Ze hadden het beter inderdaad eerst even kunnen aanbraden voor een mooi kleurtje.quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:01 schreef LoggedIn het volgende:
Het lichaampje ziet er toch niet echt vers meer uit.. Als het nou meer het idee van een lekkere hamburger had gehad, ok.. Maar in deze staat wil je het toch niet eten
Welke argumenten dan?quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:09 schreef Becherovka het volgende:
[..]
Daar staan wel goeie argumenten om te stellen dat het een hoax is inderdaad....
zo zo. Doe niet zo zielig. Topwerk.quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
zo zo. En ik krijg een note voor een paar vrouwenborsten om 23:00. Wauw BrandX. Topwerk.
Jij zou eens jonge meisjes met paarden moeten posten.quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
zo zo. En ik krijg een note voor een paar vrouwenborsten om 23:00. Wauw BrandX. Topwerk.
Je hebt gelijk, ik stap er overheen. Topwerk.quote:
Dat duurde nog lang zegquote:Op zaterdag 22 november 2008 20:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij zou eens jonge meisjes met paarden moeten posten..
Wie is er hier triest bezig? Mr. Hands.quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat duurde nog lang zegtriestaard
Ik word hier ook niet bepaald warm of koud van. Als mensen graag foetussen van miskramen eten, moeten ze dat vooral doen. Mij lijkt het vooral erg vies en ongezond om soortgenoten te eten.quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:07 schreef MASD het volgende:
Godver, ik klik op dat spoilerdingetje, zie een bak met foetussen, en het doet mij niks. Oh internet, wat heeft U met mij gedaan.
Ongezond zal wel meevallen als je de hersenen buiten beschouwing laat. Maar ik kan er inderdaad niet echt de lol van inzien.quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:56 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik word hier ook niet bepaald warm of koud van. Als mensen graag foetussen van miskramen eten, moeten ze dat vooral doen. Mij lijkt het vooral erg vies en ongezond om soortgenoten te eten.
Inderdaad, allemaal naar Marokko sturen!!!11quote:Op zondag 23 november 2008 03:04 schreef julian6 het volgende:
De mensen die dit doen mogen zwaar gestraft worden van mij![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |