Volgens mij is ze al bevallen en is No Doubt nu weer bij elkaar omdat zij dus even te druk was met een solo-carrière en kinderen krijgen/opvoeden.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:04 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Wat ik heb gehoord is dat gwen stefani zwanger is.
Jezus alweer, ze heeft net geworpenquote:Op zaterdag 6 december 2008 21:04 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Dat is oud nieuws op 3 fm was te horen dat no doubt reunie word uitgesteld omdat ze zwanger was van haar derde kind.quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:42 schreef J0hos het volgende:
[..]
Volgens mij is ze al bevallen en is No Doubt nu weer bij elkaar omdat zij dus even te druk was met een solo-carrière en kinderen krijgen/opvoeden.
quote:Het was vandaag spannend op het Graz-forum. Er hingen nieuwe Pinkpop-namen in de lucht. En ja hoor, daar zijn ze dan: Placebo en Depeche Mode spelen op de 40e verjaardag van Pinkpop! Depeche Mode is headliner op zondag. Placebo zal ook op zondag spelen.
das toch geen probleem? behalve als je ook je geld bent vergeten ..quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat ik naar LL ging en al m'n spullen was vergeten behalve m;n kaartje.
er staat toch alle spullen, dus ook het geldquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:28 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
das toch geen probleem? behalve als je ook je geld bent vergeten ..
quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan me nog vaag herinneren dat ik weer naar huis wilde om in ieder geval een tent en wat ondergoed te halen, maar dat er nog geen bussen terug reden. M-M was ook heel kwaad dat ik geen tent bij me had
.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan me nog vaag herinneren dat ik weer naar huis wilde om in ieder geval een tent en wat ondergoed te halen, maar dat er nog geen bussen terug reden. M-M was ook heel kwaad dat ik geen tent bij me had
.
Dat heb ik al 2 jaar op rij in de dagen voor Lowlands gedroomd. Hele vreemde dromen, ik kom de vreemdste mensen tegen en 1 keer was Lowlands gewoon in Nijmegen, woonden daar opeens allemaal vrienden van me en kon ik daar mijn spullen ophalen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat ik naar LL ging en al m'n spullen was vergeten behalve m;n kaartje.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik kreeg in m'n droom ook een hele domme stempel op m'n hand ipv een bandje, dus ik durfde niet terug naar huis te gaan uit angst dat het ging regenen en de stempel eraf ging.
Ja, ik werd uitgejouwd omdat ik zo'n mietje was dat een tent en schone kleding bij me wilde hebben op een festivalquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]het wordt alleen maar mooier
nog meer details?
Dan kan manlief mooi een Bush reunië komen doenquote:Op zaterdag 6 december 2008 21:04 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:00 schreef Longmen het volgende:
[..]
Dan kan manlief mooi een Bush reunië komen doen
Moet ik govdergover weer naar dat kut Limburgquote:
Idem. En heb er weer zin in.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:38 schreef Mathijz het volgende:
Lowlands 2009 wordt een jubileum, 5de jaar
Lowlands 2009 wordt mijn 10e, ook een feestje waardquote:Op woensdag 10 december 2008 21:38 schreef Mathijz het volgende:
Lowlands 2009 wordt een jubileum, 5de jaar
Nou zeg, hoe oud ben je dan wel niet!!11quote:Op donderdag 11 december 2008 15:41 schreef peterfan het volgende:
Het wordt mijn twaalfde...![]()
(oud voelt...)
34quote:Op donderdag 11 december 2008 16:10 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nou zeg, hoe oud ben je dan wel niet!!11
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |