SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel handig als het topic pagina 2 haalt.quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:36 schreef leolinedance het volgende:
Het is irritant als mensen de OP quoten. Dat is ook meteen mijn klacht.
Verwachte reacties: De OP natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok stelletje hokboeren
quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:36 schreef leolinedance het volgende:
iddquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:36 schreef leolinedance het volgende:
Dat dusquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:45 schreef CaptainCookie het volgende:
Dit topic kon ook maar één kant opgaan
quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:44 schreef Pheno het volgende:
Nog irritanter zijn die lutsers die een topic openen en daarna de op weer weg halen. Daarom wordt er zoveel gequote. Preventief!
Nog irritanter zijn die lutsers die een topic openen en daarna de op weer weg halen. Daarom wordt er zoveel gequote. Preventief!
ipv tetten?quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:53 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Nog irritanter: mensen die de verwachte reacties ook daadwerkelijk plaatsen
Het is nu ook niet echt zinvol, met al die te verwachte reactiesquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:54 schreef murp het volgende:
TS kán niet eens meer zn bericht weghalen
Sorry ik kon me niet inhoudenquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:36 schreef leolinedance het volgende:
de OP quoten is niet eens zo raar als er een flink aantal reacties zijn geweest en jij als laatkomer direct wil reageren op de OP. Alleen dat is door een aantal users als 'stupide' bestempeld waardoor het nu als een grapje wordt beschouwd.quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:36 schreef leolinedance het volgende:
-edit-quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:03 schreef Herald het volgende:
[..]
de OP quoten is niet eens zo raar als er een flink aantal reacties zijn geweest en jij als laatkomer direct wil reageren op de OP. Alleen dat is door een aantal users als 'stupide' bestempeld waardoor het nu als een grapje wordt beschouwd.
Bij deze.quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:36 schreef leolinedance het volgende:
Ik wil graag dat iedereen mijn OP quote.
Nieuwe titel: quote *hier* de OPquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:36 schreef leolinedance het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |