Sorry ! mag jij de volgende doen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:48 schreef Brennel het volgende:
Ahh, ik was net te laat met het vragen of ik het nieuwe topic mocht openen. Had ook wel een leuke TT.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zometeen het liedje over je geboortejaar.
Dat nummer is gratis te downloaden op last.fm.quote:
Helaas niet gedraaid maar Anderson is natuurlijk ook niet kud.quote:
Voor de rest echt TOPquote:23-00
LCD Soundsystem - North American Scum
GEM - She Said Oh Oh Oh I Said Yeah Yeah Yeah
Alphabeat - 10.000 Nights
Solo - live in de studio
King - Love And Pride
Sneaky Soundsystem - UFO
Kings Of Leon - Sex On Fire
Elliott Smith - Waltz #2
Roisin Murphy - You Know Me Better
Hamilton Bohannon - Let's Start The Dance
Polarkreis 18 - Allein Allein
Die was alleen tof in "I'm fucking Ben Affleck".quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Reclame voor Josh Groban op tv
*ril*
Elliott Smithquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Helaas niet gedraaid maar Anderson is natuurlijk ook niet kud.
[..]
Voor de rest echt TOP
De plaat van Sneaky Sound System is trouwens ook wel tof.
Goed jaar hequote:
Vind je? De dood van Marvin Gaye, Theo Koomen, Jack Middelburg, Tommy Cooper, Andy Kaufman...quote:
En dan ook nog van Volendamquote:Op vrijdag 21 november 2008 23:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk voor het eerst op 3FM.![]()
Arme Timo... Roda heeft verloren.
Eens. Nog steeds een Chris De Burgh-gevoel.quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:50 schreef Sersjee het volgende:
Human doet me nog steeds he-le-maal niets. Wat dat betreft ben ik het helemaal eens met Corton, die vind dit geen Killers-plaat.
Da's waar ook! Forza Volendamquote:Op vrijdag 21 november 2008 23:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk voor het eerst op 3FM.![]()
Arme Timo... Roda heeft verloren.
Als Volendam het verdedigend een beetje op orde heeft, is het een lastige ploeg, want ze kunnen best counteren.quote:
Tsja, dat is niet best hoor. Roda moet veel beter kunnen, dacht ik. Het is trouwens nog maar de 2e competitiezege van Volendam. Dat zegt wel wat.quote:
Helemaal verkleumd en dan iets van 6 uur terug in de bus? dat is echt kud.quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:05 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Da's waar ook! Forza Volendam![]()
En dan dat hele teringeind terug
Hallo, zo ver is het ook weer niet hoor...quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Helemaal verkleumd en dan iets van 6 uur terug in de bus? dat is echt kud.![]()
Ik ga keihard meezingen. 10.000 nights is echt een heerlijke single. Tijd niet gehoord.quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
Volgende nummer ga ik even muten
quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik ga keihard meezingen. 10.000 nights is echt een heerlijke single. Tijd niet gehoord.
Ooh dat meende ik gelezen te hebben. Misschien hebben ze een oude DAF gecharterd diequote:Op vrijdag 21 november 2008 23:09 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hallo, zo ver is het ook weer niet hoor...
Dat had ik al vrij snel. Leuk bandje enzo. Maar deze was ik snel beu...quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:11 schreef Brennel het volgende:
Ik ben dat liedje van GEM een beetje zat eerlijk gezegd
Ze hoeven niet terug naar Parijs.quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Helemaal verkleumd en dan iets van 6 uur terug in de bus? dat is echt kud.![]()
MaW
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |