quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:51 schreef Sersjee het volgende:
Grijs haar verbergen![]()
Ik word over een paar jaar waarschijnlijk zo grijs/wit als de neten en ik vind het prima.
mooi grijs is niet lelijk.quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:51 schreef Sersjee het volgende:
Grijs haar verbergen![]()
Ik word over een paar jaar waarschijnlijk zo grijs/wit als de neten en ik vind het prima.
In dit geval m'n vader en oma.quote:
Ikke moe? Ben al vanaf kwart voor 5 wakker en heb een idioot drukke werkdag gehad en moest daarna ook nog naar de DA. Dus jaquote:
Oeh, spank mequote:Op vrijdag 21 november 2008 21:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Elfde gebod. "Thou Shalt Not Spill Any Beer."
quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd.... Behalve Guinness, want dat smaakt beter als je het uit blik schenkt dan uit de fles (vanwege het speciale koolzuurelement erin).
die zijn niet grijs/wit...zullen wel andere neten zijn danquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
eet smakelijk
[ afbeelding ]
Hihi, wat ben je toch schattig!quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:52 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moet ik niet vergeten natuurlijk
de eitjes die ze weer leggen, zijn wit/grijsquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:55 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
die zijn niet grijs/wit...zullen wel andere neten zijn dan
Uhuh! (maar in huis niet voor handenquote:
Damnquote:Heb op een huisje gereageerd in Dublin (baby!) nog geen reactie...
quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:55 schreef Broekie het volgende:
Pfft... Ik ben weer eens inspiratieloos... Morgen van 9:00 tot 16:00 Open Dag Radio, en ik wil m'n collega-DJ aan de Reality Check onderwerpen.
Maar wat koopt een 23 jarige jongedame met een niet al te ruim budget in hemels naam bij een supermarkt wat ook nog eens leuk is om bij een Reality Check te vragen?
misschien gemist , hoe is het met je sollicitatie afgelopen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:55 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]![]()
![]()
Van de tap is nog beter.
Heb op een huisje gereageerd in Dublin (baby!) nog geen reactie...
'Fapper'quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:56 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Gemist, wat is een echte FOK! term?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |