dat kan ik nog wel proberen jaquote:Op maandag 24 november 2008 06:55 schreef lady-wrb het volgende:
ynkse, heb je wel eens geprobeerd om je voeten in te smeren met zinkzalf?
quote:
quote:Op maandag 24 november 2008 11:00 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
zo lui...
Ben met de auto naar de sportschool gereden....tis echt een 3 minuten fietsen, maar het sneeuwde......
Nee de onze is normaalgesproken groenquote:Op maandag 24 november 2008 13:42 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Een hondenuitlaatwei is toch bruin
Zie wat ik, zo aan Yppy schrijf.quote:Op maandag 24 november 2008 13:29 schreef RockabeIIa het volgende:
Oxy, waarom gelooft men niet wat jij zegt?
Ik zei, niet externe spanningen, maar extreme.quote:Op maandag 24 november 2008 15:09 schreef YPPY het volgende:
Kun je iets doen aan die externe spanningen Oxy? Weet je wat dat is?
Ja ik denk dat wat, je zegt waar is. Je hoort verhalen in het journaal van mensen die in, instellingen wonen, die misbruikt worden.quote:Ik snap wel dat je toch die test moest doen, na de verhalen die je soms in het nieuws hoort. Jij weet dat het niet zo is, maar je ouders en de dokter zullen meer zekerheid willen hebben.
Jah!quote:Op maandag 24 november 2008 15:09 schreef YPPY het volgende:
Kun je iets doen aan die externe spanningen Oxy? Weet je wat dat is?
Ik snap wel dat je toch die test moest doen, na de verhalen die je soms in het nieuws hoort. Jij weet dat het niet zo is, maar je ouders en de dokter zullen meer zekerheid willen hebben.
Komende vrijdag is J. de hele dag weg, dus Anna en ik zijn thuis, met de auto. Iemand die niks te doen heeft hier?
Lieve sjak, dat wordt een probleemquote:Op maandag 24 november 2008 15:15 schreef sjak het volgende:
Zullen we vrijdag dan maar die rel starten Yppy? Ik ben ook de hele dag alleen thuis met de kinderen.
goed om te wetenquote:Op maandag 24 november 2008 15:25 schreef Troel het volgende:
[..]
Jah!
Ik!
Helemaal niets. Tot begin januari
Ja, wij moeten nodig afspreken voor een mooie fotoquote:
idd...quote:Op maandag 24 november 2008 15:36 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, wij moeten nodig afspreken voor een mooie foto
Kun je die signalen, zoals het wiegen, zelf leren herkennen? Het lijkt me lastig als je daar moeite mee hebt, om te weten dat je gespannen bent. En vooral ook wat je daar aan kunt doen.quote:Op maandag 24 november 2008 15:25 schreef Oxymoron het volgende:
Of ik er iets aan kan doen, dat weet ik niet.
Daarom willen je ouders je daar ook tegen beschermen. Juist als zoiets wel zou gebeuren, is het ontzettend moeilijk om te te vertellen. Dat weten je ouders ook.quote:Ja ik denk dat wat, je zegt waar is. Je hoort verhalen in het journaal van mensen die in, instellingen wonen, die misbruikt worden.Nou dat lijkt me echt de hel op aarde.
quote:God soms haat ik het zo, autistisch te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |