abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63527528
mogguh

Luna was ook altijd mooi zeg
quote:
Op woensdag 26 november 2008 03:15 schreef jpjedi het volgende:
Je krijgt inderdaad problemen na 10 meter vanwege bitsverlies -> storing. Dit is dan storing door een error melding en niet slechter beeld. Nogmaals het werkt of het werkt niet.
Dan zijn we er toch Bouwkwaliteit zal wel stukken beter zijn dus gaat het minder snel kapot en met 10m zijn er een hoop stukjes die kapot kunnen gaan.

[ Bericht 29% gewijzigd door FJD op 26-11-2008 08:02:59 ]
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_63527610
quote:
Op woensdag 26 november 2008 07:40 schreef jpjedi het volgende:

[..]

morguh

Wat is dat dan?
deuntjes wat muziek wordt genoemd
pi_63527633
quote:
Op woensdag 26 november 2008 07:56 schreef staticdata het volgende:
deuntjes wat muziek wordt genoemd
Back 2 School Mooi was dat man, ik zou bijna weer gaan
  woensdag 26 november 2008 @ 08:01:55 #254
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_63527649
Luns..

Mogguh..
pi_63527655
quote:
Op woensdag 26 november 2008 08:01 schreef ursel het volgende:
Luns..

Mogguh..
Kut autocorrectie Soms is het echt handig maar heel vaak is het ook te tragisch voor woorden

Goedemorgen Arie

Frank doe je vanavond ook mee met Fifa?
pi_63527749
quote:
Op woensdag 26 november 2008 07:44 schreef FJD het volgende:
mogguh

Luna was ook altijd mooi zeg
[..]

Dan zijn we er toch Bouwkwaliteit zal wel stukken beter zijn dus gaat het minder snel kapot en met 10m zijn er een hoop stukjes die kapot kunnen gaan.
Je kunt ook gewoon zeggen dat je het echt niet snapt.

Punt van mij is dat ik niet tegen technisch feitelijke onwaarheden kan. Misschien ben ik daar gewoon teveel ingenieur voor in hart en nieren. Het bloed begint bij mij te koken als er dan winkels zijn die dit nog aan de klanten bewijzen door de zogenaamde ervaringstest in de demoruimte. Kijk dat de gebruikers en audiofreaks hier met beide benen intrappen en zich laten bedotten voor wat geld is tot daar aan toe, eigen verantwoording. Maar dat winkels dit ongestraft blijven beweren om maar dure kabels te verkopen is gewoon kwakzalverij.

Dat je 2 tientjes meer uitgeeft aan een degelijke kabel die je niet uit elkaar trekt na 16 keer versteken is te begrijpen..alle waar voor zijn geld. Maar er is een limiet en die is met 100 of zelfs 300 euro enorm overschreden. Man je wil niet weten wat voor winst een bedrijf maakt op 1 kabel... anderzijds moeten die bedrijven als monster wel want ze verkopen er natuurlijk maar een minimaal aantal van en zien hun analoge marktaandeel snel slinken met al die nieuwe technieken. Dus gaan ze maar hun dealers een praatje voorhouden dat je beter geluid kan krijgen door een dure digitale kabel.. dat gaat me gewoon te ver en kan ik echt woest om worden.
pi_63527928
Kleine kabel-fundamentalist van me
pi_63527931
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 19:02 schreef Viro het volgende:

[..]

* viro gaat leuke meid van tram bellen
* Mrakz0r denk dat 'leuke-tram-meid' door FJD is ingehuurd. Het is een complot.
pi_63527956
quote:
Op woensdag 26 november 2008 08:34 schreef Mrakz0r het volgende:
* Mrakz0r denk dat 'leuke-tram-meid' door FJD is ingehuurd. Het is een complot.
pi_63528087
quote:
Op woensdag 26 november 2008 03:46 schreef jpjedi het volgende:
Grandioos zeg! Een Vlaming met dyslexie..

http://www.kapaza.be/results/userid/BBBXLPXNTQ/
[..]

Loooolololololololol
quote:
ik hep een splinter niewe matras er in 3keer op geslaapen doe een goeije bot en die is van jou en je kan me ook berijken op het numer 0497.73.99.75
pi_63528185
quote:
Op woensdag 26 november 2008 08:18 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Punt van mij is dat ik niet tegen technisch feitelijke onwaarheden kan. Misschien ben ik daar gewoon teveel ingenieur voor in hart en nieren. Het bloed begint bij mij te koken als er dan winkels zijn die dit nog aan de klanten bewijzen door de zogenaamde ervaringstest in de demoruimte. Kijk dat de gebruikers en audiofreaks hier met beide benen intrappen en zich laten bedotten voor wat geld is tot daar aan toe, eigen verantwoording. Maar dat winkels dit ongestraft blijven beweren om maar dure kabels te verkopen is gewoon kwakzalverij.

Dat je 2 tientjes meer uitgeeft aan een degelijke kabel die je niet uit elkaar trekt na 16 keer versteken is te begrijpen..alle waar voor zijn geld. Maar er is een limiet en die is met 100 of zelfs 300 euro enorm overschreden. Man je wil niet weten wat voor winst een bedrijf maakt op 1 kabel... anderzijds moeten die bedrijven als monster wel want ze verkopen er natuurlijk maar een minimaal aantal van en zien hun analoge marktaandeel snel slinken met al die nieuwe technieken. Dus gaan ze maar hun dealers een praatje voorhouden dat je beter geluid kan krijgen door een dure digitale kabel.. dat gaat me gewoon te ver en kan ik echt woest om worden.
zo heb ik 3 weken terug een omgekeerde discussie gehad over verf met een vertegenwoordiger.
daar is het juist wel dat als je wat meer uitgeeft je een beter product krijgt
die beweerde dat buitenlak van Flexa evengoed was als een Rubbol Eps van Sikkens want het kwam tenslotte uit dezelfde fabriek
Narf!
  woensdag 26 november 2008 @ 08:59:32 #262
63192 ursel
pi_63528307
quote:
Op woensdag 26 november 2008 08:03 schreef FJD het volgende:

[..]

Kut autocorrectie Soms is het echt handig maar heel vaak is het ook te tragisch voor woorden

Goedemorgen Arie

Daar heeft mijn nichtje nog een tijdje mee liggen hokken..
Op het moment dat die eindelijk echt doorbrak is die er alleen vandoor gegaan..
pi_63529110
quote:
Op woensdag 26 november 2008 08:51 schreef Sickert het volgende:

[..]

zo heb ik 3 weken terug een omgekeerde discussie gehad over verf met een vertegenwoordiger.
die beweerde dat buitenlak van Flexa evengoed was als een Rubbol Eps van Sikkens want het kwam tenslotte uit dezelfde fabriek
yeah right.

Er is maar een echte verf en dat is EPS.. Die houdt het simpelweg langer uit en niet zo`n beetje ook. Bij ouder hout afwerken met SB en je hoeft er 15 jaar niet naar om te kijken.
pi_63529312
quote:
Op woensdag 26 november 2008 08:51 schreef Sickert het volgende:

[..]

De ene verf heeft Baus aan meegewerkt de andere niet

Het beste hout is brandhout voor op het paasvuur
x
  woensdag 26 november 2008 @ 09:40:47 #265
63192 ursel
pi_63529350
quote:
Op woensdag 26 november 2008 09:38 schreef cardinalagain het volgende:

[..]

De ene verf heeft Baus aan meegewerkt de andere niet

Het beste hout is brandhout voor op het paasvuur
Je bedoeld vurenhout..
pi_63529378
quote:
Op woensdag 26 november 2008 08:18 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Helemaal mee eens!

Zo zat ik diep in discussie met iemand over zijn download snelheid... Hij bleef bij hoog en laag volhouden dat hij wel eens met 750kb/sec download... Over een 4 MBit lijn... Jaa right... Ik nog zeggen dat is technisch onmogelijk, je zal wel bits bedoelen... Maar nee hoor... Dus ik weer, nou dan is het tijdens netwerkonderhoud geweest van Casema, dan schijnen ze de limieten wel eens te verwijderen...

Maar goed... Sommige mensen... Schijten in hun eigen water!
pi_63529764
quote:
Op woensdag 26 november 2008 09:40 schreef ursel het volgende:

[..]

Je bedoeld vurenhout..
x
  woensdag 26 november 2008 @ 10:08:48 #268
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_63529900
quote:
Op woensdag 26 november 2008 08:03 schreef FJD het volgende:

[..]

Goedemorgen Arie

Ja denk 't wel. Maar kan ook zo zijn dat 24: Redemption geupload is en ik die ga kijken maar ik denk 't wel

@JP: de binnenkant zal dan wel niet uitmaken maar de buitenkant (kwaliteit van de stekker en omhulsel) zal denk ik weldegelijk invloed hebben, zeker qua levensduur.

Je hebt toch niet eenzelfde mening als het om speakerskabels gaat he?
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_63530140
Ik moet 24: redemption nog dl-en. Vanavond doen.

Jack Bauer Power Hour!!!
pi_63531982
Volgende week vrijdag mag ik naar Veldhoven voor de drukmeting
  woensdag 26 november 2008 @ 12:19:35 #271
63192 ursel
pi_63533124
Woei.. Nu moet ik opeens voor Ferrari gaan juigen..
Maar ff kijken of ik dit keer wel een keertje naar een race kan..

pi_63533402
quote:
Op woensdag 26 november 2008 12:19 schreef ursel het volgende:
Woei.. Nu moet ik opeens voor Ferrari gaan juigen..
Maar ff kijken of ik dit keer wel een keertje naar een race kan..

[ afbeelding ]
Wat heb jij toch met Santandar?
pi_63533657
quote:
Op woensdag 26 november 2008 10:08 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Ja denk 't wel. Maar kan ook zo zijn dat 24: Redemption geupload is en ik die ga kijken maar ik denk 't wel

@JP: de binnenkant zal dan wel niet uitmaken maar de buitenkant (kwaliteit van de stekker en omhulsel) zal denk ik weldegelijk invloed hebben, zeker qua levensduur.

Je hebt toch niet eenzelfde mening als het om speakerskabels gaat he?
wat ga je kijken?
dat afgetrokken paaskonijn van een sutherland met zn 24 uur waar jij het al maanden overhebt?
dat is toch verdomme niet geloofwaardig meer
Narf!
  woensdag 26 november 2008 @ 13:01:13 #274
63192 ursel
pi_63534013
quote:
Op woensdag 26 november 2008 12:33 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Wat heb jij toch met Santandar?
Misschien dat ik daar per ongeluk werk..
  woensdag 26 november 2008 @ 13:40:55 #275
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_63535102
quote:
Op woensdag 26 november 2008 12:44 schreef Sickert het volgende:

[..]

wat ga je kijken?
dat afgetrokken paaskonijn van een sutherland met zn 24 uur waar jij het al maanden overhebt?
dat is toch verdomme niet geloofwaardig meer
Ik zal maar niet over dat WWE gedoe beginnen

Zoals Jack Bauer zou zeggen:

"Make a sound and I will blow your brains out all over the windshield"

Jack!
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')