Ik zie die dingen niet eensquote:Op zaterdag 22 november 2008 00:23 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Mensen die geen PI gebruiken
Je gebruikt een fossiele layout?quote:Op zaterdag 22 november 2008 00:45 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik zie die dingen niet eensDus gebruik ik ze ook niet
Nee een fossiele waarnemingquote:Op zaterdag 22 november 2008 00:55 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Je gebruikt een fossiele layout?
wat is de klacht?quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:36 schreef leolinedance het volgende:
Het is irritant als mensen de OP quoten. Dat is ook meteen mijn klacht.
Verwachte reacties: De OP natuurlijk
Idemquote:Op zaterdag 22 november 2008 01:01 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee een fossiele waarneming![]()
Oftewel ik lees er overheen omdat ik ze in het geheel niet belangrijk vind
Wat ben jij een achterlijke boer, maar dat is eigenlijk meer een constatering dan een belediging.quote:Op zaterdag 22 november 2008 00:10 schreef leolinedance het volgende:
Wat ben jij een lul zeg, met je doodsverwensingen
Onzin, want een OP die is weg ge-edit wordt terugezet als je daar een mod omvraagt.quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:44 schreef Pheno het volgende:
Nog irritanter zijn die lutsers die een topic openen en daarna de op weer weg halen. Daarom wordt er zoveel gequote. Preventief!
Nee, je bent een autist waardoor je vaak wél de vele details ziet maar niet het grotere plaatje. Je hebt een onvermogen om je te focusen op datgene wat er toe doet.quote:Op zaterdag 22 november 2008 01:01 schreef Juup© het volgende:
Nee een fossiele waarneming![]()
Oftewel ik lees er overheen omdat ik ze in het geheel niet belangrijk vind
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |