Nalbandian - Hewitt 76(3) 75quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:00 schreef hayrabet het volgende:
goede overwinning. morgen echt een strijd tussen rivalen. hewitt - nalbandian gaat erg mooi worden
Stond een aardig windje vandaag, misschien waren het een paar kanonskogels met de wind mee?quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:55 schreef hayrabet het volgende:
ik heb iets opgemerkt in de wedstrijd tegen hewitt, nalbandian sloeg keiharde aces van 208-212 km/h. normaal slaat hij niet harder dan 200. ook eerste service percentage was erg hoog. dus misschien is hij in vorm.
As usual is Wimmers weer bijzonder positief over Davidquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Stond een aardig windje vandaag, misschien waren het een paar kanonskogels met de wind mee?
Volgens dit artikel op www.tennis.com haalt je vriend de halve finale: http://www.tennis.com/tou(...)nopen.aspx?id=156780quote:
Kleine correctie: 6-3 6-7 (9-11) 6-2quote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:07 schreef erkel het volgende:
Is dit dan eindelijk weer eens een begin van een goed en constant jaar. Let's hope so.
Dat weet ik niet, maar ik geef 'm wel een grote kans om ver te komen. Al heb ik nog niet naar de loting gekeken van hem.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |