Misschien zit ik dan in de autoquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vervelend... want dan zijn er hier in huis en bij de buren al mensen naar bed.
Ik wil óók een vriendje om te knuffelenquote:
Als ik een wegafsluiting wegens een ernstig ongeval ergens tussen de Efteling en Tilburg hoor dan weet ik genoeg.quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:12 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Misschien zit ik dan in de auto
* MutZ schuift een biertje richting morpheus_at_workquote:
quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:04 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wehehe. Ik heb er ook heerlijk niet van genoten
!
Oud verlept wijf, die probeert opwindend te doen in de clipsquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:13 schreef Sersjee het volgende:
Madonna... Die had na This used to be my playground moeten stoppen.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als ik een wegafsluiting wegens een ernstig ongeval ergens tussen de Efteling en Tilburg hoor dan weet ik genoeg.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als ik een wegafsluiting wegens een ernstig ongeval ergens tussen de Efteling en Tilburg hoor dan weet ik genoeg.
Iets met hoogtepunt en stoppen idd.quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:15 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Oud verlept wijf, die probeert opwindend te doen in de clips
En de nummers worden er ook echt niet beter op. Irritant eerder....
Grappig, ik zeg zoiets ook altijd op deze manierquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Iets met hoogtepunt en stoppen idd.
Mwa, ik vind het persoonlijk iets te vaag. Nogal weird maar wel bijzonder. Zo hoor je ze niet vaak.quote:
quote:I want a girl with a short skirt,
And a Looooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooong
Jacket
Nanananananananananananananananananananananananananananana
Jam jam jamquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:34 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Short skirt - long jacket and boots![]()
Nu nog ABBA op de radio.quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:36 schreef Litton-Lane het volgende:
Happy New Year
Althans, ik hoor vuurwerk
Doet me denken aan Dizzie Rascall - Calvin Harris -Dance with me!quote:
Die eerste? had nog niet echt de link gelegd met Dance With me.quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:40 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Doet me denken aan Dizzie Rascall - Calvin Harris -Dance with me!
En nu: Booty Call (?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |