quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:56 schreef Sersjee het volgende:
Het gitaarstuk op het einde van deze plaat is bril-jant!
Geen baan daar, wel in Dublin.quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Uhuh! (maar in huis niet voor handen).
[..]
Damn. Maar wil je echt in/om Dublin zitten
Is Galway geen betere optie? (veel goedkoper)
U kent het concept van de Reality Check? 5 boodschappen van de AH waarvan de tegenpartij moet raden wat ze gekost hebben, binnen een marge van 10%.quote:
Hmja... lastig, zeker in deze tijdquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:58 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Geen baan daar, wel in Dublin.
Wil vanuit Dublin verder. Mits de mensen uit Galway wel reageren!
quote:22-23
Primal Scream - Rocks
Mr Oizo - Two Takes It
Madonna - Miles Away
Seven - Make A Change
Mocky ft Taylor Savvy - Catch A Moment In Time
Fake Blood - Mars
Snow Patrol - Take Back The City
Cake - Short Skirt / Long Jacket
Solo - live in de studio
N.E.R.D. - She Wants To Move
The Killers - Human
Silcence Is Sexy - 1984
zou zeggen fles coco colaquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:58 schreef Broekie het volgende:
[..]
U kent het concept van de Reality Check? 5 boodschappen van de AH waarvan de tegenpartij moet raden wat ze gekost hebben, binnen een marge van 10%.
Dus, ik ben opzoek naar boodschappen welke een 23 jarige jongedame zou kopen bij de AH.
Tot dusver heb ik alleen de chocolate chip cookies...
Eentje is het niet geworden. Eentje welquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
misschien gemist , hoe is het met je sollicitatie afgelopen.
Hoe?quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:59 schreef Jannekje7 het volgende:
Brenda! Zo ken ik je helemaal niet!
cup a soupjes, haribo suikerbanaantjes, groene thee, maandverband, wattenschijfjes, blikje red-bull, hubba-bubba kaugum, komkommer(doordenker), rijstwafels, verrasings-eiquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:58 schreef Broekie het volgende:
[..]
U kent het concept van de Reality Check? 5 boodschappen van de AH waarvan de tegenpartij moet raden wat ze gekost hebben, binnen een marge van 10%.
Dus, ik ben opzoek naar boodschappen welke een 23 jarige jongedame zou kopen bij de AH.
Tot dusver heb ik alleen de chocolate chip cookies...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |