quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:54 schreef Skaff-a het volgende:
godverdommekankerkut!!!!!! ik weet gewoon niet hoe ik een nieuwe SC moet openen!!!_____
Want hij had de LaPo?quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:32 schreef Cypress_Hill het volgende:
Betere TT was geweest: Waar remlof verzuimd een nieuw deel te openen.
Betere TT was geweest: waar bazen niet geaccepteerd wordenquote:Op vrijdag 21 november 2008 19:32 schreef Cypress_Hill het volgende:
Betere TT was geweest: Waar remlof verzuimd een nieuw deel te openen.
Tevens FiPo!!1!11:D;d!!12
Ja toch?quote:
Die heb ik al een kleine week.quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik had de sepo na het slotje
Omg, je ava
Ja dag, zo werkt het natuurlijk niet. Jij had de laatste post in dat topic. Ik neem aan dat je op de hoogte bent van de betekenis van LaPo...quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Omg, je ava
Devvie had de LaPo.quote:
Wij kunnen door slotjes posten, dus dat telt niet.quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:35 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Ja dag, zo werkt het natuurlijk niet. Jij had de laatste post in dat topic. Ik neem aan dat je op de hoogte bent van de betekenis van LaPo...
We hadden toch afgesproken dat #301 de lapo was?quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Omg, je ava
Hij had alsnog de laatste post, klaar.quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:36 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wij kunnen door slotjes posten, dus dat telt niet.
We? Je bedoelt dat AdeLoL erop stond dat het zo zou gaan gebeuren.quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:36 schreef Devvie het volgende:
[..]
We hadden toch afgesproken dat #301 de lapo was?Want vorige week waren we tot 307 gekomen en toen waren er ineens 3 topics
Er was toch nog een post na die van hem? Dus had hij niet de LAstPOst...what the fuck is daar nou raar aan. Regel was lapo opent nieuw deel, niet de 301ste post. Dat dat nou vaak dezelfde is, is niet relevant.quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:35 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Devvie had de LaPo.
Waar hebben we het over![]()
quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:37 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
We? Je bedoelt dat AdeLoL erop stond dat het zo zou gaan gebeuren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar maak je je eigenlijk druk om, je zat nieteens in de buurt van de 300
Het fototoestel kreeg het er ook warm vanquote:Op vrijdag 21 november 2008 19:38 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Als ze nu een goed fototoestel had
quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:38 schreef Devvie het volgende:
[..]Ben dan ook geen LAwlPo hunter. Vind het gewoon te gek voor woorden dat modjes ons gaan vertellen welke post er een nieuw deel moet openen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar maak je je eigenlijk druk om, je zat nieteens in de buurt van de 300"Unless you have an IQ higher than mine, I’m not interested in what you think."
Dr. Walter Bishop
Nou ik ook... boh!quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:39 schreef Devvie het volgende:
[..]
Het fototoestel kreeg het er ook warm van
quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:39 schreef NoelGallagher het volgende:
Waar maken jullie je druk om.
Trouwens, wie wilt nu dat een modje het nieuwe sc deel opent?
Hmm billen!quote:
En dan toch bannen?quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb een week met textonly layout geFOK!t omdat ik alleen verbinding had met m'n mobiel
Met jou kan ik pratenquote:
Haha die ogen zijn te cool! hoe heet zo'n beest ook alweer?`quote:
Nieuw type Lemur. Google maar op 'Mouse Lemur'.quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:48 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Haha die ogen zijn te cool! hoe heet zo'n beest ook alweer?`
spookdiertje>?quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:48 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Haha die ogen zijn te cool! hoe heet zo'n beest ook alweer?`
Nieuw type? Dit is de Lemur 2008 editie?quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:48 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nieuw type Lemur. Google maar op 'Mouse Lemur'.
fokking hellquote:
Onder de Lemurs heb je een aantal soorten. En deze is nog niet zo lang geleden ontdekt.quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:53 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Nieuw type? Dit is de Lemur 2008 editie?
Ja ik snapte je wel man. Toch cool dat er steeds nieuwe dieren ontdekt worden.quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:54 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Onder de Lemurs heb je een aantal soorten. En deze is nog niet zo lang geleden ontdekt.
Ik kom net terug van peukje rokenquote:
Ik rook lekker binnenquote:Op vrijdag 21 november 2008 19:59 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik kom net terug van peukje roken
Jij bent de baasquote:
Net als in je UI!!11quote:
Is ook smerig man. Vooral in de slaapkamer.quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:02 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Jij bent de baas![]()
Mm zou ik ook wel willen maar mag niet van mams
Daar doe ik ook alleen blowen:Pquote:Op vrijdag 21 november 2008 20:05 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Is ook smerig man. Vooral in de slaapkamer.![]()
En nu ophouden over roken, ik ben godverdomme nog geen week clean.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:05 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Is ook smerig man. Vooral in de slaapkamer.![]()
En nu ophouden over roken, ik ben godverdomme nog geen week clean.
Als het regent dan blow ik gewoon stiekem op zolderquote:Op vrijdag 21 november 2008 20:06 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Daar doe ik ook alleen blowen:P
Teeringleijer! Die rookte ik ook altijd.quote:
Muaha Lucky'squote:Op vrijdag 21 november 2008 20:08 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Teeringleijer! Die rookte ik ook altijd.
Vind die waarschuwing op dat pakje trouwens wel veel stijlvoller dan die enorme zwarte koeieletters op de pakjes hier.quote:
Ja ik ookquote:Op vrijdag 21 november 2008 20:11 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Vind die waarschuwing op dat pakje trouwens wel veel stijlvoller dan die enorme zwarte koeieletters op de pakjes hier.
Hasj of wiet?quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:06 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Joint in bed rokenquote:Op vrijdag 21 november 2008 20:06 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Echte blowers roken wietquote:
quote:
Mmja.. Ik weet niet.. Ik vind eigenlijk een beetje geldverspilling..quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hasj gaat er ook weleens in
![]()
In A'foort zit een chille shop. Lekkere loungebank, mooi groot breedbeeld tv
quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:20 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Mmja.. Ik weet niet.. Ik vind eigenlijk een beetje geldverspilling..
Op de een of andere manier voel ik daar dus echt 0.0 van
quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]![]()
Ik kan jammer genoeg niet thuis smokenM'n moeder ruikt het altijd
Maar ik ga wel een keer smoken met m'n moeder
Logisch ook welquote:Op vrijdag 21 november 2008 20:23 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]Zie ik mijn moeder niet doen
Jack Herrerquote:Op vrijdag 21 november 2008 20:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Logisch ook wel
Welke wiet smoke je altijd. Ik doe altijd Jack Herrer.
Dat is echt de reden dat ik niet zomaar even langs een shop langs wip. Ben helemaal de weg kwijt met al die soorten wiet.quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Logisch ook wel
Welke wiet smoke je altijd. Ik doe altijd Jack Herrer.
Zo vaak gezien, en ik lig weer vlak, echt waar!quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:27 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Dat is echt de reden dat ik niet zomaar even langs een shop langs wip. Ben helemaal de weg kwijt met al die soorten wiet.
Tja, Cohen schijnt wel moeilijk te doen over de ideeen van o.a. de VVD die het gedoogbeleid willen afkappen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:32 schreef Florian_ het volgende:
Dat nieuwsbericht al gelezen? Over al die shops die dichtgaan in A'dam?
Echt lomp dat ze zelfs de Bulldog dichtgooien
Daar zakt mn broek van afquote:Op vrijdag 21 november 2008 20:32 schreef Florian_ het volgende:
Maar wat gaat er nou eigenlijk allemaal gebeuren dan.. ?quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:32 schreef Florian_ het volgende:
Hehe ik ook.quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:36 schreef Cypress_Hill het volgende:
Blij dat ik zo weg kan, verveel me helemaal de kanker hier.
Ze willen sowieso alle shops dicht gooien die binen 250 meter loopafstand van een middelbare school liggen. In Amsterdam zijn dat er zo ongeveer 40. Vandaag is er een Wiettop geweest in Almere (toch?) waar geloof ik 30 gemeentes bij een gekomen zijn om over het gedoog beleid te praten.quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:38 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Maar wat gaat er nou eigenlijk allemaal gebeuren dan.. ?
Want de ene x hoor ik dat ze alles willen verbieden, en de volgende keer hoor ik weer dat 80% van alle burgemeesters voor totale legalisering is
Je schoorsteen?quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:38 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Hehe ik ook.![]()
Ik wacht op mn chimni
Ze hebben ook gelijk, als ze het gaan verbieden komt het alleen maar ondergronds + harddrugs erbij..quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:41 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Ze willen sowieso alle shops dicht gooien die binen 250 meter loopafstand van een middelbare school liggen. In Amsterdam zijn dat er zo ongeveer 40. Vandaag is er een Wiettop geweest in Almere (toch?) waar geloof ik 30 gemeentes bij een gekomen zijn om over het gedoog beleid te praten.
Vooral grensgemeentes meen ik.
Voorstanders van legalisering (eigenlijk tegenstanders van softdrugs illegaal maken) zeggen dat volgens het Schengen (ofzo) afspraak een land geen beslissing mag maken die grote gevolgen kan hebben voor (buur)landen. Als het hier illegaal wordt, gaan al die franzozen in frankrijk halen en gaat de criminaliteit groeien.
Voorstanders van de illegalisering zeggen dat men last heeft van overlast.
Mijn smaatjequote:
Ik had stiekem de quote aangepast.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Unless you have an IQ higher than mine, I’m not interested in what you think."
Dr. Walter Bishop
quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:53 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Ik had stiekem de quote aangepast.Ja dat zag ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wat is een chimni dan ?
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
Een chimni.quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:57 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ja dat zag ikMaar wat is een chimni dan ?
Eigenlijk wil ik echt nog een x stiekem bij iemand 5 planten jatten ofzoquote:Op vrijdag 21 november 2008 20:49 schreef JanusAnus het volgende:
Er komt een proef met een kwekerij van gemeentewege hoorde ik op het nieuws.
En wat is de definitie van een chimni dan?quote:
quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:58 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
En wat is de definitie van een chimni dan?
Nou in ieder geval ben ik nu niet de enige die em leestquote:Op vrijdag 21 november 2008 20:59 schreef Cypress_Hill het volgende:
[ afbeelding ]
Als hij he tniet doet, meld het even, dan gooi ik em op tinypic. Deze is namelijk wel goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |