Bij ons in de buurt staat al een kerstboom in huis, met blauwe lampenquote:Op zaterdag 22 november 2008 11:36 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Na 6 december.Die uit de tuin wordt nu echt te groot om nog in huis te gebruiken dus we moeten dit jaar weer shoppen voor een nieuwe.
Ik heb heeeeel veel kleine lampjes. Eigenlijk zijn het buitenlampjes maar die vind ik ook mooi voor binnen. Volgens mij zijn het er 300 maar dat valt niet eens op.quote:Op zaterdag 22 november 2008 11:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij ons in de buurt staat al een kerstboom in huis, met blauwe lampen
Ja, die blauwe lampen zijn ook van die kleintjes.quote:Op zaterdag 22 november 2008 11:44 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik heb heeeeel veel kleine lampjes. Eigenlijk zijn het buitenlampjes maar die vind ik ook mooi voor binnen. Volgens mij zijn het er 300 maar dat valt niet eens op.
Blauwquote:Op zaterdag 22 november 2008 11:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, die blauwe lampen zijn ook van die kleintjes.
Daar vieren ze geen Sinterklaas.quote:Op zaterdag 22 november 2008 11:47 schreef Bob-B het volgende:
Ik wil terug op vakantie
[ afbeelding ]
Gaafquote:Op zaterdag 22 november 2008 11:52 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Boven op een berg in het oerwoud van Taman Negara, Maleisië.
Agelopen zomer geweest.
Zelfs niet met een tentje in de achtertuin gekampeerd?quote:Op zaterdag 22 november 2008 11:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben niet op vakantie geweest
Nee, alleen maar gewerkt, gewerkt en gewerktquote:Op zaterdag 22 november 2008 11:54 schreef Fems het volgende:
[..]
Zelfs niet met een tentje in de achtertuin gekampeerd?
Gaaaaafquote:Op zaterdag 22 november 2008 11:54 schreef Bob-B het volgende:
[ afbeelding ]
En deze heb ik onder water geschoten in Maleisië, bij de Perhentian Islands
Dat is wel vet!quote:Op zaterdag 22 november 2008 11:54 schreef Bob-B het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie vis aan de rechterkant!quote:Op zaterdag 22 november 2008 11:54 schreef Bob-B het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |