Nu live @ ned 3.quote:Op zaterdag 22 november 2008 01:21 schreef ScottTracy het volgende:
Gaan we al de tv op?
Tijd voor tvkaartje in laptop of pcquote:Op zaterdag 22 november 2008 01:22 schreef ScottTracy het volgende:
[..]Daarom vroeg ik het ook. De TV hier is echter nog bezet dus kan ik 't niet checken
toen ik dit net hoorde dacht ik even terug aan idols optreden van die jongen die gnr nadeedquote:Op zaterdag 22 november 2008 01:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
De nieuwe van GnR zal wel weer kapotgedraaid worden. Niet omdat ie goed is (integendeel) maarja 't is GnR hè
.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 01:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
De nieuwe van GnR zal wel weer kapotgedraaid worden. Niet omdat ie goed is (integendeel :'t) maarja 't is GnR hè.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 01:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
toen ik dit net hoorde dacht ik even terug aan idols optreden van die jongen die gnr nadeed
quote:Op zaterdag 22 november 2008 01:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
We hebben je niet gezien of gehoord
Ik ook hoor ben al rond 5:40 wakker dus begin iets wat moe te worden. Giel gaat nu toch vooral kletsen dus dan is het niet zo'n ramp dat je alleen mono geluid hebt.quote:Op zaterdag 22 november 2008 01:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
Langzaam aan kruipen we richting bedje toe. Wordt alleen mono luisteren naar nachtegiel , heb kabelbreukje opgelopen
ik de download van het album mogen horen , het was echt vreselijk, ik heb het album gelijk weer verwijderdquote:Op zaterdag 22 november 2008 01:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Hopen dat de track 8 minuten duurt want dan zal het wel meevallen. Nieuwe Metallica (The Day That Never Comes) is ook amper op 3FM gedraaid. Te lang en niet commercieel genoeg. Denk dat het wel meevalt.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 01:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ik de download van het album mogen horen , het was echt vreselijk, ik heb het album gelijk weer verwijderd
Precies mijn gedachtequote:Op zaterdag 22 november 2008 01:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
Pater Moeskroen dat deze nog bestaat
de eerste paar album waren best oke, met welcome to my jungle etc, mijn favourite flipperkast muziekjequote:Op zaterdag 22 november 2008 01:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Okay, geen aanrader dus. Gelukkig ben ik verder geen Guns 'n Roses liefhebber dus dat scheelt.
Lekkere afreageer plaat is dat.quote:Op zaterdag 22 november 2008 01:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
de eerste paar album waren best oke, met welcome to my jungle etc, mijn favourite flipperkast muziekje
Doe wel topic topic openen en ga daarna maffenquote:Op zaterdag 22 november 2008 01:41 schreef -Hans- het volgende:
Nog liefhebbers hier voor het openen van het nieuwe topic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |