Vind ik toch wat te weinig, voor 20 ex is ie voor jou.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
Prince of persia 15 euro ex verzenden
quote:Op woensdag 3 december 2008 09:30 schreef twentemeisje het volgende:
Gratis kickje: Prince of Persia: Rival Swords is echt tof!
dan gaat het over.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:37 schreef robbolo het volgende:
[..]
Vind ik toch wat te weinig, voor 20 ex is ie voor jou.
[..]
Mischien wil je m dubbel...?
quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:11 schreef robbolo het volgende:
Nieuwe prijs, nieuwe kansen!! 30 euro voor beide of 17 per stuk! Inclusief verzenden, want zo ben ik.
Sorry dat de reactie zo op zich liet wachten. Mario Charged is verkocht, maar Prince of persia is er nog. Welk spel had je eigenlijk op het oog?quote:
Helaas, dat gaat niet meer door. Maar prince of persia is volgens Pegi standaard voor 16+. Zelf vind ik dat te hoog, want zo bloederig is het helemaal niet.quote:Op woensdag 10 december 2008 12:04 schreef lady-wrb het volgende:
eigenlijk ging het om beide
prince of persia is voor welke leeftijd?
Hier een video review van het spel. Ik zou er zelf niet zo een probleem mee hebben, maar als je het niks vind, laat t dan ff weten.quote:
Helaas pindakaas. PoP: Rival swords is dus nog te koopquote:Op woensdag 10 december 2008 13:02 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb het gezien en nee, dit is misschien iets voor als hij een jaar of 12 is.
sorry, ik zie ervan af.
Dan is ie bij mij nog steeds goedkoper. Vind 12.50 toch echt te laag.quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:43 schreef mrSPLIFFY het volgende:
12,50 inc....
(bij komplett.nl is tie nieuw 20 euro...)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |