quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:54 schreef Skaff-a het volgende:
godverdommekankerkut!!!!!! ik weet gewoon niet hoe ik een nieuwe SC moet openen!!!_____
Want hij had de LaPo?quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:32 schreef Cypress_Hill het volgende:
Betere TT was geweest: Waar remlof verzuimd een nieuw deel te openen.
Betere TT was geweest: waar bazen niet geaccepteerd wordenquote:Op vrijdag 21 november 2008 19:32 schreef Cypress_Hill het volgende:
Betere TT was geweest: Waar remlof verzuimd een nieuw deel te openen.
Tevens FiPo!!1!11:D;d!!12
Ja toch?quote:
Die heb ik al een kleine week.quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik had de sepo na het slotje
Omg, je ava
Ja dag, zo werkt het natuurlijk niet. Jij had de laatste post in dat topic. Ik neem aan dat je op de hoogte bent van de betekenis van LaPo...quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Omg, je ava
Devvie had de LaPo.quote:
Wij kunnen door slotjes posten, dus dat telt niet.quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:35 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Ja dag, zo werkt het natuurlijk niet. Jij had de laatste post in dat topic. Ik neem aan dat je op de hoogte bent van de betekenis van LaPo...
We hadden toch afgesproken dat #301 de lapo was?quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Omg, je ava
Hij had alsnog de laatste post, klaar.quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:36 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wij kunnen door slotjes posten, dus dat telt niet.
We? Je bedoelt dat AdeLoL erop stond dat het zo zou gaan gebeuren.quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:36 schreef Devvie het volgende:
[..]
We hadden toch afgesproken dat #301 de lapo was?Want vorige week waren we tot 307 gekomen en toen waren er ineens 3 topics
Er was toch nog een post na die van hem? Dus had hij niet de LAstPOst...what the fuck is daar nou raar aan. Regel was lapo opent nieuw deel, niet de 301ste post. Dat dat nou vaak dezelfde is, is niet relevant.quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:35 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Devvie had de LaPo.
Waar hebben we het over![]()
quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:37 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
We? Je bedoelt dat AdeLoL erop stond dat het zo zou gaan gebeuren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar maak je je eigenlijk druk om, je zat nieteens in de buurt van de 300
Het fototoestel kreeg het er ook warm vanquote:Op vrijdag 21 november 2008 19:38 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Als ze nu een goed fototoestel had
quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:38 schreef Devvie het volgende:
[..]Ben dan ook geen LAwlPo hunter. Vind het gewoon te gek voor woorden dat modjes ons gaan vertellen welke post er een nieuw deel moet openen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar maak je je eigenlijk druk om, je zat nieteens in de buurt van de 300"Unless you have an IQ higher than mine, I’m not interested in what you think."
Dr. Walter Bishop
Nou ik ook... boh!quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:39 schreef Devvie het volgende:
[..]
Het fototoestel kreeg het er ook warm van
quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:39 schreef NoelGallagher het volgende:
Waar maken jullie je druk om.
Trouwens, wie wilt nu dat een modje het nieuwe sc deel opent?
Hmm billen!quote:
En dan toch bannen?quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb een week met textonly layout geFOK!t omdat ik alleen verbinding had met m'n mobiel
Met jou kan ik pratenquote:
Haha die ogen zijn te cool! hoe heet zo'n beest ook alweer?`quote:
Nieuw type Lemur. Google maar op 'Mouse Lemur'.quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:48 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Haha die ogen zijn te cool! hoe heet zo'n beest ook alweer?`
spookdiertje>?quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:48 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Haha die ogen zijn te cool! hoe heet zo'n beest ook alweer?`
Nieuw type? Dit is de Lemur 2008 editie?quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:48 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nieuw type Lemur. Google maar op 'Mouse Lemur'.
fokking hellquote:
Onder de Lemurs heb je een aantal soorten. En deze is nog niet zo lang geleden ontdekt.quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:53 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Nieuw type? Dit is de Lemur 2008 editie?
Ja ik snapte je wel man. Toch cool dat er steeds nieuwe dieren ontdekt worden.quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:54 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Onder de Lemurs heb je een aantal soorten. En deze is nog niet zo lang geleden ontdekt.
Ik kom net terug van peukje rokenquote:
Ik rook lekker binnenquote:Op vrijdag 21 november 2008 19:59 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik kom net terug van peukje roken
Jij bent de baasquote:
Net als in je UI!!11quote:
Is ook smerig man. Vooral in de slaapkamer.quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:02 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Jij bent de baas![]()
Mm zou ik ook wel willen maar mag niet van mams
Daar doe ik ook alleen blowen:Pquote:Op vrijdag 21 november 2008 20:05 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Is ook smerig man. Vooral in de slaapkamer.![]()
En nu ophouden over roken, ik ben godverdomme nog geen week clean.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:05 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Is ook smerig man. Vooral in de slaapkamer.![]()
En nu ophouden over roken, ik ben godverdomme nog geen week clean.
Als het regent dan blow ik gewoon stiekem op zolderquote:Op vrijdag 21 november 2008 20:06 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Daar doe ik ook alleen blowen:P
Teeringleijer! Die rookte ik ook altijd.quote:
Muaha Lucky'squote:Op vrijdag 21 november 2008 20:08 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Teeringleijer! Die rookte ik ook altijd.
Vind die waarschuwing op dat pakje trouwens wel veel stijlvoller dan die enorme zwarte koeieletters op de pakjes hier.quote:
Ja ik ookquote:Op vrijdag 21 november 2008 20:11 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Vind die waarschuwing op dat pakje trouwens wel veel stijlvoller dan die enorme zwarte koeieletters op de pakjes hier.
Hasj of wiet?quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:06 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Joint in bed rokenquote:Op vrijdag 21 november 2008 20:06 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Echte blowers roken wietquote:
quote:
Mmja.. Ik weet niet.. Ik vind eigenlijk een beetje geldverspilling..quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hasj gaat er ook weleens in
![]()
In A'foort zit een chille shop. Lekkere loungebank, mooi groot breedbeeld tv
quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:20 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Mmja.. Ik weet niet.. Ik vind eigenlijk een beetje geldverspilling..
Op de een of andere manier voel ik daar dus echt 0.0 van
quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]![]()
Ik kan jammer genoeg niet thuis smokenM'n moeder ruikt het altijd
Maar ik ga wel een keer smoken met m'n moeder
Logisch ook welquote:Op vrijdag 21 november 2008 20:23 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]Zie ik mijn moeder niet doen
Jack Herrerquote:Op vrijdag 21 november 2008 20:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Logisch ook wel
Welke wiet smoke je altijd. Ik doe altijd Jack Herrer.
Dat is echt de reden dat ik niet zomaar even langs een shop langs wip. Ben helemaal de weg kwijt met al die soorten wiet.quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Logisch ook wel
Welke wiet smoke je altijd. Ik doe altijd Jack Herrer.
Zo vaak gezien, en ik lig weer vlak, echt waar!quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:27 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Dat is echt de reden dat ik niet zomaar even langs een shop langs wip. Ben helemaal de weg kwijt met al die soorten wiet.
Tja, Cohen schijnt wel moeilijk te doen over de ideeen van o.a. de VVD die het gedoogbeleid willen afkappen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:32 schreef Florian_ het volgende:
Dat nieuwsbericht al gelezen? Over al die shops die dichtgaan in A'dam?
Echt lomp dat ze zelfs de Bulldog dichtgooien
Daar zakt mn broek van afquote:Op vrijdag 21 november 2008 20:32 schreef Florian_ het volgende:
Maar wat gaat er nou eigenlijk allemaal gebeuren dan.. ?quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:32 schreef Florian_ het volgende:
Hehe ik ook.quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:36 schreef Cypress_Hill het volgende:
Blij dat ik zo weg kan, verveel me helemaal de kanker hier.
Ze willen sowieso alle shops dicht gooien die binen 250 meter loopafstand van een middelbare school liggen. In Amsterdam zijn dat er zo ongeveer 40. Vandaag is er een Wiettop geweest in Almere (toch?) waar geloof ik 30 gemeentes bij een gekomen zijn om over het gedoog beleid te praten.quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:38 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Maar wat gaat er nou eigenlijk allemaal gebeuren dan.. ?
Want de ene x hoor ik dat ze alles willen verbieden, en de volgende keer hoor ik weer dat 80% van alle burgemeesters voor totale legalisering is
Je schoorsteen?quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:38 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Hehe ik ook.![]()
Ik wacht op mn chimni
Ze hebben ook gelijk, als ze het gaan verbieden komt het alleen maar ondergronds + harddrugs erbij..quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:41 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Ze willen sowieso alle shops dicht gooien die binen 250 meter loopafstand van een middelbare school liggen. In Amsterdam zijn dat er zo ongeveer 40. Vandaag is er een Wiettop geweest in Almere (toch?) waar geloof ik 30 gemeentes bij een gekomen zijn om over het gedoog beleid te praten.
Vooral grensgemeentes meen ik.
Voorstanders van legalisering (eigenlijk tegenstanders van softdrugs illegaal maken) zeggen dat volgens het Schengen (ofzo) afspraak een land geen beslissing mag maken die grote gevolgen kan hebben voor (buur)landen. Als het hier illegaal wordt, gaan al die franzozen in frankrijk halen en gaat de criminaliteit groeien.
Voorstanders van de illegalisering zeggen dat men last heeft van overlast.
Mijn smaatjequote:
Ik had stiekem de quote aangepast.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Unless you have an IQ higher than mine, I’m not interested in what you think."
Dr. Walter Bishop
quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:53 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Ik had stiekem de quote aangepast.Ja dat zag ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wat is een chimni dan ?
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
Een chimni.quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:57 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ja dat zag ikMaar wat is een chimni dan ?
Eigenlijk wil ik echt nog een x stiekem bij iemand 5 planten jatten ofzoquote:Op vrijdag 21 november 2008 20:49 schreef JanusAnus het volgende:
Er komt een proef met een kwekerij van gemeentewege hoorde ik op het nieuws.
En wat is de definitie van een chimni dan?quote:
quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:58 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
En wat is de definitie van een chimni dan?
Nou in ieder geval ben ik nu niet de enige die em leestquote:Op vrijdag 21 november 2008 20:59 schreef Cypress_Hill het volgende:
[ afbeelding ]
Als hij he tniet doet, meld het even, dan gooi ik em op tinypic. Deze is namelijk wel goed.
Bahquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:00 schreef remlof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rajdeep Chimni is a first-year MBA
Krijg je er wel vergoeding voorquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:01 schreef NoelGallagher het volgende:
Damn, ik verveel me, moet morgen stage lopen
quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:59 schreef Cypress_Hill het volgende:
[ afbeelding ]
Als hij he tniet doet, meld het even, dan gooi ik em op tinypic. Deze is namelijk wel goed.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:00 schreef remlof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rajdeep Chimni is a first-year MBA
Je spreekt het hetzelfde uit als chimney, (of je kan het het zelfde uitspreken. Geen idee hoe je chimi uitspreekt.) en dat betekent schoorsteen. Als je naar de PI kijkt, zie je ook dat ook ik niet bepaald trots was op die opmerking.quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:58 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
En wat is de definitie van een chimni dan?
Stage.quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:01 schreef NoelGallagher het volgende:
Damn, ik verveel me, moet morgen stage lopen
Jaquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:01 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Krijg je er wel vergoeding voor?
Tsjimni.quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:02 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
[..]
Je spreekt het hetzelfde uit als chimney, (of je kan het het zelfde uitspreken. Geen idee hoe je chimi uitspreekt.) en dat betekent schoorsteen. Als je naar de PI kijkt, zie je ook dat ook ik niet bepaald trots was op die opmerking.
Klopt niet, want terwijl ik dat las werd ik gepijpt! POWNED!quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:59 schreef Cypress_Hill het volgende:
[ afbeelding ]
JanusAnus heeft een grappige fantasie.quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:07 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Klopt niet, want terwijl ik dat las werd ik gepijpt! POWNED!
Feit: Overal feit voor zetten maakt je nog niet geloofwaardigquote:Op vrijdag 21 november 2008 20:59 schreef Cypress_Hill het volgende:
[ afbeelding ]
/carequote:Op vrijdag 21 november 2008 21:08 schreef padlarf het volgende:
[..]
Feit: Overal feit voor zetten maakt je nog niet geloofwaardig
Oh sorry, ik zal het anders formuleren:quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
JanusAnus heeft een grappige fantasie.
en volendam - rodaquote:
klootzakquote:
/ Carequote:
Zijn palingen een obsessie voor je?quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:34 schreef MiVer het volgende:
dingen lopen ook door elkaar
vlgs mij zie ik paling met larven
tering
die wil je echt niet in je anus
ik bewaar mijn eigen emmertje met palingen
waar is de zomer?
had nog nooit gehoordquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn palingen een obsessie voor je?
Die zitten ook lekker binnenquote:
eens !!!!quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die zitten ook lekker binnen![]()
Beetje on-cavia-achtig om ze buiten te laten...
GVD!!quote:
Hater.quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:52 schreef NoelGallagher het volgende:
We hebben eigenlijk al genoeg newbies in de sc
dat betekent dusquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:52 schreef MarkM het volgende:
[..]
Jwz.
Ik heb onwijze zin om te baggeren.
Tevens moet ik morgen vroeg op.
Hoi.
neequote:Op vrijdag 21 november 2008 22:52 schreef MarkM het volgende:
[..]
Als je een lekkere chick bent wel ja!
Sowieso.quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:53 schreef MiVer het volgende:
[..]
dat betekent dus
dat je je morgenvroeg
als bagger zult voelen
totale toewijding dus
grote klasse
nieuw vleesquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:52 schreef NoelGallagher het volgende:
We hebben eigenlijk al genoeg newbies in de sc
Ik ben geen van beiden.quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee hoor, tenzij je mike_hunt of timmmmm bent.
eensquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:54 schreef MarkM het volgende:
[..]
Sowieso.Een fles Bacardi + vroeg opstaan.
dat is geen pluspunt hoorquote:
Dat zei je ook 5 minuten nadat Ajax van PSV had gewonnen, teletekstsupporterquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:56 schreef MarkM het volgende:
4-1.
btwquote:
Ik zit live te kijken.quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat zei je ook 5 minuten nadat Ajax van PSV had gewonnen, teletekstsupporter
Misschien ben ik wel een kloon..quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:00 schreef MiVer het volgende:
[..]
btw
die hihi, onder je naam
nu de 3e die ik zie
erg verwarrend
los van man/vrouw
pfff
maar je kunt danquote:Op vrijdag 21 november 2008 23:00 schreef gers het volgende:
vaarwel wrede wereld
Ik ga me klem zuipen om dit verdriet te verwerken
neequote:
Oké.quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:02 schreef MiVer het volgende:
[..]
nee
je stijl is anders
ben ik gevoelig voor
maar groetjes aan je hihi
Omdat ik pauper ben.quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waarom niet in het stadion?
Precies!quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Tjah, stomme vraag ook van mij natuurlijk
wat een weer he?quote:
Nogmaals, groeten aan wie?quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:11 schreef MiVer het volgende:
[..]
wat een weer he?
het heeft hier palingen geregend
ach ja
mijn emmertje stond iig droog
gr
hadden we allemaal maarquote:
quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:12 schreef MiVer het volgende:
[..]
hadden we allemaal maar
zo'n paling
in onze broek
als jij
jawel
quote:
Lekker boeiend.quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik gebruik het langer dan jij geneukt heb.
vlgs mij zit je me te fokkenquote:
Dior meng.quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:16 schreef NoelGallagher het volgende:
Met mij is alles gucciPrada met jou?
Aan wie de groeten doen?quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:16 schreef MiVer het volgende:
[..]
vlgs mij zit je me te fokken
das logisch dan
maar is het zo?
ik weet palingkweek
valt niet mee
succes
hahahaquote:
Nogmaals, aan wie moet ik de groeten doen?quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:18 schreef MiVer het volgende:
[..]
hahaha
fokken dus
hahaha
ik trap er niet in
hahaha
Aan je moeder, opgelost, slotje.quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nogmaals, aan wie moet ik de groeten doen?
echt hequote:Op vrijdag 21 november 2008 23:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nogmaals, aan wie moet ik de groeten doen?
Verdomme. je zei dat ik aan iemand de groeten moest doen. Ik wil weten wie!quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:21 schreef MiVer het volgende:
[..]
echt he
wat een uithoudings vermogen
je geeft hem goed voedsel kennelijk
wie wil niet zo'n jongen
ach ja, beetje jaloers
bijna zou ik roepen: Pics or it didn't Happenedquote:Op vrijdag 21 november 2008 23:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Verdomme. je zei dat ik aan iemand de groeten moest doen. Ik wil weten wie!
quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Bazen komen voor elkaar op.
Aan wie? Vuige Neanderthaler.quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:28 schreef MiVer het volgende:
[..]
bijna zou ik roepen: Pics or it didn't Happened
maar nogmaals
de warme groetjes
aan hem
nee ben hetero
maar het is jouw hobby
gr
eendracht maakt machtquote:Op vrijdag 21 november 2008 23:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Bazen komen voor elkaar op.
Dat weet ik ook wel, ik steunde het sentimentquote:
Wie is jullie?quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:31 schreef Biogarde het volgende:
Zijn jullie elkaar aan het versieren?
mmmmmmmmmmm, bioquote:Op vrijdag 21 november 2008 23:31 schreef Biogarde het volgende:
het zit in de luchtquote:Op vrijdag 21 november 2008 23:31 schreef Biogarde het volgende:
ben je een geile beerquote:Op vrijdag 21 november 2008 23:31 schreef Broekpaling het volgende:
MiVer geilt op me. Met z'n ge-paling.
hahahaquote:Op vrijdag 21 november 2008 23:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mijn god, ik ben het met je eens.
nu ben ik hem kwijtquote:
ik vind jullie ook zwaar okquote:
Oke genoeg, nu weer JAILBAIT, BIER EN TIETEN.quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:59 schreef BigKahuna het volgende:
Jeweet mn topic over schoolleiding die me schorst.
Ik ging net even chillen jeweetzelf bij dat meisje dus. En toen dacht ze yeah film kijken Serendipity is leuk! ()
Maar dat is dus een romcom () met sneeuw en kerst en schaatsen enzo. Vet romantisch natuurlijk.
En ik ging zo weer naar huis (met de bus duh, tis 5 km) en ze ging zo met me mee lopen naar de bushalte jwz11.
Lopen we naar buiten, net op het moment dat de deur dichtgaat, begint het te sneeuwen
Toeval? Ik denk het niet![]()
.
hahahaquote:
[internetheldmode] haha je hebt haar niet geneukt!!!~!~#!@#EINZ![/internetheldmode]quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:59 schreef BigKahuna het volgende:
Jeweet mn topic over schoolleiding die me schorst.
Ik ging net even chillen jeweetzelf bij dat meisje dus. En toen dacht ze yeah film kijken Serendipity is leuk! ()
Maar dat is dus een romcom () met sneeuw en kerst en schaatsen enzo. Vet romantisch natuurlijk.
En ik ging zo weer naar huis (met de bus duh, tis 5 km) en ze ging zo met me mee lopen naar de bushalte jwz11.
Lopen we naar buiten, net op het moment dat de deur dichtgaat, begint het te sneeuwen
Toeval? Ik denk het niet![]()
.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 00:01 schreef Triptamine het volgende:
[..]
[internetheldmode] haha je hebt haar niet geneukt!!!~!~#!@#EINZ![/internetheldmode]
quote:
Ik zag het, nu faal ik best epischquote:Op zaterdag 22 november 2008 00:02 schreef Biogarde het volgende:
Stond er al.
Ah jongen toch! Nee serieus: Vind je haar wel leuk?quote:
Ik bedoelde dat je stiekem gewoon Bio voor internetheld uitmaaktquote:Op zaterdag 22 november 2008 00:04 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ah jongen toch! Nee serieus: Vind je haar wel leuk?
quote:Op zaterdag 22 november 2008 00:05 schreef NoelGallagher het volgende:
IK HEB EEN FOTO VAN HAAR, WIE WILT.
ook voor mij?quote:
Oh, ach bio kan het wel hebben. Het is ondertussen wel een hardequote:Op zaterdag 22 november 2008 00:05 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat je stiekem gewoon Bio voor internetheld uitmaakt![]()
Typ eens godverdomme normaal.quote:Op zaterdag 22 november 2008 00:07 schreef MiVer het volgende:
[..]
ook voor mij?
of alleen de rest?
gaat die kerst nog stil zijn?
gr
Is het een mooie meid?quote:
hahahaquote:
Ik denk dat we hem allemaal moeten gaan negeren, dan stopt hij wel. Is na een weekje de lol er ook wel vanaf. net doen of hij er niet isquote:
Haiku (dichtvorm)quote:Op zaterdag 22 november 2008 00:07 schreef MiVer het volgende:
[..]
ook voor mij?
of alleen de rest?
gaat die kerst nog stil zijn?
gr
DAS IST CORRECTquote:Op zaterdag 22 november 2008 00:11 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ja. En nee ik ga geen foto's posten.
hahahaquote:Op zaterdag 22 november 2008 00:10 schreef MiVer het volgende:
[..]
hahaha
je mag dan een visje zijn
maar iig niet een paling
hahaha
gr aan haar
Jep, je bedoelt The Zoo. Idd chill en hele goede haze. Ik rook meestal wiet en soms hasjquote:Op vrijdag 21 november 2008 20:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hasj gaat er ook weleens in
![]()
In A'foort zit een chille shop. Lekkere loungebank, mooi groot breedbeeld tv
Ik heb de foto nog welquote:Op zaterdag 22 november 2008 00:11 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ja. En nee ik ga geen foto's posten.
waar ben ik zei je?quote:Op zaterdag 22 november 2008 00:10 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik denk dat we hem allemaal moeten gaan negeren, dan stopt hij wel. Is na een weekje de lol er ook wel vanaf. net doen of hij er niet is
Hey dudequote:
Nee, de Alemquote:Op zaterdag 22 november 2008 00:12 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Jep, je bedoelt The Zoo. Idd chill en hele goede haze. Ik rook meestal wiet en soms hasj
Wat is er gebeurt?quote:Op zaterdag 22 november 2008 00:12 schreef gers het volgende:
maar ik ga weer verder me verdriet verdrinken
die shit ken ik ookquote:Op zaterdag 22 november 2008 00:11 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Haiku (dichtvorm)
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Ga naar: navigatie, zoeken
Haiku (俳句; meervoud: haiku of haiku's, in Vlaanderen soms ook als haikoe geschreven) is een vorm van Japanse dichtkunst, geschreven in drie regels van 5, 7 en 5 lettergrepen
Dus je faalt
dat wil je nietquote:
Een minuutje of 10 van het station tegenover een gigantisch gebouw waar toen de c1000 ofzo inzat. Maar is heel chill. Grote inzak banken, lekker donker dus heel rustig, goede wiet ook.quote:Op zaterdag 22 november 2008 00:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, de Alem![]()
Waar zit de zoo dan?
topquote:
Het is niet de puntkin he?quote:Op zaterdag 22 november 2008 00:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Maar die heeft zelf ook FOK! en heeft zelfs een fobo
Ah, idd kut man. Pff, ik zou sowieso flippen en zuipen als ik jou was. Ze veranderen de hele club en voor wat.quote:
daarom juist en ze spelen ook nogal kutquote:Op zaterdag 22 november 2008 00:16 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ah, idd kut man. Pff, ik zou sowieso flippen en zuipen als ik jou was. Ze veranderen de hele club en voor wat.
Ze noemen Ajax toch ook niet ineens FC Amsterdam "Omdat dat beter klinkt "
link?quote:Op zaterdag 22 november 2008 00:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Maar die heeft zelf ook FOK! en heeft zelfs een fobo
Ach je zag het aankomen na het goede begin en de superwedstrijd tegen Feyenoord. Ik gun ze wel een periodetitel nog. Dus de Koning heeft genoeg te doen. Maar het moet kunnen met sommige relatief bovengemiddeld goede spelersquote:Op zaterdag 22 november 2008 00:17 schreef gers het volgende:
[..]
daarom juist en ze spelen ook nogal kut
Oh, dat klinkt goed, hoe heette dat ding ook alweer.quote:Op zaterdag 22 november 2008 00:14 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Een minuutje of 10 van het station tegenover een gigantisch gebouw waar toen de c1000 ofzo inzat. Maar is heel chill. Grote inzak banken, lekker donker dus heel rustig, goede wiet ook.
Maar niks tipt aan 1 shop in A'dam(de prijzen alleen) en Nijmegen(qua shops
)
Rock on! Met ierse zuipmuziekquote:
The Zoo. Nee, woon inquote:Op zaterdag 22 november 2008 00:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt goed, hoe heette dat ding ook alweer.
Woon je vlak bij A'foort dan?
Oke, thanks voor de tipquote:Op zaterdag 22 november 2008 00:22 schreef Triptamine het volgende:
[..]
The Zoo. Nee, woon inOss
![]()
Met slechts 1 shop die kut is![]()
Doe dan een epic quote ipv zo'n sinterklaas rijm:quote:Op zaterdag 22 november 2008 00:22 schreef padlarf het volgende:
Ik kan rijmen en dichten zonder mn hemdje op te lichten
Dus jij hoeft mij niet te betichten
Dat ik dit topic zou ontwrichten
Zonder mooie vergezichten
Maar vol met nichten en heldere lichten
Die allen hun pijlen op Miver richten
Met zijn zusje zou ik graag een gezinnetje stichten
Maar allereerst zou ik haar gaatjes dichten
En zo mn zak verlichten
quote:And Crispin Crispian shall ne'er go by from this day until the ending of the world but we in it shall be remembered. We few, we happy few, we band of brothers, For he today who sheds his blood with me shall be my brother, Be he ne'er so vile, this day shall gentle his condition, and gentlemen in England now abed shall think themselves acursed they were not here, and hold their manhoods cheap whilst any speaks, that fought with us upon St. Crispin's day!
Ossquote:Op zaterdag 22 november 2008 00:22 schreef Triptamine het volgende:
[..]
The Zoo. Nee, woon inOss
![]()
Met slechts 1 shop die kut is![]()
Ja, dat was wel beter geweest, maar dat schud ik niet zo uit mn mouwenquote:Op zaterdag 22 november 2008 00:24 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Doe dan een epic quote ipv zo'n sinterklaas rijm:
[..]
Nee kom er weinig. Beetje uit de weg van alles waar ik zo ongeveer kom(Oss/Denbosch/Nijmegen/Amsterdam). Zie Gers nooit, weet zijn naam en die zegt me niks.quote:Op zaterdag 22 november 2008 00:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oke, thanks voor de tip![]()
Kom je er vaak?
OssZie je Gers weleens
ik dicht helemaal nietquote:Op zaterdag 22 november 2008 00:22 schreef padlarf het volgende:
Ik kan rijmen en dichten zonder mn hemdje op te lichten
Dus jij hoeft mij niet te betichten
Dat ik dit topic zou ontwrichten
Zonder mooie vergezichten
Maar vol met nichten en heldere lichten
Die allen hun pijlen op Miver richten
Met zijn zusje zou ik graag een gezinnetje stichten
Maar allereerst zou ik haar gaatjes dichten
En zo mn zak verlichten
Simpel latijn werkt ook altijd:quote:Op zaterdag 22 november 2008 00:26 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ja, dat was wel beter geweest, maar dat schud ik niet zo uit mn mouwen
en de zinks binnenquote:
quote:Op zaterdag 22 november 2008 00:28 schreef Devvie het volgende:
[..]
NEEdie kk hond kwam niet opdagen
Nee man, ik woon in Puttenquote:Op zaterdag 22 november 2008 00:26 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Nee kom er weinig. Beetje uit de weg van alles waar ik zo ongeveer kom(Oss/Denbosch/Nijmegen/Amsterdam). Zie Gers nooit, weet zijn naam en die zegt me niks.
Oh, woon jij in Eindhoven? Coffeeshop The Pink is namelijk een jaar dicht. Ze hadden 200kg in de kelder terwijl je 500 gram mag hebben![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |