Oh.. het kwartje valt nu pasquote:Op woensdag 26 november 2008 13:01 schreef ursel het volgende:
[..]
Misschien dat ik daar per ongeluk werk..![]()
![]()
Geeft niet hoor. Jij ook er ook niets aan doen dat ingenieurs alleen maar als 1-en en 0-en kan denken..quote:
Gelukkig dan maarquote:Op woensdag 26 november 2008 13:01 schreef ursel het volgende:
[..]
Misschien dat ik daar per ongeluk werk..![]()
![]()
Dat geloof ik wel. Denk dat er ook niet zoveel kwartjes zijn in India. Dus voor er een keer eens eentje valtquote:
quote:Op woensdag 26 november 2008 14:00 schreef ursel het volgende:
[..]
Geeft niet hoor. Jij ook er ook niets aan doen dat ingenieurs alleen maar als 1-en en 0-en kan denken..![]()
Mja, de aanwezigheidspremie hier opstrijken was wel een bewustte..quote:Op woensdag 26 november 2008 14:26 schreef cardinalagain het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar![]()
Was al bijna bang dat het een bewuste keus zou zijn
Maar als het werkt...quote:Op woensdag 26 november 2008 14:32 schreef jpjedi het volgende:
pfff had vorige maand iemand ontslagen.. komt hij nu zeuren om "pending reimbursements". Het zou om 50,000 Rupee gaan (8 keer zijn maandsalaris) en hij heeft toevallig geen bonnetjes. (al zeggen bonnetjes niet zoveel in India)
Even schoon schip makenquote:Op woensdag 26 november 2008 14:32 schreef jpjedi het volgende:
pfff had vorige maand iemand ontslagen.. komt hij nu zeuren om "pending reimbursements". Het zou om 50,000 Rupee gaan (8 keer zijn maandsalaris) en hij heeft toevallig geen bonnetjes. (al zeggen bonnetjes niet zoveel in India)
Ja dat zal zeker uit maken.quote:Op woensdag 26 november 2008 10:08 schreef Morpheus2002 het volgende:![]()
[..]
Ja denk 't wel. Maar kan ook zo zijn dat 24: Redemption geupload is en ik die ga kijken maar ik denk 't wel
@JP: de binnenkant zal dan wel niet uitmaken maar de buitenkant (kwaliteit van de stekker en omhulsel) zal denk ik weldegelijk invloed hebben, zeker qua levensduur.
Je hebt toch niet eenzelfde mening als het om speakerskabels gaat he?
quote:Op woensdag 26 november 2008 14:38 schreef ursel het volgende:
Mja, de aanwezigheidspremie hier opstrijken was wel een bewustte..
Het werken niet..
We moeten het maar weer over fietsen hebben..quote:Op woensdag 26 november 2008 16:56 schreef IJsmuts het volgende:
kabelsverf
zeilen
beurs
![]()
middag trouwens
quote:Op woensdag 26 november 2008 16:56 schreef IJsmuts het volgende:
kabelsverf
zeilen
beurs
![]()
middag trouwens
| Forum Opties | |