denk ergens volgend jaar februari, met wie er hier zin hebben.quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:05 schreef Brennel het volgende:
[..]
Waar en met wie? Lijkt me wel leuk
Nope, morgen dagje vrij.quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:04 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Gemist, hoef je niet vroeg op morgen?
Bette, bekend van de Guilty Pleasure filmpjesquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lijkt me ook sterk. Zal Bente? wel zijn.![]()
Lekkere uuropener ! Staan helaas wel een paar bijzonder matige tracks op de playlist..
Meeting dus? Count me in!quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
denk ergens volgend jaar februari, met wie er hier zin hebben.
Gezellig! Wanneer?quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
jij gaat een keer mee wokken
Gaan we wokken in WW. Of veel beter: In Grand Cafe Marquis. Net nog heerlijk gegetenquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:05 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Je reageert ook gewoon niet op mijn mezelf-uitnodiging, hahaha, subtiel
't zorgde wel voor wat inspiratie jahquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:04 schreef muisje-eliza het volgende:
ben je opeens druk aan t schrijven Broekie?
Ooit!quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wat jij allemaal niet doet voor anderen, krijg je er nog wel is wat voor terug.
Oja, Bette is de naam.quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:06 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Bette, bekend van de Guilty Pleasure filmpjes
Oh, hier moet ik nog ff op reageren natuurlijkquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:07 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Gaan we wokken in WW. Of veel beter: In Grand Cafe Marquis. Net nog heerlijk gegeten
Ga jij ook al?quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:08 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Boris toch!!
Hihi, nou ik bent dr vandoor!
Nog een fijne avond lieversch!!
quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:06 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik naar Tequilla
![]()
![]()
![]()
doei allemaal
F*cking WWquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:09 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Oh, hier moet ik nog ff op reageren natuurlijk
Leuk!
(ik zit nu dus 2 dagen per week in f*cking WW... wáárom zo ver weg??)
lekker lekker lekkerquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:09 schreef MutZ het volgende:
* MutZ gaat ook ff een biertje opentrekken
Vervelend... want dan zijn er hier in huis en bij de buren al mensen naar bed.quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:05 schreef Litton-Lane het volgende:
MGMT Kids
Maar wel pas het derde uur...
Oh?quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:10 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
F*cking WW
Er zijn wel leuke dingen in WW te vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |