Whehe, ik maakte maar een grapjequote:Op zaterdag 22 november 2008 21:50 schreef Greys het volgende:
SHE, da's ook iemand blij maken met een dooie mus zeg. Slordig van die lui.
Maar je gaat je ultieme fluffy-vriendje vinden, beloofd.
PF, je schoenen waren leuk, maar het zijn GEEN puppeltjes![]()
En over schoenen die niet lekker zitten... daar kan SHE je ook nog wel iets over vertellen
Dat is wel aardig lullig jaquote:Op zaterdag 22 november 2008 21:43 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik kan mijn leeuwtje voorlopig sowieso op mijn buik schrijven
Belt die gaymeneer net op dat zijn vriend dat reutje al gereserveerd had. Ze hadden blijkbaar nog niet met elkaar de dag doorgenomen tussen al het kontebonken door
Ik ga wel voor het asiel liggen met een bordje ' puppel voor puppie , ik aai op commando'
damn, wat slordig van die klojo.
Je ligt er haske zeksie bij!quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:52 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Whehe, ik maakte maar een grapjeMaar goed! Die benen vind ik ultiem skinny en ga ik weer terug krijgen. Punt.
Greyssiequote:Op zaterdag 22 november 2008 21:53 schreef Greys het volgende:
Ik zie net dat ik al een hele tijd uit het gewichtlijstje ben verdwenen![]()
Vikje! Hoe voel je je? Al enige opluchting te bespeuren?
HÁÁÁÁÁÁÁLLELUJA! 'quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:54 schreef SHE het volgende:
Tja..schoenen. Echt...ik ben 3 keer klaar gekomen in die schoenenwinkel. Toen ik die laarzen uittrok hoorde ik engelen zingen, echt.
Truste.quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:03 schreef Perruche het volgende:
he she, rot van je hondje joh, wat een actie :S
Ik mis mijn schoenen... heb hier alleen allstars, sportschoenen en flatjes... bweh!
ik ga even sushi bestellen hongerrrrrr... en dan huiswerk... buenas noches a todos
Die roze vind ik tof. Die andere zijn mijn stijl niet.quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:04 schreef Ewelina het volgende:
Ishoes!!
En allemaal hakken. Ik moet echt dringend een paar platte winterschoenen kopen, nu heb ik alleen m'n Nikes.
Ik hou wel van mooie, opvallende pumps.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Allereerst moet het van de juiste komaf zijn; dan moet het qua ras en karakter passen bij de rest en dan moet ik er verliefd op worden.quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:58 schreef loveli het volgende:
Moest het echt per se een reutje zijn? Als je een teefje neemt hoef je niet bij elke boom, muur of lantaarnpaal te wachten.
(behalve die van m'n moeder, dat beest is zo geemancipeerd dat ze zelfs haar poot tegen een boom optilt)
Pas 3 keer hoorquote:Op zaterdag 22 november 2008 22:13 schreef SHE het volgende:
[..]
Iedereen heeft ze ook al 10 keer gezien
Helpt het als ik zeg dat ik mijn schoenen nooit online koop?quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:17 schreef loveli het volgende:
Kap ff met die schoenenspam, sommige mensen zijn makkelijk te beinvloeden. Ik betrapte mezelf er net op dat ik alweer op eBay aan het kijken was.
Nee.quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:19 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Helpt het als ik zeg dat ik mijn schoenen nooit online koop?
Sorryquote:
oh ik keek een beetje gek! maar ik stuur hem wel even via pm!quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Je ligt er haske zeksie bij!
Jammer dat je je gezicht weer eens hebt weggesoept, why?
Je begrijpt natuurlijk dat ik 'm nu ook wil zien?quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
oh ik keek een beetje gek! maar ik stuur hem wel even via pm!
Weet de Duitser dat al?quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:22 schreef AKnynke het volgende:
ik wil later dit schatje:
[ afbeelding ]
en dan ga ik met deze auto:
[ afbeelding ]
naar dit strand rijden om uren te wandelen met het beest:
[ afbeelding ]
en ik wil ook 2 schattige kindjes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:25 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
En ik hou van rode schoenenLeuke foto, leuke schoenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Why.. ?quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:26 schreef kaasplankje het volgende:
Yek, ik was net op een feestje maar ik had er ni zo'n zin inHoewel het feestje best gezellig was enzo
quote:
Géén idee gewoon ni zo uitbundig vandaag ofzo, er waren zat bekenden enzo dus daar lag t ni aan. Geen goesting vandaag ofzo, kweeniequote:Op zaterdag 22 november 2008 22:27 schreef AKnynke het volgende:
[..]
jazeker!
He kaasplank, what's up?
Ik wil later dit schatjequote:Op zaterdag 22 november 2008 22:22 schreef AKnynke het volgende:
ik wil later dit schatje:
[ afbeelding ]
en dan ga ik met deze auto:
[ afbeelding ]
naar dit strand rijden om uren te wandelen met het beest:
[ afbeelding ]
en ik wil ook 2 schattige kindjes!
Het is hetzelfde mixje als Koekie. En het heet ook niet echt mormel. Maar ze is het wel een beetje.quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:30 schreef Ewelina het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat een droppie!
Hij doet me ook een beetje aan Koekie denken. Hij heet toch niet echt Mormel?
Niet mooi, geen mooie verhoudingen in dat lijf, te weinig schouders en een baby-kinquote:Op zaterdag 22 november 2008 22:31 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik wil later dit schatje[ afbeelding ]
jaloerssquote:Op zaterdag 22 november 2008 22:34 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Niet mooi, geen mooie verhoudingen in dat lijf, te weinig schouders en een baby-kin
Pics! Bewijs willen we zien! In ondergoed!quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:36 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
niet dus, ik ben veel mooier
Foto!quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:36 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
niet dus, ik ben veel mooier
éérst betalenquote:Op zaterdag 22 november 2008 22:38 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Foto!
In dezelfde kleding graag
Ik zou de kleur van de vloer zo dicht mogelijk benaderen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:45 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb hier donkerbruine oude plinten met verf er op, en niet genoeg voor m'n hele kamr
ik heb 1 witte muur en 1 rode muur
en een licht eikenhouten vloer, welke kleur plinten zijn dan gebruikelijk?
[ afbeelding ]
die stijl vind ik wel tofwhehe
nou, daar vind ik nu weinig aan eigenlijk. En ik heb al een tofferd!quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:31 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik wil later dit schatje[ afbeelding ]
Die zwarte lijkt op baby-Binkquote:
Vief! Nu wil ik een hondquote:Op zaterdag 22 november 2008 22:47 schreef Vivi het volgende:
Koekie lookalike!
http://link.marktplaats.nl/210168066
Die is wel erg leuk! Maar je ziet wel nu al aan de foto's dat ie een stukkie grover dan de Koek gaat worden. Wel een enorm lekker muiltje. Alleen HE wil niet aan de Shi-Tzu's begreep ik, hij vindt ze lelijkquote:Op zaterdag 22 november 2008 22:47 schreef Vivi het volgende:
Koekie lookalike!
http://link.marktplaats.nl/210168066
Let niet op de troepquote:Op zaterdag 22 november 2008 22:45 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik zou de kleur van de vloer zo dicht mogelijk benaderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij wil eiks een hond die er zo uitziet??quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik vind die hondjes een beetje gek omdat je hun gezicht niet zo goed kan zien door al dat haar!
Gelukkig, want dat kon écht niet meer hoor, hoe het er uit zag.quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:00 schreef SHE het volgende:
Ladies & puppels..
Mijn grijze haren zijn *weg*
Ik heb weer glooiende , donkere manen
'annulering'quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:42 schreef Vivi het volgende:
SHE!
http://link.marktplaats.nl/209760636
Als jullie mij niet zo op hadden gejaagd, als vers wild, dan had mijn haar best toonbaar gezeten.quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Gelukkig, want dat kon écht niet meer hoor, hoe het er uit zag.
Dat je de stráát op durfde zo!
Broodfokker vermoed ik.quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:02 schreef SHE het volgende:
[..]
'annulering'
wat formuleert ie dat 'leuk'
Ik ben er natuurlijk nog, want door al die leuke dingen liep m'n hoofd over. Alles is opgeschreven, in een prachtig schemaatje, en ik ben weer helemaal zen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga op bed, en morgen heeeeeel lang en lekker uitslapen.. De komende weken worden druk maar heel leuk.
.
Ja zo ietsquote:Op zaterdag 22 november 2008 23:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij wil eiks een hond die er zo uitziet??
[ afbeelding ]
haarlak op je borstel sprayen en dan je haar kammenquote:Op zaterdag 22 november 2008 23:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ben er natuurlijk nog, want door al die leuke dingen liep m'n hoofd over. Alles is opgeschreven, in een prachtig schemaatje, en ik ben weer helemaal zen.
Maar ik had nog een vraagje.. Met dit weer is m'n haar echt belachelijk enorm ongelooflijk statisch. Wat doe ik daaraan?
. Ik lees jullie grandioze tips morgenochtend!
quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:05 schreef SHE het volgende:
[..]
Als jullie mij niet zo op hadden gejaagd, als vers wild, dan had mijn haar best toonbaar gezeten.
De drama die het uiteindelijk werd...god, ik kan nooit meer zonder zonnebril naar A'dam
Dat zijn krengen!quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
en zo iets vind ik leuk
als de ogen er maar bijna uitpoppen!!
[ afbeelding ]
ach ja, als je maar lol hebt. Ik heb net een underwearfoto gemaaktquote:Op zaterdag 22 november 2008 23:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Het is zaterdag avond. Ik heb net gestofzuigd. Why??
Zien!quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:16 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ach ja, als je maar lol hebt. Ik heb net een underwearfoto gemaakt
Neequote:Op zaterdag 22 november 2008 23:16 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ach ja, als je maar lol hebt. Ik heb net een underwearfoto gemaakt
Niet geloofwaardig. Eerst zeggen dat je een perfect lijf hebt, dan zeggen dat je foto's hebt en nu verlegen? Yeah right.quote:
hmmm ja ik heb ook al 3 weken amper getraind ivm vakantie dus t is ook niet echt zoals t hoort te zijn nu. ik wil m wel ff showen maar dan moet je m ni quoten oké?quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Niet geloofwaardig. Eerst zeggen dat je een perfect lijf hebt, dan zeggen dat je foto's hebt en nu verlegen? Yeah right.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:31 schreef Vivi het volgende:
Dees is ook leuk.Een Chinese naakthond met haar.
[ afbeelding ]
Ik hou van ons! We zijn té leuk om niet van ons te houden!quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:31 schreef conleche het volgende:
[..]
Doe nu maar!! Nog 1 puppelfoto spammen dan:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enne ni quoten want ik trek m er zo weer af
[ Bericht 12% gewijzigd door kaasplankje op 22-11-2008 23:41:02 ]
Wees blij dat jullie mijn zusjes niet zijn. Anders hadden jullie deze hel elke morgen en voor elk uitje moeten doorstaan. En het ergste komt nog; ik had jullie ook in de krullers gezet, de nageltjes gelakt, haartjes geplukt, cremepjes gesmeerd, wangetjes gefluffed..en dat dag in, dag uit tot je in therapie moest.quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:32 schreef Greys het volgende:
Ik geloof het wel dat Kaas niet meer durft.
Je zult maar voor deze commissie moeten!
SHE... je hebt gelijk. We hebben je veel te weinig tijd gegund en hebben je onnodig ellendig de straat opgestuurd. Maar dan anders...
Geen wodka meer voor jou, bitch!quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:35 schreef conleche het volgende:
Die oren!!
![]()
Nee das heel flauwHeel goed lijf, Kaasplatootje!!
Das bij mij al na 3 dagen! Ik hou niet zo van gefluffel aan m'n wangen. Ik hou daarentegen wél van massages, dus als je dat dan bij mij doet iedere dag, dan wil ik toch je zusje zijn!quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:35 schreef SHE het volgende:
[..]
Wees blij dat jullie mijn zusjes niet zijn. Anders hadden jullie deze hel elke morgen en voor elk uitje moeten doorstaan. En het ergste komt nog; ik had jullie ook in de krullers gezet, de nageltjes gelakt, haartjes geplukt, cremepjes gesmeerd, wangetjes gefluffed..en dat dag in, dag uit tot je in therapie moest.
Leuk he?
Had je ff moeten zeggen Cootje, ik ben gediplomeerd sportmasseur.quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Das bij mij al na 3 dagen! Ik hou niet zo van gefluffel aan m'n wangen. Ik hou daarentegen wél van massages, dus als je dat dan bij mij doet iedere dag, dan wil ik toch je zusje zijn!
Dat is ook heel leuk, dat ontkennen we toch ook niet.quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:35 schreef SHE het volgende:
[..]
Wees blij dat jullie mijn zusjes niet zijn. Anders hadden jullie deze hel elke morgen en voor elk uitje moeten doorstaan. En het ergste komt nog; ik had jullie ook in de krullers gezet, de nageltjes gelakt, haartjes geplukt, cremepjes gesmeerd, wangetjes gefluffed..en dat dag in, dag uit tot je in therapie moest.
Leuk he?
quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:35 schreef conleche het volgende:
Die oren!!
![]()
Nee das heel flauwHeel goed lijf, Kaasplatootje!!
Die bovenste link!!! Dat zijn.......ooo....wat een schatjes!!quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:40 schreef Vivi het volgende:
http://link.marktplaats.nl/210012016![]()
Deze is ook leuuuuuk.. http://link.marktplaats.nl/209430918
quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:41 schreef conleche het volgende:
Kaas, Kaas, dat was een grapje he, ivm de hond net daarvoor gepost. Dat begrijp je wel he?
Ja! Dáár moet SHE een mama van worden!quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Die bovenste link!!! Dat zijn.......ooo....wat een schatjes!!
Ik schreef niet per ongeluk in meervoudquote:Op zaterdag 22 november 2008 23:48 schreef Vivi het volgende:
Maar ik vind niet dat je ze uit elkaar moet halen dan....
En met mogelijk een Jack Russel als vader zijn ze net zo druk als 10 honden.quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:49 schreef Greys het volgende:
Ze zijn en blijven zo klein, samen zijn ze net zo groot als 1 hond
Oh maar dat past dan prrrrrrrrrrrima bij SHE juist!quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:51 schreef loveli het volgende:
[..]
En met mogelijk een Jack Russel als vader zijn ze net zo druk als 10 honden.
Onder voorwaarde dat ze dan wel nog tijd heeft om mijn haar in de krullers te zetten de 11equote:Op zaterdag 22 november 2008 23:53 schreef Vivi het volgende:
SHE, kom je nieuwe baby's es bekijken! *biedt alvast sigaar aan*
ff achmed bellenquote:Op zondag 23 november 2008 00:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Klacht. Mijn wiet is opWoah
mañana! nu eerst slapen!quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:40 schreef ColdFeet het volgende:
Als je dingen post over lekkere toetjes, kwak, dan moet je ook het recept postenVerplicht
ooow das wel erg jaquote:Op zondag 23 november 2008 08:55 schreef computergirl het volgende:
is er nog niemand wakker verder?
Gewicht was erg laag vanochtend: 56,5. Misschien omdat ik woensdagavond geen warm gegeten heb ivm overwerken maar verder niks bijzonders gedaan.
Voel me nog steeds ontzetten k.u.t. omdat mijn kappersbezoek gisteren een drama is geworden, ik ben totaal verknipt.![]()
Ik ben zelf nog terug gegaan nadat ik thuis in de spiegel had gekeken, dat is voor het eerst in mijn leven want ik ben zo assertief als een dode muis.
Toen is er weer iets af gegaan (nu door de baas geknipt), waarmee wel het allerergste 'stomme' opgelost is maar ik heb nu extreem kort haar en dat was niet de bedoeling![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wel een stoere actie!quote:Op zondag 23 november 2008 09:48 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nah toen zei ik: "Ok stop maar!" ben ik opgestaan en de deur uitgelopen. Sorry maar ik ben geen proefkonijn
kweenie, er staat alleen iets van headhunterz op youtube, verder niet... er zijn wel honderden filmpjes gemaakt. en de official dvd natuurlijk. die komt ook naar leiden (1 voor t hele koorquote:Op zondag 23 november 2008 09:22 schreef SHE het volgende:
Mijn ergste nachtmerrie!!!! Je hebt toch niet betaald hoop ik? De horrrrrorrrrrrrrrrrr!!
@ Kwak: dat IS ook stoer. Waneer krijg je de beelden? Die moeten wij zien!!
Ja, 't is uit met Viking en haar Mevrouw, en er is een heuse puppeltjesmeet geweest!quote:Op zondag 23 november 2008 10:40 schreef Goodbye het volgende:
Zo, moet ik nog bijlezen na twee dagen?
Dat wist ik allemaal nog net, maar niet wat er verder gebeurd isquote:Op zondag 23 november 2008 10:48 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, 't is uit met Viking en haar Mevrouw, en er is een heuse puppeltjesmeet geweest!
we hadden allemaal een monitor (oortjes) en een microfoon (headset), vrijdag hebben we 2 uur staan soundchecken,daar hebben ze de uiteindelijke mix van geluid van gemaakt, die de zaal in ging en bij ons op de monitor kwam. daarnaast kon je ook jezelf versterken op de monitor.quote:Op zondag 23 november 2008 10:29 schreef SHE het volgende:
Kippenvel hoor!
Ik heb in een heeeeeeeeeeel ver verleden op grote feesten gedanst en dat gevoel wat je hebt als je daar staat voor duizenden mensen is DE BOM!
Dan doe je het bijna in je broek
Ik ben benieuwd hoe ze het met geluid hebben gedaan, want de akoestiek kan behoorlijk ruk zijn in een grote hal. Met hoeveel man waren jullie?
Inderdaad, ik ben jaloers!quote:Op zondag 23 november 2008 12:16 schreef Laureline het volgende:
Wat heb jij trouwens een prachtige huid, Kwak. Helemaal gaaf en blozend
Gaaf zeg!quote:Op zondag 23 november 2008 11:06 schreef kwakveense het volgende:
[..]
we hadden allemaal een monitor (oortjes) en een microfoon (headset), vrijdag hebben we 2 uur staan soundchecken,daar hebben ze de uiteindelijke mix van geluid van gemaakt, die de zaal in ging en bij ons op de monitor kwam. daarnaast kon je ook jezelf versterken op de monitor.
Op de track stond de orkest band en nog een echootje van een koor dat op de cd zongen volgens mij hebben ze ons ook nog flinke echo gegeven (62 mensen hadden we staan). Met t feest zelf ging de volumeknop in de zaal verder open dan bij de repetities, onze dirigent (die stond ergens midden in de zaal, met 2 bodyguards en hekjes om hem heen op een blok...echt 30 cm van de deinende massa vandaan) wist niet wat m overkwam
maar t voelde voor ons wel makkelijk zingen met de uiteindelijke mix. ze hebben sommige mensen ook gewoon weggedraaid volgens mij
we moesten verder een hele poos gehurkt wachten tto MC ruffian ons asl "zijn disciples" liet opstaan. ik viel bijna flauw op een gegeven moment, echt naar... maar jeetje, dat gevoel als t lich ineens op de zaal gaat en ze he-le-maal los gaan voor je....mén...
heb wat foto's van de repetitie maar dat geeft t effect niet helemaal goed weer natuurlijk. wel hoe schattig ik was in mn pij....:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat voor awardquote:Op zondag 23 november 2008 12:40 schreef YPPY het volgende:
Hallo!
Loop 6 topics achter, maar heb wel een award.
quote:Op zondag 23 november 2008 12:40 schreef Isegrim het volgende:
http://engrishfunny.com
Tranen in mijn ogen van het lachen om sommige plaatjes op deze site.
Kun je het niet zien? Ik heb hem nu als icoontje. Eigenlijk voor Anna, het is een creatieve award, voor het meest creatieve kind in OUD (ja, OUD, daar durf ik te postenquote:
hihihi, ik heb alles behalve een gave huid!!quote:Op zondag 23 november 2008 12:16 schreef Laureline het volgende:
Wat heb jij trouwens een prachtige huid, Kwak. Helemaal gaaf en blozend
Je bedoelt: Dank je!quote:Op zondag 23 november 2008 12:57 schreef kwakveense het volgende:
[..]
hihihi, ik heb alles behalve een gave huid!!
op foto's ziet t er vaak goed uit (vooral bij concerten) thnx to MAC dekkend poeder en blush
Je hebt hem niet als icoontje.quote:Op zondag 23 november 2008 12:54 schreef YPPY het volgende:
[..]
Kun je het niet zien? Ik heb hem nu als icoontje. Eigenlijk voor Anna, het is een creatieve award, voor het meest creatieve kind in OUD (ja, OUD, daar durf ik te posten)
zal maar niet vertellen dat ik zelf voor de borstvoedingsaward genomineerd ben![]()
ok, dank je!quote:
Wie? mr PF?quote:Op zondag 23 november 2008 13:45 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hij laadt echt langzaam!
quote:Op zondag 23 november 2008 13:49 schreef conleche het volgende:
Wow Kwakkie! Impressionnant!!
Die lichteffecten ook! Ik kan me voorstellen dat de adrenaline door je lijf gierde!!
Het sneeuwt hier!
P halen en in Wageningen The Real Thing gaan studeren?quote:Op zondag 23 november 2008 13:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]Nee het filmpje!
Woah en ik kom er denk ik achter dat ik m'n opleiding toch maar stom vind.
Deze had ik dus even gemist, zoals je al vermoedde!quote:Op zondag 23 november 2008 12:11 schreef Goodbye het volgende:
Oh, zal ik mijn OV verhaal van vrijdag nog even vertellen?![]()
Ik kwam op een extreem druk Hoog Catherijne, waar mijn trein om 17.28 hoorde te vertrekken. Dat deed hij ook, de eerste trein richting Almere in twee uur!! De trein kwam aanrijden en de deur stopte precies voor mijn neus. Vervolgens naar binnen geduwd door de menigteen kon ik lekker eerste klas zitten en zonder vertraging aankomen
maar de trein was wel zo druk dat er mensen achterbleven op het perron, dat is wel sneu
![]()
quote:Op zondag 23 november 2008 14:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Go vikkingYEAAAAAAH Move that sexy little ass!
Kan iemand hier even naar kijken, dit is voor iemand die 2876 kcal mag verbruiken(vegetarisch)
Zit er heel veel troep in? Heb ik niet te weinig eiwitten?'t Is jouw vak en niet de mijneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., maar ik heb het idee dat er wel erg veel suikers (koolhydraten) inzitten. Misschien 1 stuk fruit (pruimen of vijgen) vervangen door een schaaltje rauwkost?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
Is gewoon de kift. Moet je maar eens opletten: het zijn vaak de iets te mollige mensen, bij wie het zelf niet lukt af te vallen die menen dat je te dun bent. Mij lijkt 58 kilo bij jouw lengte en bouw ook perfect. Hoewel we natuurlijk wel een foto nodig hebben om onze mening definitief te kunnen bepalen!!quote:Op zondag 23 november 2008 14:30 schreef Tinkepink het volgende:
Hoi! Ik heb tegenwoordig een leven enzo, hebben jullie het gemerkt?
Wat ik wél gelezen heb:
kwakje heeft een BMI van <30!![]()
moblo heeft nieuw haar en maat 36! ook![]()
viking is eindelijk van dat zeikwijf af!!![]()
![]()
Waar BJ het een tijdje geleden over had, is mij nu ook overkomen: mensen menen te moeten melden dat ik te dun wordWaar hebben ze het in hemelsnaam over? Maat 38 en een bmi van 22 is naar mijn idee perfect op 35 jarige leeftijd.
Ik doe niet aan foto'squote:Op zondag 23 november 2008 14:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tink! Doe es een foto dan?Nou ben ik schieuwnierig
Klinkt idd prima, maat 38! Daar aspireer ik naar!
Conleche: misschien een kwestie van kleur - koffie met suiker is nog steeds zwart oid! Anders weet ik het ook niet
Ja weet ik, maar hier zitten de ervaringsdeskundige die wel weten hoe het moet. Kijk ik doe niet de hele dag hagelslag, maar supergezond, nee. Maar het was te proberenquote:Op zondag 23 november 2008 14:34 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
't Is jouw vak en niet de mijne, maar ik heb het idee dat er wel erg veel suikers (koolhydraten) inzitten. Misschien 1 stuk fruit (pruimen of vijgen) vervangen door een schaaltje rauwkost?
Helaasch. En wie weet betr. meetquote:Op zondag 23 november 2008 14:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik doe niet aan foto'sKom maar naar een meet ofzo
Welke maat heb jij nu dan?
Ja inderdaad, ik was laatst ergens in Utrecht, hoorde ik de volgende dag via internet het zelfde verhaal. Ik begrijp precies wat je bedoelt!quote:Op zondag 23 november 2008 14:34 schreef conleche het volgende:
[..]
Is gewoon de kift. Moet je maar eens opletten: het zijn vaak de iets te mollige mensen, bij wie het zelf niet lukt af te vallen die menen dat je te dun bent. Mij lijkt 58 kilo bij jouw lengte en bouw ook perfect. Hoewel we natuurlijk wel een foto nodig hebben om onze mening definitief te kunnen bepalen!!
quote:Op zondag 23 november 2008 14:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
echte vlinders? is da niet zielig?
Oh!quote:Op zondag 23 november 2008 14:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee, dat spelletje met de vlindersblazende olifant
Maar modellen wegen 50 kilo bij minstens 175. Dat is ook te dun! Maar Tink en BJ zijn gewoon slank, dat is echt niet vel over been!quote:Op zondag 23 november 2008 14:42 schreef Laureline het volgende:
Ik denk niet dat het altijd de kift is hoor, als mensen je 'te mager' vinden worden. Bij mij zijn het vaak mensen 1 generatie boven die van ons die zoiets zeggen, en die zijn gewoon opgegroeid met hele andere schoonheidsidealen voor een vrouwenlichaam (Marilyn Monroe of Sophia Loren bijvoorbeeld), en vinden iets molliger dan nu gebruikelijk is in de bladen echt mooier.
Ik hoop zelf ook dat het magerte-ideaal in de mode niet echt doorzet, vind de modellen van nu wel de limiet eigenlijk. Maar ik ben natuurlijk ook alweer bijna van een volgende generatie![]()
quote:Op zondag 23 november 2008 14:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
echte vlinders? is da niet zielig?
Dilemma dilemma..... maar sta maar op joh, over twee uur is het alweer donkerquote:Op zondag 23 november 2008 14:49 schreef motorbloempje het volgende:
whehe, naais
ik zit te denken om de sushi rijst alvast te gaan maken.... maar dan moet ik opstaan![]()
Ja achteraf vond ik het ook niet zo'n snuggere opmerking van mezelfquote:
nou ja, ben al uit bed hoor, dát wel.. maar zit zo lekker achter mn flaptop met de kat op schootquote:Op zondag 23 november 2008 14:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Dilemma dilemma..... maar sta maar op joh, over twee uur is het alweer donker
Mja. Hoe slank ik je ook vind, 'eng mager' lijkt mij wat... overdrevenquote:Op zondag 23 november 2008 14:54 schreef motorbloempje het volgende:
mijn oma vond me laatst 'eng mager'
Oh, zó 'opstaan' bedoel je!quote:Op zondag 23 november 2008 14:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou ja, ben al uit bed hoor, dát wel.. maar zit zo lekker achter mn flaptop met de kat op schoot
ja.. lichtelijkquote:Op zondag 23 november 2008 14:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mja. Hoe slank ik je ook vind, 'eng mager' lijkt mij wat... overdreven
dat zat ik ook net te lezenquote:Op zondag 23 november 2008 14:55 schreef Greys het volgende:
Oh wat erg, bij Nunspeet zijn er twee ouders en een dochter overleden vandaag, botsing met een touringcar.
Zoontje van 11 ligt in kritieke toestand in het ziekenhuis. Die heeft niemand meer
Wij hebben het gehele oeuvre van TH op DVD en ik vind hem ook erg geestig!quote:Op zondag 23 november 2008 14:58 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, ik ben onder het werken door YouTube-filmpjes van Toon Hermans aan et kijken. Ben ik nou de enige die dit echt geniaal vindt?
Toen ik nog thuis woonde haalde mijn vader elk jaar met Sinterklaas weer de videoband tevoorschijn waar dit stukje op stond, en dan lagen we weer gewoon elk jaar collectief dubbel hoor!quote:Op zondag 23 november 2008 14:58 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, ik ben onder het werken door YouTube-filmpjes van Toon Hermans aan et kijken. Ben ik nou de enige die dit echt geniaal vindt?
Ik zat met precies hetzelfde af te vragen.. je beide ouders op zo'n jonge leeftijd, maar wel zo oud dat je heeeel erg goed weet wat er is gebeurdquote:Op zondag 23 november 2008 14:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat zat ik ook net te lezen
vraag me af of hij 'geluk mag hebben' dat hij het overleefd heeft![]()
Ik moet heel eerlijk bekennen dat het eerste wat ik dacht was: "Oh god, arme jongen, dan nog liever ook dood..."quote:Op zondag 23 november 2008 14:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat zat ik ook net te lezen
vraag me af of hij 'geluk mag hebben' dat hij het overleefd heeft![]()
Ja, want ik zei het gister nogquote:Op zondag 23 november 2008 14:30 schreef Tinkepink het volgende:
Hoi! Ik heb tegenwoordig een leven enzo, hebben jullie het gemerkt?
Ja misschien wel, al vind ik beide mooiquote:Op zondag 23 november 2008 14:42 schreef Laureline het volgende:
Ik denk niet dat het altijd de kift is hoor, als mensen je 'te mager' vinden worden. Bij mij zijn het vaak mensen 1 generatie boven die van ons die zoiets zeggen, en die zijn gewoon opgegroeid met hele andere schoonheidsidealen voor een vrouwenlichaam (Marilyn Monroe of Sophia Loren bijvoorbeeld), en vinden iets molliger dan nu gebruikelijk is in de bladen echt mooier.
Ik hoop zelf ook dat het magerte-ideaal in de mode niet echt doorzet, vind de modellen van nu wel de limiet eigenlijk. Maar ik ben natuurlijk ook alweer bijna van een volgende generatie![]()
Dat was ook het eerste wat ik mij afvroegquote:Op zondag 23 november 2008 15:06 schreef Greys het volgende:
Ik zei hier net ook hetzelfde tegen Heer G. Geen ouders meer, geen zusje meer... ik weet ook niet wat dan beter is, om het zelf wel te overleven of dan ook maar nietEn dan nog los staand van de mate waarin hij zelf gewond is (kritieke toestand) en wat hij er misschien aan overhoudt....
quote:Op zondag 23 november 2008 16:27 schreef AKnynke het volgende:
oeh, ik ga vanavond boerenkool stamppot maken. Ik heb boerenkool gevonden in de supermarkt!![]()
![]()
![]()
En er is hier een sneeuwstorm op komst. Ben benieuwd. Ondertussen is het een cm. of 25 sneeuw! Zal straks even foto's posten!
Mèn, nou krijg ik weer trek in Indischquote:
Ahhhh, liefdesverdriet.quote:Op zondag 23 november 2008 16:49 schreef Viking84 het volgende:
Dat is dus alles wat ik heb gegeten en ik heb gewoon géén honger.
Oh meissie toch, wel goed voor jezelf zorgen he! Ga gewoon extreem gezonde dingen kopen en eten. Dan eet je wel niet omdat je honger hebt, maar wel om goed voor jezelf te zorgen!quote:Op zondag 23 november 2008 16:49 schreef Viking84 het volgende:
O ja, mijn eetlijstje van vandaag en gisteren:
Gisteren:
O: twee happen Brinta
L: appel
D: kom tomatensoep, klein stukje diepvriespizza, paar aardappeltjes
T: paar stukjes worst
Vandaag:
O: 1 boterham met chocovlokken
L: niks
D: weet ik nog niet
Dat is dus alles wat ik heb gegeten en ik heb gewoon géén honger.
quote:Op zondag 23 november 2008 15:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh ik bedoel ook geen god oid! Ik ben niet gelovig.
Meer een soort 'reden' dat dingen lopen zoals ze lopen, uhm. Ik kan het nu even niet goed uitleggen, te duf denk ik. Maar dat ook slechte dingen gebeuren om een reden, bijv. dat er een bepaalde levensles te leren is (en dat dat verder gaat dan goed/kwaad, maar gewoon slecht te bevatten is voor mensen). Da's dus heel anders dan geloven in een 'goede god' die ondanks zijn goedheid zulke dingen laat gebeuren.
Ik heb al 2 keer patat gehad deze week, dus dat moet maar even nietquote:Op zondag 23 november 2008 16:53 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ahhhh, liefdesverdriet.
![]()
Ga lekker patat halen of zo, van de geur van vers gebakken patat krijg ik altijd honger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |