wielen vanaf gehaald zijn.quote:Op zondag 23 november 2008 01:22 schreef Devvie het volgende:
[..]
Sneeuwpoppen
Sneeuwballen gevechten
Schaatsen
Snowboarden![]()
Kou
Pwnd.quote:Op zondag 23 november 2008 01:26 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Whehe, ik kan heulemoal niet snowboarden, maar ik ga altijd met mn matties aiit van een heuvel af op een skateboard waar de wielen vanaf gehaald zijn.
Ben me toch een keer kankerhard op mn muil gegaan
Failquote:Op zondag 23 november 2008 01:26 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Whehe, ik kan heulemoal niet snowboarden, maar ik ga altijd met mn matties aiit van een heuvel af op een skateboard waar de wielen vanaf gehaald zijn.
quote:Op zondag 23 november 2008 01:26 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik had een sleutelbeen gebroken en twee gekneusde ribben, ja dat doet pijnquote:Op zondag 23 november 2008 01:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
bwhehe, deed dat auw?
Soms kan je ook hard vallen en toch geen pijn hebben.
Zo ben ik een keer over mijn neef heen gevallen met van een berg af skeeleren op Texel
Stiekem prikte je 'm in z'n poepert.quote:Op zondag 23 november 2008 01:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
bwhehe, deed dat auw?
Soms kan je ook hard vallen en toch geen pijn hebben.
Zo ben ik een keer over mijn neef heen gevallen met van een berg af skeeleren op Texel
quote:Op zondag 23 november 2008 01:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Stiekem prikte je 'm in z'n poepert.
"We were both young..."quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |