NEEquote:
It will be loooooonely this Christmasquote:Op zaterdag 22 november 2008 00:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
laten we gelijk mud er dan ook maar ingooien
Wat jij zegtquote:Op zaterdag 22 november 2008 00:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
* eens is betreft Kerst..
Neuh niet de Counting Crows...[ afbeelding ]
Vorige week was hij er maar heel even, maar ik heb geen idee waar hij nu is. Gelukkig volgende week weer aanwezig. Wel zo leuk.quote:Op zaterdag 22 november 2008 00:56 schreef Sanneke3FM het volgende:
Oh waar is kevin nu dan?vond t al stil.
Jaa Theee Killuuuuhhhrsss
Jij ook een goed weekendquote:Op zaterdag 22 november 2008 01:00 schreef Sanneke3FM het volgende:
Jaaaa beter wel
ik peer m weer
fijn weekend
dit nummer van duffy stoort mij nog niet echtquote:Op zaterdag 22 november 2008 01:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jij ook een goed weekend. Have fun @ Hit Me TV
.
Nou, eens even kijken hoelang 3FM nog blijft aanstaan..
Begint Giel direct met een single van Duffy. Tsja, dan vrees ik dat ik snel afhaak.
Die vind ik juist echt te gek. Geinig hequote:Op zaterdag 22 november 2008 01:05 schreef ScottTracy het volgende:
Vind dit wel een aardig plaatje van DuffyBeter dan dat nummer dat nu steeds op 3fm wordt gedraaid.
Moet lukken want we zijn al een heel eind op weg. Toch ook een aardig kamp liefhebbers van de nieuwe single van Duffy, maar ook niet liefhebbers. Geinig.quote:Op zaterdag 22 november 2008 01:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dit nummer van duffy stoort mij nog niet echt
we posten het topic even vol
ik vind de single die jij leuk vind te pieperig qua stem, die ik net hoord vond ik goed te doen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 01:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Moet lukken want we zijn al een heel eind op weg. Toch ook een aardig kamp liefhebbers van de nieuwe single van Duffy, maar ook niet liefhebbers. Geinig.
In die plaat trilt ze echt onwijs met haar stem en dan vooral op het eind. Maar dat vind ik ook wat minder hoor, maar voor de rest zit er veel sfeer in de plaat en dat mis ik in de meeste platen van Duffy.quote:Op zaterdag 22 november 2008 01:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ik vind de single die jij leuk vind te pieperig qua stem, die ik net hoord vond ik goed te doen.
hier sneeuwt het als een gek nu.quote:Op zaterdag 22 november 2008 01:13 schreef -Hans- het volgende:
Armin van Buuren is dit? DJ Tatana ?! Klinkt niet kud.. Nu hagel in Grunn.
En elke week gewoon niet op de playlist zetten maar toch gewoon weer draaien. Erg tof!quote:Op zaterdag 22 november 2008 01:13 schreef Sirolf het volgende:
Het begint zo langzamerhand steeds vreemder te worden als Rudy Mr. Brightside NIET draait dan dat 'ie 'm wel draait. Is een mooie traditie aan het worden.
Zal zometeen eens even kijken maar volgens mij spookt het nu aardig.quote:Op zaterdag 22 november 2008 01:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
hier sneeuwt het als een gek nu.
Klopt dat nou echt wat Giel zei? Is die plaat nu pas hier uitgekomen, ik heb 'm ondertussen al zo vaak gehoord dat ik 'm al zat ben.quote:
Zeker! fijne plaat om weer wat mee wakker te worden.quote:
Vrees van wel.. we lopen hier in Nederland toch vaak achter dus het zou mij niets verbazen. Kende de plaat nog niet.quote:Op zaterdag 22 november 2008 01:17 schreef 1shot1kill het volgende:
Klopt dat nou echt wat Giel zei? Is die plaat nu pas hier uitgekomen, ik heb 'm ondertussen al zo vaak gehoord dat ik 'm al zat ben.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 01:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Meestal bij dit muziekje
Nu live @ ned 3.quote:Op zaterdag 22 november 2008 01:21 schreef ScottTracy het volgende:
Gaan we al de tv op?
Tijd voor tvkaartje in laptop of pcquote:Op zaterdag 22 november 2008 01:22 schreef ScottTracy het volgende:
[..]Daarom vroeg ik het ook. De TV hier is echter nog bezet dus kan ik 't niet checken
toen ik dit net hoorde dacht ik even terug aan idols optreden van die jongen die gnr nadeedquote:Op zaterdag 22 november 2008 01:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
De nieuwe van GnR zal wel weer kapotgedraaid worden. Niet omdat ie goed is (integendeel) maarja 't is GnR hè
.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 01:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
De nieuwe van GnR zal wel weer kapotgedraaid worden. Niet omdat ie goed is (integendeel :'t) maarja 't is GnR hè.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 01:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
toen ik dit net hoorde dacht ik even terug aan idols optreden van die jongen die gnr nadeed
quote:Op zaterdag 22 november 2008 01:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
We hebben je niet gezien of gehoord
Ik ook hoor ben al rond 5:40 wakker dus begin iets wat moe te worden. Giel gaat nu toch vooral kletsen dus dan is het niet zo'n ramp dat je alleen mono geluid hebt.quote:Op zaterdag 22 november 2008 01:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
Langzaam aan kruipen we richting bedje toe. Wordt alleen mono luisteren naar nachtegiel , heb kabelbreukje opgelopen
ik de download van het album mogen horen , het was echt vreselijk, ik heb het album gelijk weer verwijderdquote:Op zaterdag 22 november 2008 01:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Hopen dat de track 8 minuten duurt want dan zal het wel meevallen. Nieuwe Metallica (The Day That Never Comes) is ook amper op 3FM gedraaid. Te lang en niet commercieel genoeg. Denk dat het wel meevalt.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 01:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ik de download van het album mogen horen , het was echt vreselijk, ik heb het album gelijk weer verwijderd
Precies mijn gedachtequote:Op zaterdag 22 november 2008 01:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
Pater Moeskroen dat deze nog bestaat
de eerste paar album waren best oke, met welcome to my jungle etc, mijn favourite flipperkast muziekjequote:Op zaterdag 22 november 2008 01:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Okay, geen aanrader dus. Gelukkig ben ik verder geen Guns 'n Roses liefhebber dus dat scheelt.
Lekkere afreageer plaat is dat.quote:Op zaterdag 22 november 2008 01:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
de eerste paar album waren best oke, met welcome to my jungle etc, mijn favourite flipperkast muziekje
Doe wel topic topic openen en ga daarna maffenquote:Op zaterdag 22 november 2008 01:41 schreef -Hans- het volgende:
Nog liefhebbers hier voor het openen van het nieuwe topic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |