Ik ga er nu in!quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:10 schreef DaMart het volgende:
Wat is het buiten toch lekker op de fiets nu!
Je bedoeld dat AlfaRomeo embleem met een springende Sinterklaas ervoor? Die staat er al uren, zie jij hem niet?quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:09 schreef Ladylike het volgende:
het lukt maar niet om die ava in te stellen
meen je niet...quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je bedoeld dat AlfaRomeo embleem met een springende Sinterklaas ervoor? Die staat er al uren, zie jij hem niet?
Druk eens op ctrl + F5?quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:22 schreef Ladylike het volgende:
Ik zie gewoon mn oude ava bij mn posts
Dan moet je ff in je Fok!-profiel kijken of je wel webicons hebt ingesteld om naar te kijken.quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:22 schreef Ladylike het volgende:
Ik zie gewoon mn oude ava bij mn posts
Ik zie een paardje springen.quote:
pier je bent geweldigquote:Op zaterdag 22 november 2008 12:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan moet je ff in je Fok!-profiel kijken of je wel webicons hebt ingesteld om naar te kijken.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
pier je bent geweldig
Er stond iets verkeerd idd
quote:
Hij is al gesmoltenquote:
Heeft mijn trein vanmiddag vertraging?quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:01 schreef DaMart het volgende:
Iemand nog levensvragen die met ja of nee te beantwoorden zijn? Dan kijk ik even voor je in het boek met alle antwoorden.
Whehehehequote:Op zaterdag 22 november 2008 12:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
![]()
hmm een mandarijn smaakt vreemd nadat je je tanden hebt gepoetst
Zorg dat je de dingen wat helderder ziet.quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:01 schreef Fha het volgende:
[..]
Heeft mijn trein vanmiddag vertraging?
Awwwwquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |