Met één m.quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:44 schreef muisje-eliza het volgende:
ehrmmm...is t comming of coming (komen in t engels)
![]()
comingquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:44 schreef muisje-eliza het volgende:
![]()
comingquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:44 schreef muisje-eliza het volgende:
![]()
Des te leuker.quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:44 schreef Feivel1 het volgende:
Als ik naar Oldenburg ga, 16 december, moet ik maar even EINE DEUTSCHE SCHALLPLATTE op mn telefoon zetten, leuk voor in de bus.
Maar dat kan de klas natuurlijk niet waarderen, die hebben dan zoiets 'Is dit leuk?".
moet je zeggen ja dit is leuk , luister vrijdagavond tussen 19-22 naar 3fmquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:44 schreef Feivel1 het volgende:
Als ik naar Oldenburg ga, 16 december, moet ik maar even EINE DEUTSCHE SCHALLPLATTE op mn telefoon zetten, leuk voor in de bus.
Maar dat kan de klas natuurlijk niet waarderen, die hebben dan zoiets 'Is dit leuk?".
Juistem!quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
moet je zeggen ja dit is leuk , luister vrijdagavond tussen 19-22 naar 3fm
moe?quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:46 schreef Brennel het volgende:
Tja. Ehm. Het is opzích wel handig om, als je bier uit een blikje gaat schenken, er een glas onder te houden. Anders wordt de vloer zo nat. Dus.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:46 schreef Brennel het volgende:
Tja. Ehm. Het is opzích wel handig om, als je bier uit een blikje gaat schenken, er een glas onder te houden. Anders wordt de vloer zo nat. Dus.
Ben je al zo bezopen dat je het glas vergeet?quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:46 schreef Brennel het volgende:
Twaalfde gebod: drink geen bier uit blik...quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Elfde gebod. "Thou Shalt Not Spill Any Beer."
Idd.... Behalve Guinness, want dat smaakt beter als je het uit blik schenkt dan uit de fles (vanwege het speciale koolzuurelement erin)quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Twaalfde gebod: drink geen bier uit blik...
Ow Brennn, wat erg!quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:46 schreef Brennel het volgende:
quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:50 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ow Brennn, wat erg!
Alex buigde (boog?) laatst naar voren met een flesje bier in zn hand... werd de vloer ook zo nat van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |